Mwa, mwa misschien wel of ik word in die paar dagen 's werelds beste Pokemon Go speler natuurlijk.quote:Op maandag 15 augustus 2016 12:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Boek een paar dagen weg in een hotel ofzo.
Wist ik een harem te creeren van alle vrouwelijke tegenkandidaten?quote:Op maandag 15 augustus 2016 12:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je deed mee aan expeditie Robinson want je was beroemd op internet
quote:Op maandag 15 augustus 2016 12:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa, mwa misschien wel of ik word in die paar dagen 's werelds beste Pokemon Go speler natuurlijk.
[..]
Wist ik een harem te creeren van alle vrouwelijke tegenkandidaten?
Toevallig. Kapi kwam vannacht voor in een droom van mij. Was ie een collega van me op een rondvaartboot.quote:
Ik ook niet. Heb ook bij niemand een beeld hoe ie er daadwerkelijk uit zal zien dus dat maakt het al lastiger.quote:
Ik heb alleen een klein beeld van LR. Voor de rest interesseert het me allemaal niet zo.quote:Op maandag 15 augustus 2016 12:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ook niet. Heb ook bij niemand een beeld hoe ie er daadwerkelijk uit zal zien dus dat maakt het al lastiger.
Nu je het zegt, ik heb wel een beeld bij Davy.quote:Op maandag 15 augustus 2016 12:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb alleen een klein beeld van LR. Voor de rest interesseert het me allemaal niet zo.
quote:Op maandag 15 augustus 2016 12:58 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb wel eens over Fok gedroomd, maar dan zag iedereen er net zo uit als hun UI.
Dus eigenlijk zijn Drizzt en GGMM tweelingbroers?quote:Op maandag 15 augustus 2016 12:58 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb wel eens over Fok gedroomd, maar dan zag iedereen er net zo uit als hun UI.
Op het moment wel ja.quote:Op maandag 15 augustus 2016 12:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zijn Drizzt en GGMM tweelingbroers?
Wow coole droomquote:Op maandag 15 augustus 2016 12:58 schreef Jojoortje het volgende:
Jeetje.quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ben al een kwartier aan het lunchen maar heb nog geen hap genomen van mijn broodje.
Als je niet eet, ben je dan wel aan het lunchenquote:Op maandag 15 augustus 2016 13:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ben al een kwartier aan het lunchen maar heb nog geen hap genomen van mijn broodje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |