Hoop zijn verkleed als stoeltje.quote:Op maandag 15 augustus 2016 09:11 schreef De-Hamster het volgende:
Ajax:
Aantal bezoekers: 48343
![]()
![]()
Stadion was half leeg.
-nvm- ik zie dat JR het antwoord gaf dat ik wilde geven.quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Liever dat trainers zelf ook de transferzaken in handen hebben.
Marc zegt half vol.quote:Op maandag 15 augustus 2016 09:11 schreef De-Hamster het volgende:
Ajax:
Aantal bezoekers: 48343
![]()
![]()
Stadion was half leeg.
Hallo aspergetelerquote:Op maandag 15 augustus 2016 09:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog omnium gezien? Afvalrace was vrij bizar.
Toch weer jammer dat GGMM het weer niet aandurft. Altijd een grote mond maar wanneer er een kans bestaat om die grote mond om te zetten in cijfers, geeft de beste man nooit thuis.quote:
Hij doet alleen lafjes mee aan de VI TOTO die een kind van 9 maanden zelfs goed kan voorspellenquote:Op maandag 15 augustus 2016 09:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Toch weer jammer dat GGMM het weer niet aandurft. Altijd een grote mond maar wanneer er een kans bestaat om die grote mond om te zetten in cijfers, geeft de beste man nooit thuis.
Beetje jammer
quote:Dick Advocaat vertrekt per direct als assistent-bondscoach van het Nederlands elftal. Hij gaat ergens anders aan de slag, maakte de KNVB maandag bekend, maar het is nog niet bekend waar.
Advocaat heeft aangegeven elders aan de slag te gaan. Het gaat waarschijnlijk om het Turkse Fenerbahçe.quote:
Als dat waar zou zijn, lachwekkend.quote:Op maandag 15 augustus 2016 10:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Advocaat heeft aangegeven elders aan de slag te gaan. Het gaat waarschijnlijk om het Turkse Fenerbahçe.
Dickie zou nooit meer een club trainennnn.quote:Op maandag 15 augustus 2016 10:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als dat waar zou zijn, lachwekkend.
quote:Dick Advocaat zal nooit meer een club trainen. De coach die eerder vandaag zijn vertrek aankondigde bij Sunderland heeft dat aan de NOS laten weten.
http://nos.nl/artikel/206(...)-wel-bondscoach.html
Mijn team van ex Feyenoorders (of huidig Feyenoord) (-1, van der Meer is een lul) doet het best redelijk.quote:
Je mag weer wisselen, hé.quote:Op maandag 15 augustus 2016 10:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mijn team van ex Feyenoorders (of huidig Feyenoord) (-1, van der Meer is een lul) doet het best redelijk.
Te weinig euros voor te veel werk.quote:Op maandag 15 augustus 2016 10:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dickie zou nooit meer een club trainennnn.
[..]
Misschien gaat hij van Marwijk wel adviseren. Puur uit passie voor het spelletje.quote:Op maandag 15 augustus 2016 10:21 schreef Caland het volgende:
Dickie is gewoon veel te fanatiek nog.
Dickgod
Dick gaat gewoon naar Fener.quote:Op maandag 15 augustus 2016 10:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Misschien gaat hij van Marwijk wel adviseren. Puur uit passie voor het spelletje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |