Liquid Lunchquote:Op maandag 15 augustus 2016 13:06 schreef Saind het volgende:
[..]
Als je niet eet, ben je dan wel aan het lunchen
Doe een poging tot.quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:06 schreef Saind het volgende:
[..]
Als je niet eet, ben je dan wel aan het lunchen
ongeëvenaard in gewapende overvallenquote:Op maandag 15 augustus 2016 12:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Brazilie gaat ook lekker op de medaillespiegel hun periode van toernooien organiseren stuwt ze naar grootste sporthoogte
is dat niet honduras ofzo?quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
ongeëvenaard in gewapende overvallen
Ik zag een belchinees.quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
https://www.facebook.com/(...)os/1158608380828977/
zou best kunnen hoor maar ze zijn momenteel lekker bezig in Rio met zoveel sporters en supporters die geen idee hebbenquote:
Ik heb een keer zo'n cursus gehad dat je met auto en al het zwembad in gaat en dat je jezelf dan moet bevrijden. Dat was best leuk.quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:20 schreef Jojoortje het volgende:
Dat ene filmpje op dumpert waar die vrouw bijna verdrinkt in haar eigen auto.
Dat is mijn grootste nachtmerrie. Dat ik met m'n auto het water in ga
quote:Op maandag 15 augustus 2016 12:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zijn Drizzt en GGMM tweelingbroers?
Heeft m'n moeder ook gehad met de honden in Amsterdam, maar er zijn toch altijd redders aan de kant die zowel haar als de honden uit de auto hebben gehaald.quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:20 schreef Jojoortje het volgende:
Linkjequote:Op maandag 15 augustus 2016 13:20 schreef Jojoortje het volgende:
Die neukt trouwens met een artiest. Had nog nooit van hem gehoord. Schijnt op nummer één gestaan te hebben in Engeland.quote:
Herkenbaar. Op twee langzaam verbranden in een huis in lichterlaaien.quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:20 schreef Jojoortje het volgende:
Dat is niet strafbaar.quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die neukt trouwens met een artiest. Had nog nooit van hem gehoord. Schijnt op nummer één gestaan te hebben in Engeland.
Duck tha Fuck.quote:
Ik zou dat al eng vinden.quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb een keer zo'n cursus gehad dat je met auto en al het zwembad in gaat en dat je jezelf dan moet bevrijden. Dat was best leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |