SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC<< Soms wat rebels
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.SPOILER: Lange Lans volgens googleOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.klik om te spelen
Noot noot.
Woensdag weer dus? Dan komt haar afstandquote:Op zondag 14 augustus 2016 11:52 schreef Jojoortje het volgende:
Dus... Wat een kutnacht. Na de race klaarwakker terwijl ik daarvoor moest vechten om m'n ogen open te houden.
Ik zet de wekker nooit meer.
Ik kan beter niet kijken. Ik zie elke Nederlander die ik live kijk falen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 12:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Woensdag weer dus? Dan komt haar afstand
De race duurt toch maar ongeveer 10 seconden, wat heb je ervoor gedaan?quote:Op zondag 14 augustus 2016 11:52 schreef Jojoortje het volgende:
Dus... Wat een kutnacht. Na de race klaarwakker terwijl ik daarvoor moest vechten om m'n ogen open te houden.
Ik zet de wekker nooit meer.
En nog hard ook.quote:Op zondag 14 augustus 2016 12:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik kan beter niet kijken. Ik zie elke Nederlander die ik live kijk falen.
Dit is niet echt falen hoor, deze dames zijn gewoon veel sneller. Dat ze hier in Europa lekker wint komt omdat hier echt 0 tegenstand is.quote:Op zondag 14 augustus 2016 12:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik kan beter niet kijken. Ik zie elke Nederlander die ik live kijk falen.
Ze halen hun tijden niet die ze in Europa wel halen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 12:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dit is niet echt falen hoor, deze dames zijn gewoon veel sneller. Dat ze hier in Europa lekker wint komt omdat hier echt 0 tegenstand is.
Proberen niet in slaap te vallenquote:Op zondag 14 augustus 2016 12:15 schreef Bolasie het volgende:
[..]
De race duurt toch maar ongeveer 10 seconden, wat heb je ervoor gedaan?
dan is het dus wel falen, al had ik van haar op de 100m ook niet meer dan brons verwacht.quote:Op zondag 14 augustus 2016 12:32 schreef eight het volgende:
[..]
Ze halen hun tijden niet die ze in Europa wel halen.
dat je die illusie nog hadquote:Op zondag 14 augustus 2016 12:53 schreef kapiteintje het volgende:
Jezus, ze heeft dus opzichtig gefaald. Wat een flopsportland is Nederland toch aan het worden.
Nou idd.quote:Op zondag 14 augustus 2016 13:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
dan is het dus wel falen, al had ik van haar op de 100m ook niet meer dan brons verwacht.
Bij de zwembond daarentegen mogen wel wat koppen gaan rollen, over falen gesproken
Judo wellicht ook.quote:Op zondag 14 augustus 2016 13:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
dan is het dus wel falen, al had ik van haar op de 100m ook niet meer dan brons verwacht.
Bij de zwembond daarentegen mogen wel wat koppen gaan rollen, over falen gesproken
quote:Op zondag 14 augustus 2016 13:58 schreef Lange_Lans het volgende:
Vrienden, ik ben veilig aangekomen in Italië. Het leukste wat ik tot nu toe heb meegemaakt was een Duitser met het kenteken DON AD 44. 69 was nog leuker geweest maar ik had nu al een binnenpretje. Haha.
quote:Op zondag 14 augustus 2016 13:58 schreef Lange_Lans het volgende:
Vrienden, ik ben veilig aangekomen in Italië. Het leukste wat ik tot nu toe heb meegemaakt was een Duitser met het kenteken DON AD 44. 69 was nog leuker geweest maar ik had nu al een binnenpretje. Haha.
Jaquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:59 schreef AFCNiels het volgende:
Hoi
Jojoortje, ik neem aan dat je vannacht hebt gekeken?
That's lifequote:Op zondag 14 augustus 2016 17:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Duitse biografie van erwin rommel gekocht. Lekker wat marsmuziek opzetten en fijn lezen in de zon
Genot mensen
Wat een rommel.quote:Op zondag 14 augustus 2016 17:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Duitse biografie van erwin rommel gekocht. Lekker wat marsmuziek opzetten en fijn lezen in de zon
Genot mensen
Kan hier gram halen voor 60 euro maar m'n vrienden willen nietquote:Op zondag 14 augustus 2016 18:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
BREAKING
Dafne Schippers heeft een soa
Jezus zo gaat t nooit losquote:Op zondag 14 augustus 2016 19:00 schreef JanCees het volgende:
[..]
Kan hier gram halen voor 60 euro maar m'n vrienden willen niet
het is hier bijna de hele dag bewolkt geweestquote:Op zondag 14 augustus 2016 19:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ben een klein beetje verbrand op mijn voorhoofd. Dat komt niet vaak voor
Hier nietquote:Op zondag 14 augustus 2016 19:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
het is hier bijna de hele dag bewolkt geweest
Vorige week toen ik naar Rotterdam ging scheen de zon. Eenmaal terug in Amsterdam viel het weer tegen.quote:
Komt omdat Amsterdam zo'n verschrikkelijke kut stad is.quote:Op zondag 14 augustus 2016 19:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Vorige week toen ik naar Rotterdam ging scheen de zon. Eenmaal terug in Amsterdam viel het weer tegen.
weet niet of dit al is gepost maar http://www.dumpert.nl/med(...)t_uit_z_n_plaat.htmlquote:Op zondag 14 augustus 2016 19:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Komt omdat Amsterdam zo'n verschrikkelijke kut stad is.
Al gezien. Wat een overacting die man.quote:Op zondag 14 augustus 2016 19:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
weet niet of dit al is gepost maar http://www.dumpert.nl/med(...)t_uit_z_n_plaat.html
Jammer geen jasjequote:Op zondag 14 augustus 2016 19:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
weet niet of dit al is gepost maar http://www.dumpert.nl/med(...)t_uit_z_n_plaat.html
Hij heeft gewoon een jasje aan hoorquote:Op zondag 14 augustus 2016 19:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is veel te warm voor een jasje.
Die vent is dan ook gewoon niet goed bij zijn hoofd.quote:Op zondag 14 augustus 2016 19:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon een jasje aan hoor
Zo, die is mad.quote:Op zondag 14 augustus 2016 19:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)jeppen_gaat_mis.htmlquote:Op zondag 14 augustus 2016 19:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die vent is dan ook gewoon niet goed bij zijn hoofd.
Ja.quote:Op zondag 14 augustus 2016 19:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)jeppen_gaat_mis.html
Dit is ook leuk
Imca Marina. De dochter van Hedy d'Ancona.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wie is nummer 33 in dameshandbalteam
Ja, stop nu maar.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)ns_met_vechten_.html
Verkeerd gegeten?quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Met al die filmpjes van dumpert.
quote:Brad Pitt, George Clooney and their pals' remake of Ocean's Eleven is regarded as having one of the coolest casts of all time. But from the looks of things, the female-led Ocean's Eleven remake is going to eclipse its predecessor's team of thespians. Because the ladies that have been assembled for director Gary Ross' fresh take on the heist thriller is truly sensational, according to early reports.
quote:
quote:Anonieme tipgever meldt zojuist dat Hakim Ziyech zich zo'n drie kwartier geleden heeft gemeld bij de Amsterdam ArenA in het bijzijn van zijn zaakwaarnemer. Ziyech was o.a. duidelijk herkenbaar aan zijn auto met initialen erop.
Zoals op facebook werd gezegd: "de neus heeft hij al".quote:
Mwah. Druk vooral. 11 uur weggereden en half 10 weer thuis.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vertel. (je bent er duidelijk op uit om je verhaal te kunnen vertellen)
Ik jou ook jojoortje. Is je vriend/man niet mad?quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:53 schreef Jojoortje het volgende:
Altijd fijn om weer thuis te zijn toch. Ik heb je gemist Caland.
Jazeker. Ik zag je al leuk meeposten in het topicquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is de kwartfinale nu al?
Ik kon het niet latenquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:10 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jazeker. Ik zag je al leuk meeposten in het topic
Jawel. Maar dat lag aan Twente vanmiddag.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik jou ook jojoortje. Is je vriend/man niet mad?
Ja dat was inderdaad niet zo best. Tering.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jawel. Maar dat lag aan Twente vanmiddag.
Dat wordt iig een zwaar seizoen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat was inderdaad niet zo best. Tering.
Dat geld voor veel clubs als je het zo langs ziet komen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:19 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat wordt iig een zwaar seizoen.
Dat zal best. Niveau is nog nergens optimaal iig.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat geld voor veel clubs als je het zo langs ziet komen.
Excelsior en ADO zijn het hier niet mee eens.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat zal best. Niveau is nog nergens optimaal iig.
We gaan het meemaken vrijdag.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Excelsior en ADO zijn het hier niet mee eens.
`Peugeotquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Klinkt alsof je het heel erg naar je zin hebt.
Iig van walesquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:59 schreef Saind het volgende:
Ik drink nu een fles bier gebrouwen ter ere van de rode duivels afgelopen EK.Die Belgen waren er echt van overtuigd dat ze zouden winnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |