De Bruyne moet nog wel zijn draai vinden, speelde niet best gisteren.quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aguero
Sterling-De Bruyne-Sané
Silva-Gündogan
Dit is ook om te smullen natuurlijk. Man City-Liverpool en omgekeerd worden ook wel toffe potjes denk ik
Joh dat komt wel goed, even weer wat wedstrijdritme op doen en hij gaat beesten.quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Bruyne moet nog wel zijn draai vinden, speelde niet best gisteren.
Hele aanval liep niet lekker, maar dat is automatismen, doorbewegen en alles wat ze niet echt gewend zijn.quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Joh dat komt wel goed, even weer wat wedstrijdritme op doen en hij gaat beesten.
Dat kan helemaal niet met zijn ervaring.quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Rooney was weer heel erg slecht bij United.
Kijken wie het nieuwe systeem sneller doorheeft. City onder Guardiola of Ajax onder Boszquote:Op maandag 15 augustus 2016 01:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hele aanval liep niet lekker, maar dat is automatismen, doorbewegen en alles wat ze niet echt gewend zijn.
Guardiola, guaranteed. Die is gewoon niet bang om harde keuzes te maken.quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kijken wie het nieuwe systeem sneller doorheeft. City onder Guardiola of Ajax onder Bosz
Bosz is bang dat Gudelj moeilijk gaat doen in de groep denk ik. Een andere reden waarom hij hem blijft opstellen zie ik niet.quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Guardiola, guaranteed. Die is gewoon niet bang om harde keuzes te maken.
Blijft ook opvallend dat niemand in de media zijn rol aanstipt. Het is gewoon een stoorzender zoals Kuyt dat bij Feyenoord is.quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bosz is bang dat Gudelj moeilijk gaat doen in de groep denk ik. Een andere reden waarom hij hem blijft opstellen zie ik niet.
Ik hoop toch wel dat iemand als Kieft of Gijp dat ook ziet. Je hoeft maar één zo'n bekende analist te hebben die het zegt, en er volgen vanzelf meer.quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Blijft ook opvallend dat niemand in de media zijn rol aanstipt. Het is gewoon een stoorzender zoals Kuyt dat bij Feyenoord is.
Ik begin me ook een beetje zorgen te maken over de inactiviteit over rechts bij Ajax.quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoop toch wel dat iemand als Kieft of Gijp dat ook ziet. Je hoeft maar één zo'n bekende analist te hebben die het zegt, en er volgen vanzelf meer.
Ik ben bang dat je gelijk krijgt met dat er geen vleugelspeler meer bij komtquote:Op maandag 15 augustus 2016 02:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik begin me ook een beetje zorgen te maken over de inactiviteit over rechts bij Ajax.
Ik vrees dat Overmars denkt: ''Ja hey gr gr veel middenvelders dan los je dat maar op door Sinky linksbuiten te zetten dat deed ie toch goed als plaatsvervanger xd lol haha''quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je gelijk krijgt met dat er geen vleugelspeler meer bij komt
Met Traoré heeft hij weer genoeg moeite gedaan voor deze transferperiode.quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vrees dat Overmars denkt: ''Ja hey gr gr veel middenvelders dan los je dat maar op door Sinky linksbuiten te zetten dat deed ie toch goed als plaatsvervanger xd lol haha''
Het zal wel afhangen van de Europese resultaten.quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met Traoré heeft hij weer genoeg moeite gedaan voor deze transferperiode.
Als ze de CL halen kunnen ze het dus blijkbaar ook met deze selectie, en als ze het mislopen kost het teveel geld.quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het zal wel afhangen van de Europese resultaten.
Bosz weet wel wat hij wil, hoop ik.quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ze de CL halen kunnen ze het dus blijkbaar ook met deze selectie, en als ze het mislopen kost het teveel geld.
Bosz doet het met de selectie die hij krijgt.quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bosz weet wel wat hij wil, hoop ik.
Liever dat trainers zelf ook de transferzaken in handen hebben.quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bosz doet het met de selectie die hij krijgt.
Daar ben ik het niet mee eens. Liever een technisch directeur die de lange termijn goed in de gaten houdt. Tuurlijk moet er overleg zijn tussen de trainer en TD op welke posities versterking nodig zijn en wat voor type dat moet zijn, maar dan mag de TD die speler gaan zoeken bij de scouting.quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Liever dat trainers zelf ook de transferzaken in handen hebben.
Maar bij Ajax komt er op de lange termijn vrij weinig aan op linksback en linksbuiten. Als je daar geen portemonnee voor trekt..quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Liever een technisch directeur die de lange termijn goed in de gaten houdt. Tuurlijk moet er overleg zijn tussen de trainer en TD op welke posities versterking nodig zijn en wat voor type dat moet zijn, maar dan mag de TD die speler gaan zoeken bij de scouting.
Blijkbaar ziet Overmars dat niet. Alhoewel hij wel vond dat er een buitenspeler bij moest komen maar daar krabbelden ze alweer terug. Weer lekker middenvelders op de vleugels zetten, jippie.quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar bij Ajax komt er op de lange termijn vrij weinig aan op linksback en linksbuiten. Als je daar geen portemonnee voor trekt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |