Moet hij weten.quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:27 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Voor een paar miljoen gaat die naar sbs ;p
Heet vast geen Onno.quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die heeft een rijke burgermeester gevonden
waar gaat het over?quote:Op maandag 15 augustus 2016 12:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Haatpropaganda tegen japan op Nederland 1. Walgelijk
Thanks to Little Boyquote:Op maandag 15 augustus 2016 12:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Indie en de kampen derhalve herdenking
het is een Engelse uitvindingquote:Op maandag 15 augustus 2016 12:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
"Jappenkamp" . Een concentratiekamp noemen we toch ook niet "duitserkamp" en zelfs niet "nazi-kamp"
Buitengewoon kwetsend.
Kamelenteen?quote:Op maandag 15 augustus 2016 12:45 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb net gekeken of ik mijn teen kon vinden onder mijn bed. Ik heb me dan ook zo hard tegen die kutpoot gestoten, dacht echt dat die er af gevallen was.
Jezus wat vloeken.
Boek een paar dagen weg in een hotel ofzo.quote:Op maandag 15 augustus 2016 12:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb de komende 4 dagen eindelijk paar dagen vrij en verveel mij nu al ook dat is niet best.
Je deed mee aan expeditie Robinson want je was beroemd op internetquote:Op maandag 15 augustus 2016 12:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Licht verontrustend maar aan de andere kant toch weer vleiend. Was het een mooie droom?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |