Ik jou ook jojoortje. Is je vriend/man niet mad?quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:53 schreef Jojoortje het volgende:
Altijd fijn om weer thuis te zijn toch. Ik heb je gemist Caland.
Jazeker. Ik zag je al leuk meeposten in het topicquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is de kwartfinale nu al?
Ik kon het niet latenquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:10 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jazeker. Ik zag je al leuk meeposten in het topic
Jawel. Maar dat lag aan Twente vanmiddag.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik jou ook jojoortje. Is je vriend/man niet mad?
Ja dat was inderdaad niet zo best. Tering.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jawel. Maar dat lag aan Twente vanmiddag.
Dat wordt iig een zwaar seizoen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat was inderdaad niet zo best. Tering.
Dat geld voor veel clubs als je het zo langs ziet komen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:19 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat wordt iig een zwaar seizoen.
Dat zal best. Niveau is nog nergens optimaal iig.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat geld voor veel clubs als je het zo langs ziet komen.
Excelsior en ADO zijn het hier niet mee eens.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat zal best. Niveau is nog nergens optimaal iig.
We gaan het meemaken vrijdag.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Excelsior en ADO zijn het hier niet mee eens.
`Peugeotquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Klinkt alsof je het heel erg naar je zin hebt.
Iig van walesquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:59 schreef Saind het volgende:
Ik drink nu een fles bier gebrouwen ter ere van de rode duivels afgelopen EK.Die Belgen waren er echt van overtuigd dat ze zouden winnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |