![t8ut0.jpg]()
![OPvblSCcopy.jpg]()
Dit is de beste en gezelligste SC van FOK!. Kun je niet tegen een bekkenstootje? Get the fuck out right now! Wij trollen en schelden elkaar verrot and not a single fuck is given, uitdelen en incasseren dat is het motto. Wij zijn een hechte groep, wij zijn musketiers, één voor allen, allen voor één!

Had ik al gezegd dat het hier kanjergezellig is?
SPOILER
Dus... Wat een kutnacht. Na de race klaarwakker terwijl ik daarvoor moest vechten om m'n ogen open te houden.
Ik zet de wekker nooit meer.
Noot noot.
napoleonfour
Meneer de praeses
quote:
Op zondag 14 augustus 2016 11:52 schreef Jojoortje het volgende:Dus... Wat een kutnacht. Na de race klaarwakker terwijl ik daarvoor moest vechten om m'n ogen open te houden.
Ik zet de wekker nooit meer.
Woensdag weer dus? Dan komt haar afstand
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
napoleonfour
Meneer de praeses
quote:
Dit is niet echt falen hoor, deze dames zijn gewoon veel sneller. Dat ze hier in Europa lekker wint komt omdat hier echt 0 tegenstand is.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
quote:
Op zondag 14 augustus 2016 12:16 schreef napoleonfour het volgende:[..]
Dit is niet echt falen hoor, deze dames zijn gewoon veel sneller. Dat ze hier in Europa lekker wint komt omdat hier echt 0 tegenstand is.
Ze halen hun tijden niet die ze in Europa wel halen.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
Jezus, ze heeft dus opzichtig gefaald. Wat een flopsportland is Nederland toch aan het worden.
Als we ooit ingehaald worden door België emigreer ik.
Jongens ga nou eens wat doen met jullie leven, in plaats van op dit kansloze forum rondneuzen.
* Verwijderd *
napoleonfour
Meneer de praeses
quote:
Op zondag 14 augustus 2016 13:04 schreef Tarado het volgende:[..]
dan is het dus wel falen, al had ik van haar op de 100m ook niet meer dan brons verwacht.
Bij de zwembond daarentegen mogen wel wat koppen gaan rollen, over falen gesproken
Judo wellicht ook.
Vrienden, ik ben veilig aangekomen in Italië. Het leukste wat ik tot nu toe heb meegemaakt was een Duitser met het kenteken DON AD 44. 69 was nog leuker geweest maar ik had nu al een binnenpretje. Haha.