quote:Op maandag 15 augustus 2016 10:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je nu als westerling naar dat apenland vertrekt ben je knettergek.
voor dat geld ging ik ook hoorquote:Op maandag 15 augustus 2016 10:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je nu als westerling naar dat apenland vertrekt ben je knettergek.
Ook als je het al lang en breed niet meer nodig hebt en je elders ook goed geld kunt verdienen?quote:
Huehuehuehuequote:Op maandag 15 augustus 2016 10:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zie dat ik je all inclusive vakantie beledig.
Beter dan ik had verwachtquote:
Nop, wel de vrouwen, niet de mannen. Had toen familieverplichtingen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 09:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog omnium gezien? Afvalrace was vrij bizar.
dat begrijp ik sowieso niet aan Advocaat maar hij is nu eenmaal gek op geld en er zal wel een gevaren bonus aan vast zittenquote:Op maandag 15 augustus 2016 10:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ook als je het al lang en breed niet meer nodig hebt en je elders ook goed geld kunt verdienen?
Koploper Lasse Hansen ging er verdomme als eerste meteen uit bij de afvalrace. Cavendish ging over de Cote d'Azur..quote:Op maandag 15 augustus 2016 10:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Beter dan ik had verwacht
[..]
Nop, wel de vrouwen, niet de mannen. Had toen familieverplichtingen.
Je hebt nooit geen geld meer nodig.quote:Op maandag 15 augustus 2016 10:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ook als je het al lang en breed niet meer nodig hebt en je elders ook goed geld kunt verdienen?
Hij zit straks als demente te vegeteren in het bejaardentehuis als miljonair.quote:
Contradictio in termines.quote:Op maandag 15 augustus 2016 10:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hebt nooit geen geld meer nodig.
'Bij overlijden een extra 2,5 miljoen'quote:Op maandag 15 augustus 2016 10:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat begrijp ik sowieso niet aan Advocaat maar hij is nu eenmaal gek op geld en er zal wel een gevaren bonus aan vast zitten
De kans is daar wel hoger dan hier maar ook weer niet 10 keer zo hoog hoor, ik heb toch iets meer vertrouwen in hun veiligheidsdiensten dan de onze al pakken ze daar iedereen op die de schijn tegen heeft en daar zal Dick weinig last van hebben.quote:Op maandag 15 augustus 2016 10:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
'Bij overlijden een extra 2,5 miljoen'
Geen team gebouwd, dan heb je dat.quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:17 schreef Vasion het volgende:
Selena Gomez neemt het op voor Bieberfans
Zijn er toevallig liefhebbers van Selena Gomez?
Ik hou wel van een strakke meid, maar met die Selena heb ik dus echt helemaal niets. Net als Emma Watson.quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:20 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Selena Gomez? Ik zou der doen.
Ach Emma, die neem je voor een one night stand, als Megan Fox (indien 6 jaar jonger) niet beschikbaar is.quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:22 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik hou wel van een strakke meid, maar met die Selena heb ik dus echt helemaal niets. Net als Emma Watson.
Voor een paar miljoen gaat die naar sbs ;pquote:Op maandag 15 augustus 2016 11:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jeetje wat een toestand, Kwalbert Verlinde stopt bij boulevard.
Die heeft een rijke burgermeester gevondenquote:Op maandag 15 augustus 2016 11:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jeetje wat een toestand, Kwalbert Verlinde stopt bij boulevard.
Moet hij weten.quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:27 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Voor een paar miljoen gaat die naar sbs ;p
Heet vast geen Onno.quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die heeft een rijke burgermeester gevonden
waar gaat het over?quote:Op maandag 15 augustus 2016 12:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Haatpropaganda tegen japan op Nederland 1. Walgelijk
Thanks to Little Boyquote:Op maandag 15 augustus 2016 12:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Indie en de kampen derhalve herdenking
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |