quote:Op maandag 15 augustus 2016 10:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je nu als westerling naar dat apenland vertrekt ben je knettergek.
voor dat geld ging ik ook hoorquote:Op maandag 15 augustus 2016 10:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je nu als westerling naar dat apenland vertrekt ben je knettergek.
Ook als je het al lang en breed niet meer nodig hebt en je elders ook goed geld kunt verdienen?quote:
Huehuehuehuequote:Op maandag 15 augustus 2016 10:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zie dat ik je all inclusive vakantie beledig.
Beter dan ik had verwachtquote:
Nop, wel de vrouwen, niet de mannen. Had toen familieverplichtingen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 09:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog omnium gezien? Afvalrace was vrij bizar.
dat begrijp ik sowieso niet aan Advocaat maar hij is nu eenmaal gek op geld en er zal wel een gevaren bonus aan vast zittenquote:Op maandag 15 augustus 2016 10:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ook als je het al lang en breed niet meer nodig hebt en je elders ook goed geld kunt verdienen?
Koploper Lasse Hansen ging er verdomme als eerste meteen uit bij de afvalrace. Cavendish ging over de Cote d'Azur..quote:Op maandag 15 augustus 2016 10:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Beter dan ik had verwacht
[..]
Nop, wel de vrouwen, niet de mannen. Had toen familieverplichtingen.
Je hebt nooit geen geld meer nodig.quote:Op maandag 15 augustus 2016 10:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ook als je het al lang en breed niet meer nodig hebt en je elders ook goed geld kunt verdienen?
Hij zit straks als demente te vegeteren in het bejaardentehuis als miljonair.quote:
Contradictio in termines.quote:Op maandag 15 augustus 2016 10:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hebt nooit geen geld meer nodig.
'Bij overlijden een extra 2,5 miljoen'quote:Op maandag 15 augustus 2016 10:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat begrijp ik sowieso niet aan Advocaat maar hij is nu eenmaal gek op geld en er zal wel een gevaren bonus aan vast zitten
De kans is daar wel hoger dan hier maar ook weer niet 10 keer zo hoog hoor, ik heb toch iets meer vertrouwen in hun veiligheidsdiensten dan de onze al pakken ze daar iedereen op die de schijn tegen heeft en daar zal Dick weinig last van hebben.quote:Op maandag 15 augustus 2016 10:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
'Bij overlijden een extra 2,5 miljoen'
Geen team gebouwd, dan heb je dat.quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:17 schreef Vasion het volgende:
Selena Gomez neemt het op voor Bieberfans
Zijn er toevallig liefhebbers van Selena Gomez?
Ik hou wel van een strakke meid, maar met die Selena heb ik dus echt helemaal niets. Net als Emma Watson.quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:20 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Selena Gomez? Ik zou der doen.
Ach Emma, die neem je voor een one night stand, als Megan Fox (indien 6 jaar jonger) niet beschikbaar is.quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:22 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik hou wel van een strakke meid, maar met die Selena heb ik dus echt helemaal niets. Net als Emma Watson.
Voor een paar miljoen gaat die naar sbs ;pquote:Op maandag 15 augustus 2016 11:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jeetje wat een toestand, Kwalbert Verlinde stopt bij boulevard.
Die heeft een rijke burgermeester gevondenquote:Op maandag 15 augustus 2016 11:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jeetje wat een toestand, Kwalbert Verlinde stopt bij boulevard.
Moet hij weten.quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:27 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Voor een paar miljoen gaat die naar sbs ;p
Heet vast geen Onno.quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die heeft een rijke burgermeester gevonden
waar gaat het over?quote:Op maandag 15 augustus 2016 12:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Haatpropaganda tegen japan op Nederland 1. Walgelijk
Thanks to Little Boyquote:Op maandag 15 augustus 2016 12:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Indie en de kampen derhalve herdenking
het is een Engelse uitvindingquote:Op maandag 15 augustus 2016 12:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
"Jappenkamp" . Een concentratiekamp noemen we toch ook niet "duitserkamp" en zelfs niet "nazi-kamp"
Buitengewoon kwetsend.
Kamelenteen?quote:Op maandag 15 augustus 2016 12:45 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb net gekeken of ik mijn teen kon vinden onder mijn bed. Ik heb me dan ook zo hard tegen die kutpoot gestoten, dacht echt dat die er af gevallen was.
Jezus wat vloeken.
Boek een paar dagen weg in een hotel ofzo.quote:Op maandag 15 augustus 2016 12:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb de komende 4 dagen eindelijk paar dagen vrij en verveel mij nu al ook dat is niet best.
Je deed mee aan expeditie Robinson want je was beroemd op internetquote:Op maandag 15 augustus 2016 12:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Licht verontrustend maar aan de andere kant toch weer vleiend. Was het een mooie droom?
Mwa, mwa misschien wel of ik word in die paar dagen 's werelds beste Pokemon Go speler natuurlijk.quote:Op maandag 15 augustus 2016 12:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Boek een paar dagen weg in een hotel ofzo.
Wist ik een harem te creeren van alle vrouwelijke tegenkandidaten?quote:Op maandag 15 augustus 2016 12:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je deed mee aan expeditie Robinson want je was beroemd op internet
quote:Op maandag 15 augustus 2016 12:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa, mwa misschien wel of ik word in die paar dagen 's werelds beste Pokemon Go speler natuurlijk.
[..]
Wist ik een harem te creeren van alle vrouwelijke tegenkandidaten?
Toevallig. Kapi kwam vannacht voor in een droom van mij. Was ie een collega van me op een rondvaartboot.quote:
Ik ook niet. Heb ook bij niemand een beeld hoe ie er daadwerkelijk uit zal zien dus dat maakt het al lastiger.quote:
Ik heb alleen een klein beeld van LR. Voor de rest interesseert het me allemaal niet zo.quote:Op maandag 15 augustus 2016 12:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ook niet. Heb ook bij niemand een beeld hoe ie er daadwerkelijk uit zal zien dus dat maakt het al lastiger.
Nu je het zegt, ik heb wel een beeld bij Davy.quote:Op maandag 15 augustus 2016 12:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb alleen een klein beeld van LR. Voor de rest interesseert het me allemaal niet zo.
quote:Op maandag 15 augustus 2016 12:58 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb wel eens over Fok gedroomd, maar dan zag iedereen er net zo uit als hun UI.
Dus eigenlijk zijn Drizzt en GGMM tweelingbroers?quote:Op maandag 15 augustus 2016 12:58 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb wel eens over Fok gedroomd, maar dan zag iedereen er net zo uit als hun UI.
Op het moment wel ja.quote:Op maandag 15 augustus 2016 12:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zijn Drizzt en GGMM tweelingbroers?
Wow coole droomquote:Op maandag 15 augustus 2016 12:58 schreef Jojoortje het volgende:
Jeetje.quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ben al een kwartier aan het lunchen maar heb nog geen hap genomen van mijn broodje.
Als je niet eet, ben je dan wel aan het lunchenquote:Op maandag 15 augustus 2016 13:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ben al een kwartier aan het lunchen maar heb nog geen hap genomen van mijn broodje.
Liquid Lunchquote:Op maandag 15 augustus 2016 13:06 schreef Saind het volgende:
[..]
Als je niet eet, ben je dan wel aan het lunchen
Doe een poging tot.quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:06 schreef Saind het volgende:
[..]
Als je niet eet, ben je dan wel aan het lunchen
ongeëvenaard in gewapende overvallenquote:Op maandag 15 augustus 2016 12:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Brazilie gaat ook lekker op de medaillespiegel hun periode van toernooien organiseren stuwt ze naar grootste sporthoogte
is dat niet honduras ofzo?quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
ongeëvenaard in gewapende overvallen
Ik zag een belchinees.quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
https://www.facebook.com/(...)os/1158608380828977/
zou best kunnen hoor maar ze zijn momenteel lekker bezig in Rio met zoveel sporters en supporters die geen idee hebbenquote:
Ik heb een keer zo'n cursus gehad dat je met auto en al het zwembad in gaat en dat je jezelf dan moet bevrijden. Dat was best leuk.quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:20 schreef Jojoortje het volgende:
Dat ene filmpje op dumpert waar die vrouw bijna verdrinkt in haar eigen auto.
Dat is mijn grootste nachtmerrie. Dat ik met m'n auto het water in ga
quote:Op maandag 15 augustus 2016 12:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zijn Drizzt en GGMM tweelingbroers?
Heeft m'n moeder ook gehad met de honden in Amsterdam, maar er zijn toch altijd redders aan de kant die zowel haar als de honden uit de auto hebben gehaald.quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:20 schreef Jojoortje het volgende:
Linkjequote:Op maandag 15 augustus 2016 13:20 schreef Jojoortje het volgende:
Die neukt trouwens met een artiest. Had nog nooit van hem gehoord. Schijnt op nummer één gestaan te hebben in Engeland.quote:
Herkenbaar. Op twee langzaam verbranden in een huis in lichterlaaien.quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:20 schreef Jojoortje het volgende:
Dat is niet strafbaar.quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die neukt trouwens met een artiest. Had nog nooit van hem gehoord. Schijnt op nummer één gestaan te hebben in Engeland.
Duck tha Fuck.quote:
Ik zou dat al eng vinden.quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb een keer zo'n cursus gehad dat je met auto en al het zwembad in gaat en dat je jezelf dan moet bevrijden. Dat was best leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |