SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC<< Soms wat rebels
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.SPOILER: Lange Lans volgens googleOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.klik om te spelen
Noot noot.
Woensdag weer dus? Dan komt haar afstandquote:Op zondag 14 augustus 2016 11:52 schreef Jojoortje het volgende:
Dus... Wat een kutnacht. Na de race klaarwakker terwijl ik daarvoor moest vechten om m'n ogen open te houden.
Ik zet de wekker nooit meer.
Ik kan beter niet kijken. Ik zie elke Nederlander die ik live kijk falen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 12:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Woensdag weer dus? Dan komt haar afstand
De race duurt toch maar ongeveer 10 seconden, wat heb je ervoor gedaan?quote:Op zondag 14 augustus 2016 11:52 schreef Jojoortje het volgende:
Dus... Wat een kutnacht. Na de race klaarwakker terwijl ik daarvoor moest vechten om m'n ogen open te houden.
Ik zet de wekker nooit meer.
En nog hard ook.quote:Op zondag 14 augustus 2016 12:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik kan beter niet kijken. Ik zie elke Nederlander die ik live kijk falen.
Dit is niet echt falen hoor, deze dames zijn gewoon veel sneller. Dat ze hier in Europa lekker wint komt omdat hier echt 0 tegenstand is.quote:Op zondag 14 augustus 2016 12:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik kan beter niet kijken. Ik zie elke Nederlander die ik live kijk falen.
Ze halen hun tijden niet die ze in Europa wel halen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 12:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dit is niet echt falen hoor, deze dames zijn gewoon veel sneller. Dat ze hier in Europa lekker wint komt omdat hier echt 0 tegenstand is.
Proberen niet in slaap te vallenquote:Op zondag 14 augustus 2016 12:15 schreef Bolasie het volgende:
[..]
De race duurt toch maar ongeveer 10 seconden, wat heb je ervoor gedaan?
dan is het dus wel falen, al had ik van haar op de 100m ook niet meer dan brons verwacht.quote:Op zondag 14 augustus 2016 12:32 schreef eight het volgende:
[..]
Ze halen hun tijden niet die ze in Europa wel halen.
dat je die illusie nog hadquote:Op zondag 14 augustus 2016 12:53 schreef kapiteintje het volgende:
Jezus, ze heeft dus opzichtig gefaald. Wat een flopsportland is Nederland toch aan het worden.
Nou idd.quote:Op zondag 14 augustus 2016 13:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
dan is het dus wel falen, al had ik van haar op de 100m ook niet meer dan brons verwacht.
Bij de zwembond daarentegen mogen wel wat koppen gaan rollen, over falen gesproken
Judo wellicht ook.quote:Op zondag 14 augustus 2016 13:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
dan is het dus wel falen, al had ik van haar op de 100m ook niet meer dan brons verwacht.
Bij de zwembond daarentegen mogen wel wat koppen gaan rollen, over falen gesproken
quote:Op zondag 14 augustus 2016 13:58 schreef Lange_Lans het volgende:
Vrienden, ik ben veilig aangekomen in Italië. Het leukste wat ik tot nu toe heb meegemaakt was een Duitser met het kenteken DON AD 44. 69 was nog leuker geweest maar ik had nu al een binnenpretje. Haha.
quote:Op zondag 14 augustus 2016 13:58 schreef Lange_Lans het volgende:
Vrienden, ik ben veilig aangekomen in Italië. Het leukste wat ik tot nu toe heb meegemaakt was een Duitser met het kenteken DON AD 44. 69 was nog leuker geweest maar ik had nu al een binnenpretje. Haha.
Jaquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:59 schreef AFCNiels het volgende:
Hoi
Jojoortje, ik neem aan dat je vannacht hebt gekeken?
That's lifequote:Op zondag 14 augustus 2016 17:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Duitse biografie van erwin rommel gekocht. Lekker wat marsmuziek opzetten en fijn lezen in de zon
Genot mensen
Wat een rommel.quote:Op zondag 14 augustus 2016 17:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Duitse biografie van erwin rommel gekocht. Lekker wat marsmuziek opzetten en fijn lezen in de zon
Genot mensen
Kan hier gram halen voor 60 euro maar m'n vrienden willen nietquote:Op zondag 14 augustus 2016 18:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
BREAKING
Dafne Schippers heeft een soa
Jezus zo gaat t nooit losquote:Op zondag 14 augustus 2016 19:00 schreef JanCees het volgende:
[..]
Kan hier gram halen voor 60 euro maar m'n vrienden willen niet
het is hier bijna de hele dag bewolkt geweestquote:Op zondag 14 augustus 2016 19:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ben een klein beetje verbrand op mijn voorhoofd. Dat komt niet vaak voor
Hier nietquote:Op zondag 14 augustus 2016 19:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
het is hier bijna de hele dag bewolkt geweest
Vorige week toen ik naar Rotterdam ging scheen de zon. Eenmaal terug in Amsterdam viel het weer tegen.quote:
Komt omdat Amsterdam zo'n verschrikkelijke kut stad is.quote:Op zondag 14 augustus 2016 19:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Vorige week toen ik naar Rotterdam ging scheen de zon. Eenmaal terug in Amsterdam viel het weer tegen.
weet niet of dit al is gepost maar http://www.dumpert.nl/med(...)t_uit_z_n_plaat.htmlquote:Op zondag 14 augustus 2016 19:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Komt omdat Amsterdam zo'n verschrikkelijke kut stad is.
Al gezien. Wat een overacting die man.quote:Op zondag 14 augustus 2016 19:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
weet niet of dit al is gepost maar http://www.dumpert.nl/med(...)t_uit_z_n_plaat.html
Jammer geen jasjequote:Op zondag 14 augustus 2016 19:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
weet niet of dit al is gepost maar http://www.dumpert.nl/med(...)t_uit_z_n_plaat.html
Hij heeft gewoon een jasje aan hoorquote:Op zondag 14 augustus 2016 19:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is veel te warm voor een jasje.
Die vent is dan ook gewoon niet goed bij zijn hoofd.quote:Op zondag 14 augustus 2016 19:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon een jasje aan hoor
Zo, die is mad.quote:Op zondag 14 augustus 2016 19:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)jeppen_gaat_mis.htmlquote:Op zondag 14 augustus 2016 19:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die vent is dan ook gewoon niet goed bij zijn hoofd.
Ja.quote:Op zondag 14 augustus 2016 19:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)jeppen_gaat_mis.html
Dit is ook leuk
Imca Marina. De dochter van Hedy d'Ancona.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wie is nummer 33 in dameshandbalteam
Ja, stop nu maar.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)ns_met_vechten_.html
Verkeerd gegeten?quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Met al die filmpjes van dumpert.
quote:Brad Pitt, George Clooney and their pals' remake of Ocean's Eleven is regarded as having one of the coolest casts of all time. But from the looks of things, the female-led Ocean's Eleven remake is going to eclipse its predecessor's team of thespians. Because the ladies that have been assembled for director Gary Ross' fresh take on the heist thriller is truly sensational, according to early reports.
quote:
quote:Anonieme tipgever meldt zojuist dat Hakim Ziyech zich zo'n drie kwartier geleden heeft gemeld bij de Amsterdam ArenA in het bijzijn van zijn zaakwaarnemer. Ziyech was o.a. duidelijk herkenbaar aan zijn auto met initialen erop.
Zoals op facebook werd gezegd: "de neus heeft hij al".quote:
Mwah. Druk vooral. 11 uur weggereden en half 10 weer thuis.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vertel. (je bent er duidelijk op uit om je verhaal te kunnen vertellen)
Ik jou ook jojoortje. Is je vriend/man niet mad?quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:53 schreef Jojoortje het volgende:
Altijd fijn om weer thuis te zijn toch. Ik heb je gemist Caland.
Jazeker. Ik zag je al leuk meeposten in het topicquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is de kwartfinale nu al?
Ik kon het niet latenquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:10 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jazeker. Ik zag je al leuk meeposten in het topic
Jawel. Maar dat lag aan Twente vanmiddag.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik jou ook jojoortje. Is je vriend/man niet mad?
Ja dat was inderdaad niet zo best. Tering.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jawel. Maar dat lag aan Twente vanmiddag.
Dat wordt iig een zwaar seizoen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat was inderdaad niet zo best. Tering.
Dat geld voor veel clubs als je het zo langs ziet komen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:19 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat wordt iig een zwaar seizoen.
Dat zal best. Niveau is nog nergens optimaal iig.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat geld voor veel clubs als je het zo langs ziet komen.
Excelsior en ADO zijn het hier niet mee eens.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat zal best. Niveau is nog nergens optimaal iig.
We gaan het meemaken vrijdag.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Excelsior en ADO zijn het hier niet mee eens.
`Peugeotquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Klinkt alsof je het heel erg naar je zin hebt.
Iig van walesquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:59 schreef Saind het volgende:
Ik drink nu een fles bier gebrouwen ter ere van de rode duivels afgelopen EK.Die Belgen waren er echt van overtuigd dat ze zouden winnen
Nooit problemen mee gehad, toen ik nog peugeot reed. Vond het altijd prima.quote:
ze zijn alleen zo waanzinnig saaiquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nooit problemen mee gehad, toen ik nog peugeot reed. Vond het altijd prima.
Nou meid, dan kies jij toch iets hips uit?quote:
Vind de nieuwe modellen wel strak. Alleen om met dat 2008 model nou meteen als SUV te gaan pronkenquote:
Jij bent echt een üntermenschquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nou meid, dan kies jij toch iets hips uit?
Van een andere planeet idd.quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:01 schreef Buitendam het volgende:
Ik kijk Bayern tegen Dortmund. Die Neuer is toch niet meer normaal, man.
Ja maar Johan, die Neuer. Ooooohhhh. Wat een speler he.quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:01 schreef Buitendam het volgende:
Ik kijk Bayern tegen Dortmund. Die Neuer is toch niet meer normaal, man.
quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja maar Johan, die Neuer. Ooooohhhh. Wat een speler he.
Eigenlijk was elke Liverpoolgoal schitterend. Ook de 1-3, gingen 27/30 passes aan vooraf.quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Liverpoolgoden
Jammer dat ik alleen de kools heb gezien
Die goal van Mané was wel baasquote:Op maandag 15 augustus 2016 01:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eigenlijk was elke Liverpoolgoal schitterend. Ook de 1-3, gingen 27/30 passes aan vooraf.
Absurd goede goal, Coutinho was ook verschrikkelijk goed.quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die goal van Mané was wel baas
Counterploegjequote:Op maandag 15 augustus 2016 01:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eigenlijk was elke Liverpoolgoal schitterend. Ook de 1-3, gingen 27/30 passes aan vooraf.
https://twitter.com/esttoper/status/764964881296683008
Ik ben al jaren Coutinho-fan. Die gast heeft zo ongelooflijk veel geile goals gemaakt voor Liverpoolquote:Op maandag 15 augustus 2016 01:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Absurd goede goal, Coutinho was ook verschrikkelijk goed.
Wijnaldum wat wisselvallig in de eerste helft maar tweede helft klasse. Assist op 1-2 was prima
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zijn bezig met het stadion verbouwen hè.quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Liverpool speelt de komende twee wedstrijden ook uit. #Leukefeitjes
Heb je die Sané ook al zien spelen? Vond ik in Duitsland al zon heerlijke speler. Maar zal miss nog geen basis staan bij Man City?quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
https://twitter.com/esttoper/status/764964881296683008
quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar JR, een linksback is hard nodig.
Moreno![]()
![]()
Oh wacht ik heb nog niet alle goals gezien, die ging de fout in bij de 0-1 toch? Even streamable zoekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Klopt, weet ik. Daarom boden ze Burnley meteen na de announce van de fixtures een ruil aan.quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze zijn bezig met het stadion verbouwen hè.
Nee, hij heeft nog niet meegetraind bij City.quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb je die Sané ook al zien spelen? Vond ik in Duitsland al zon heerlijke speler. Maar zal miss nog geen basis staan bij Man City?
Ja, hij was al bezig met een aanvallende gedachte terwijl Arsenal meteen de bal terug had veroverd. Ook veroorzaakte hij de penalty.quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh wacht ik heb nog niet alle goals gezien, die ging de fout in bij de 0-1 toch? Even streamable zoeken
Hahaha en dan lachen we om het verdedigen in Nederlandquote:Op maandag 15 augustus 2016 01:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, hij was al bezig met een aanvallende gedachte terwijl Arsenal meteen de bal terug had veroverd. Ook veroorzaakte hij de penalty.
Dat is niet zo fijn voor een keeper.quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Karius heeft zijn hand gebroken, derhalve.
Niet opvallend.quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is niet zo fijn voor een keeper.
Hoe speelde Klavan trouwens? Oud-Heracles god
quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hahaha en dan lachen we om het verdedigen in Nederland
Can moet sowieso wel spelen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Eerste helft was blok Wijnaldum - Henderson wel erg matig.
In de eerste helft had hij moeten scoren wel.quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Can moet sowieso wel spelen.
Van Wijnaldum ben ik geen erge fan, zeker niet als hij speelt als controleur.
Wel echt een goede aankoop van Liverpool die Mané. Zo'n type misten ze alweer een tijdje.quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar goed, zo'n goede goal..
https://my.mixtape.moe/dhkvbr.mp4
Op termijn gaat City ook wel weer draaien met een meer dan prima aanval.quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel echt een goede aankoop van Liverpool die Mané. Zo'n type misten ze alweer een tijdje.
Sturridge
Coutinho-Firmino-Mané
Dat is echt gewoon de beste aanval in de PL.
Klinkt als zijn eerste jaren bij PSV.quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In de eerste helft had hij moeten scoren wel.
Qua type speler past hij uitstekend bij Liverpool. Als hij vooral blijft doen zoals bij de 1-2 gaat het echt wel goedkomen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klinkt als zijn eerste jaren bij PSV.
Zou het leuk vinden voor hem als hij slaagt, lijkt me een sympathieke jongen, maar ben er bang voor.
Die heb ik gisteren ook niet af kunnen zien, maar hebben ook wel genoeg creatief vermogen ja.quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op termijn gaat City ook wel weer draaien met een meer dan prima aanval.
quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Qua type speler past hij uitstekend bij Liverpool. Als hij vooral blijft doen zoals bij de 1-2 gaat het echt wel goedkomen.
Dat doet hij wel goed ja, qua type past hij er ook wel. Maar het is vooral de vraag of dat qua kwaliteit gaat lukken. Bij Newcastle was hij ook heel erg wisselvallig.quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:44 schreef Ajacied422 het volgende:
https://my.mixtape.moe/jwqyor.mp4
Beeldschone assist. Hij had ook zelf kunnen schieten
Hopelijk is Sané snel fit. Sterling deed het beter toen Navas erin kwam en hij naar de linkerkant moest.quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die heb ik gisteren ook niet af kunnen zien, maar hebben ook wel genoeg creatief vermogen ja.
United heeft ook wel een prima aanval als dan Miki (geen zin om die naam te spellen) erin komt te staan.
Agueroquote:Op maandag 15 augustus 2016 01:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hopelijk is Sané snel fit. Sterling deed het beter toen Navas erin kwam en hij naar de linkerkant moest.
De Bruyne moet nog wel zijn draai vinden, speelde niet best gisteren.quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aguero
Sterling-De Bruyne-Sané
Silva-Gündogan
Dit is ook om te smullen natuurlijk. Man City-Liverpool en omgekeerd worden ook wel toffe potjes denk ik
Joh dat komt wel goed, even weer wat wedstrijdritme op doen en hij gaat beesten.quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Bruyne moet nog wel zijn draai vinden, speelde niet best gisteren.
Hele aanval liep niet lekker, maar dat is automatismen, doorbewegen en alles wat ze niet echt gewend zijn.quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Joh dat komt wel goed, even weer wat wedstrijdritme op doen en hij gaat beesten.
Dat kan helemaal niet met zijn ervaring.quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Rooney was weer heel erg slecht bij United.
Kijken wie het nieuwe systeem sneller doorheeft. City onder Guardiola of Ajax onder Boszquote:Op maandag 15 augustus 2016 01:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hele aanval liep niet lekker, maar dat is automatismen, doorbewegen en alles wat ze niet echt gewend zijn.
Guardiola, guaranteed. Die is gewoon niet bang om harde keuzes te maken.quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kijken wie het nieuwe systeem sneller doorheeft. City onder Guardiola of Ajax onder Bosz
Bosz is bang dat Gudelj moeilijk gaat doen in de groep denk ik. Een andere reden waarom hij hem blijft opstellen zie ik niet.quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Guardiola, guaranteed. Die is gewoon niet bang om harde keuzes te maken.
Blijft ook opvallend dat niemand in de media zijn rol aanstipt. Het is gewoon een stoorzender zoals Kuyt dat bij Feyenoord is.quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bosz is bang dat Gudelj moeilijk gaat doen in de groep denk ik. Een andere reden waarom hij hem blijft opstellen zie ik niet.
Ik hoop toch wel dat iemand als Kieft of Gijp dat ook ziet. Je hoeft maar één zo'n bekende analist te hebben die het zegt, en er volgen vanzelf meer.quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Blijft ook opvallend dat niemand in de media zijn rol aanstipt. Het is gewoon een stoorzender zoals Kuyt dat bij Feyenoord is.
Ik begin me ook een beetje zorgen te maken over de inactiviteit over rechts bij Ajax.quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoop toch wel dat iemand als Kieft of Gijp dat ook ziet. Je hoeft maar één zo'n bekende analist te hebben die het zegt, en er volgen vanzelf meer.
Ik ben bang dat je gelijk krijgt met dat er geen vleugelspeler meer bij komtquote:Op maandag 15 augustus 2016 02:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik begin me ook een beetje zorgen te maken over de inactiviteit over rechts bij Ajax.
Ik vrees dat Overmars denkt: ''Ja hey gr gr veel middenvelders dan los je dat maar op door Sinky linksbuiten te zetten dat deed ie toch goed als plaatsvervanger xd lol haha''quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je gelijk krijgt met dat er geen vleugelspeler meer bij komt
Met Traoré heeft hij weer genoeg moeite gedaan voor deze transferperiode.quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vrees dat Overmars denkt: ''Ja hey gr gr veel middenvelders dan los je dat maar op door Sinky linksbuiten te zetten dat deed ie toch goed als plaatsvervanger xd lol haha''
Het zal wel afhangen van de Europese resultaten.quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met Traoré heeft hij weer genoeg moeite gedaan voor deze transferperiode.
Als ze de CL halen kunnen ze het dus blijkbaar ook met deze selectie, en als ze het mislopen kost het teveel geld.quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het zal wel afhangen van de Europese resultaten.
Bosz weet wel wat hij wil, hoop ik.quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ze de CL halen kunnen ze het dus blijkbaar ook met deze selectie, en als ze het mislopen kost het teveel geld.
Bosz doet het met de selectie die hij krijgt.quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bosz weet wel wat hij wil, hoop ik.
Liever dat trainers zelf ook de transferzaken in handen hebben.quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bosz doet het met de selectie die hij krijgt.
Daar ben ik het niet mee eens. Liever een technisch directeur die de lange termijn goed in de gaten houdt. Tuurlijk moet er overleg zijn tussen de trainer en TD op welke posities versterking nodig zijn en wat voor type dat moet zijn, maar dan mag de TD die speler gaan zoeken bij de scouting.quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Liever dat trainers zelf ook de transferzaken in handen hebben.
Maar bij Ajax komt er op de lange termijn vrij weinig aan op linksback en linksbuiten. Als je daar geen portemonnee voor trekt..quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Liever een technisch directeur die de lange termijn goed in de gaten houdt. Tuurlijk moet er overleg zijn tussen de trainer en TD op welke posities versterking nodig zijn en wat voor type dat moet zijn, maar dan mag de TD die speler gaan zoeken bij de scouting.
Blijkbaar ziet Overmars dat niet. Alhoewel hij wel vond dat er een buitenspeler bij moest komen maar daar krabbelden ze alweer terug. Weer lekker middenvelders op de vleugels zetten, jippie.quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar bij Ajax komt er op de lange termijn vrij weinig aan op linksback en linksbuiten. Als je daar geen portemonnee voor trekt..
Hoop zijn verkleed als stoeltje.quote:Op maandag 15 augustus 2016 09:11 schreef De-Hamster het volgende:
Ajax:
Aantal bezoekers: 48343
![]()
![]()
Stadion was half leeg.
-nvm- ik zie dat JR het antwoord gaf dat ik wilde geven.quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Liever dat trainers zelf ook de transferzaken in handen hebben.
Marc zegt half vol.quote:Op maandag 15 augustus 2016 09:11 schreef De-Hamster het volgende:
Ajax:
Aantal bezoekers: 48343
![]()
![]()
Stadion was half leeg.
Hallo aspergetelerquote:Op maandag 15 augustus 2016 09:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog omnium gezien? Afvalrace was vrij bizar.
Toch weer jammer dat GGMM het weer niet aandurft. Altijd een grote mond maar wanneer er een kans bestaat om die grote mond om te zetten in cijfers, geeft de beste man nooit thuis.quote:
Hij doet alleen lafjes mee aan de VI TOTO die een kind van 9 maanden zelfs goed kan voorspellenquote:Op maandag 15 augustus 2016 09:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Toch weer jammer dat GGMM het weer niet aandurft. Altijd een grote mond maar wanneer er een kans bestaat om die grote mond om te zetten in cijfers, geeft de beste man nooit thuis.
Beetje jammer
quote:Dick Advocaat vertrekt per direct als assistent-bondscoach van het Nederlands elftal. Hij gaat ergens anders aan de slag, maakte de KNVB maandag bekend, maar het is nog niet bekend waar.
Advocaat heeft aangegeven elders aan de slag te gaan. Het gaat waarschijnlijk om het Turkse Fenerbahçe.quote:
Als dat waar zou zijn, lachwekkend.quote:Op maandag 15 augustus 2016 10:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Advocaat heeft aangegeven elders aan de slag te gaan. Het gaat waarschijnlijk om het Turkse Fenerbahçe.
Dickie zou nooit meer een club trainennnn.quote:Op maandag 15 augustus 2016 10:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als dat waar zou zijn, lachwekkend.
quote:Dick Advocaat zal nooit meer een club trainen. De coach die eerder vandaag zijn vertrek aankondigde bij Sunderland heeft dat aan de NOS laten weten.
http://nos.nl/artikel/206(...)-wel-bondscoach.html
Mijn team van ex Feyenoorders (of huidig Feyenoord) (-1, van der Meer is een lul) doet het best redelijk.quote:
Je mag weer wisselen, hé.quote:Op maandag 15 augustus 2016 10:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mijn team van ex Feyenoorders (of huidig Feyenoord) (-1, van der Meer is een lul) doet het best redelijk.
Te weinig euros voor te veel werk.quote:Op maandag 15 augustus 2016 10:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dickie zou nooit meer een club trainennnn.
[..]
Misschien gaat hij van Marwijk wel adviseren. Puur uit passie voor het spelletje.quote:Op maandag 15 augustus 2016 10:21 schreef Caland het volgende:
Dickie is gewoon veel te fanatiek nog.
Dickgod
Dick gaat gewoon naar Fener.quote:Op maandag 15 augustus 2016 10:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Misschien gaat hij van Marwijk wel adviseren. Puur uit passie voor het spelletje.
quote:Op maandag 15 augustus 2016 10:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je nu als westerling naar dat apenland vertrekt ben je knettergek.
voor dat geld ging ik ook hoorquote:Op maandag 15 augustus 2016 10:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je nu als westerling naar dat apenland vertrekt ben je knettergek.
Ook als je het al lang en breed niet meer nodig hebt en je elders ook goed geld kunt verdienen?quote:
Huehuehuehuequote:Op maandag 15 augustus 2016 10:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zie dat ik je all inclusive vakantie beledig.
Beter dan ik had verwachtquote:
Nop, wel de vrouwen, niet de mannen. Had toen familieverplichtingen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 09:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog omnium gezien? Afvalrace was vrij bizar.
dat begrijp ik sowieso niet aan Advocaat maar hij is nu eenmaal gek op geld en er zal wel een gevaren bonus aan vast zittenquote:Op maandag 15 augustus 2016 10:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ook als je het al lang en breed niet meer nodig hebt en je elders ook goed geld kunt verdienen?
Koploper Lasse Hansen ging er verdomme als eerste meteen uit bij de afvalrace. Cavendish ging over de Cote d'Azur..quote:Op maandag 15 augustus 2016 10:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Beter dan ik had verwacht
[..]
Nop, wel de vrouwen, niet de mannen. Had toen familieverplichtingen.
Je hebt nooit geen geld meer nodig.quote:Op maandag 15 augustus 2016 10:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ook als je het al lang en breed niet meer nodig hebt en je elders ook goed geld kunt verdienen?
Hij zit straks als demente te vegeteren in het bejaardentehuis als miljonair.quote:
Contradictio in termines.quote:Op maandag 15 augustus 2016 10:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hebt nooit geen geld meer nodig.
'Bij overlijden een extra 2,5 miljoen'quote:Op maandag 15 augustus 2016 10:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat begrijp ik sowieso niet aan Advocaat maar hij is nu eenmaal gek op geld en er zal wel een gevaren bonus aan vast zitten
De kans is daar wel hoger dan hier maar ook weer niet 10 keer zo hoog hoor, ik heb toch iets meer vertrouwen in hun veiligheidsdiensten dan de onze al pakken ze daar iedereen op die de schijn tegen heeft en daar zal Dick weinig last van hebben.quote:Op maandag 15 augustus 2016 10:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
'Bij overlijden een extra 2,5 miljoen'
Geen team gebouwd, dan heb je dat.quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:17 schreef Vasion het volgende:
Selena Gomez neemt het op voor Bieberfans
Zijn er toevallig liefhebbers van Selena Gomez?
Ik hou wel van een strakke meid, maar met die Selena heb ik dus echt helemaal niets. Net als Emma Watson.quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:20 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Selena Gomez? Ik zou der doen.
Ach Emma, die neem je voor een one night stand, als Megan Fox (indien 6 jaar jonger) niet beschikbaar is.quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:22 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik hou wel van een strakke meid, maar met die Selena heb ik dus echt helemaal niets. Net als Emma Watson.
Voor een paar miljoen gaat die naar sbs ;pquote:Op maandag 15 augustus 2016 11:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jeetje wat een toestand, Kwalbert Verlinde stopt bij boulevard.
Die heeft een rijke burgermeester gevondenquote:Op maandag 15 augustus 2016 11:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jeetje wat een toestand, Kwalbert Verlinde stopt bij boulevard.
Moet hij weten.quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:27 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Voor een paar miljoen gaat die naar sbs ;p
Heet vast geen Onno.quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die heeft een rijke burgermeester gevonden
waar gaat het over?quote:Op maandag 15 augustus 2016 12:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Haatpropaganda tegen japan op Nederland 1. Walgelijk
Thanks to Little Boyquote:Op maandag 15 augustus 2016 12:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Indie en de kampen derhalve herdenking
het is een Engelse uitvindingquote:Op maandag 15 augustus 2016 12:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
"Jappenkamp" . Een concentratiekamp noemen we toch ook niet "duitserkamp" en zelfs niet "nazi-kamp"
Buitengewoon kwetsend.
Kamelenteen?quote:Op maandag 15 augustus 2016 12:45 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb net gekeken of ik mijn teen kon vinden onder mijn bed. Ik heb me dan ook zo hard tegen die kutpoot gestoten, dacht echt dat die er af gevallen was.
Jezus wat vloeken.
Boek een paar dagen weg in een hotel ofzo.quote:Op maandag 15 augustus 2016 12:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb de komende 4 dagen eindelijk paar dagen vrij en verveel mij nu al ook dat is niet best.
Je deed mee aan expeditie Robinson want je was beroemd op internetquote:Op maandag 15 augustus 2016 12:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Licht verontrustend maar aan de andere kant toch weer vleiend. Was het een mooie droom?
Mwa, mwa misschien wel of ik word in die paar dagen 's werelds beste Pokemon Go speler natuurlijk.quote:Op maandag 15 augustus 2016 12:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Boek een paar dagen weg in een hotel ofzo.
Wist ik een harem te creeren van alle vrouwelijke tegenkandidaten?quote:Op maandag 15 augustus 2016 12:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je deed mee aan expeditie Robinson want je was beroemd op internet
quote:Op maandag 15 augustus 2016 12:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa, mwa misschien wel of ik word in die paar dagen 's werelds beste Pokemon Go speler natuurlijk.
[..]
Wist ik een harem te creeren van alle vrouwelijke tegenkandidaten?
Toevallig. Kapi kwam vannacht voor in een droom van mij. Was ie een collega van me op een rondvaartboot.quote:
Ik ook niet. Heb ook bij niemand een beeld hoe ie er daadwerkelijk uit zal zien dus dat maakt het al lastiger.quote:
Ik heb alleen een klein beeld van LR. Voor de rest interesseert het me allemaal niet zo.quote:Op maandag 15 augustus 2016 12:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ook niet. Heb ook bij niemand een beeld hoe ie er daadwerkelijk uit zal zien dus dat maakt het al lastiger.
Nu je het zegt, ik heb wel een beeld bij Davy.quote:Op maandag 15 augustus 2016 12:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb alleen een klein beeld van LR. Voor de rest interesseert het me allemaal niet zo.
quote:Op maandag 15 augustus 2016 12:58 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb wel eens over Fok gedroomd, maar dan zag iedereen er net zo uit als hun UI.
Dus eigenlijk zijn Drizzt en GGMM tweelingbroers?quote:Op maandag 15 augustus 2016 12:58 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb wel eens over Fok gedroomd, maar dan zag iedereen er net zo uit als hun UI.
Op het moment wel ja.quote:Op maandag 15 augustus 2016 12:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zijn Drizzt en GGMM tweelingbroers?
Wow coole droomquote:Op maandag 15 augustus 2016 12:58 schreef Jojoortje het volgende:
Jeetje.quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ben al een kwartier aan het lunchen maar heb nog geen hap genomen van mijn broodje.
Als je niet eet, ben je dan wel aan het lunchenquote:Op maandag 15 augustus 2016 13:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ben al een kwartier aan het lunchen maar heb nog geen hap genomen van mijn broodje.
Liquid Lunchquote:Op maandag 15 augustus 2016 13:06 schreef Saind het volgende:
[..]
Als je niet eet, ben je dan wel aan het lunchen
Doe een poging tot.quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:06 schreef Saind het volgende:
[..]
Als je niet eet, ben je dan wel aan het lunchen
ongeëvenaard in gewapende overvallenquote:Op maandag 15 augustus 2016 12:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Brazilie gaat ook lekker op de medaillespiegel hun periode van toernooien organiseren stuwt ze naar grootste sporthoogte
is dat niet honduras ofzo?quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
ongeëvenaard in gewapende overvallen
Ik zag een belchinees.quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
https://www.facebook.com/(...)os/1158608380828977/
zou best kunnen hoor maar ze zijn momenteel lekker bezig in Rio met zoveel sporters en supporters die geen idee hebbenquote:
Ik heb een keer zo'n cursus gehad dat je met auto en al het zwembad in gaat en dat je jezelf dan moet bevrijden. Dat was best leuk.quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:20 schreef Jojoortje het volgende:
Dat ene filmpje op dumpert waar die vrouw bijna verdrinkt in haar eigen auto.
Dat is mijn grootste nachtmerrie. Dat ik met m'n auto het water in ga
quote:Op maandag 15 augustus 2016 12:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zijn Drizzt en GGMM tweelingbroers?
Heeft m'n moeder ook gehad met de honden in Amsterdam, maar er zijn toch altijd redders aan de kant die zowel haar als de honden uit de auto hebben gehaald.quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:20 schreef Jojoortje het volgende:
Linkjequote:Op maandag 15 augustus 2016 13:20 schreef Jojoortje het volgende:
Die neukt trouwens met een artiest. Had nog nooit van hem gehoord. Schijnt op nummer één gestaan te hebben in Engeland.quote:
Herkenbaar. Op twee langzaam verbranden in een huis in lichterlaaien.quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:20 schreef Jojoortje het volgende:
Dat is niet strafbaar.quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die neukt trouwens met een artiest. Had nog nooit van hem gehoord. Schijnt op nummer één gestaan te hebben in Engeland.
Duck tha Fuck.quote:
Ik zou dat al eng vinden.quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb een keer zo'n cursus gehad dat je met auto en al het zwembad in gaat en dat je jezelf dan moet bevrijden. Dat was best leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |