Mr.Mime heeft in Groningen een vaste plek, om de zoveel tijd komt ie daar dus zo zeldzaam is het niet.quote:
Bij de Golden Arm?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mr.Mime heeft in Groningen een vaste plek, om de zoveel tijd komt ie daar dus zo zeldzaam is het niet.
Ze hadden geen poot om op te staan? hahahaquote:
hahaha XDquote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ze hadden geen poot om op te staan? hahaha
Heb ik van een vriend gehoordquote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
hahaha XD
Waarom weet jij van het bestaan van de Golden Arm?
Zo noemt 'ie z`n jongeheerquote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
hahaha XD
Waarom weet jij van het bestaan van de Golden Arm?
Ik komt niet in Groningen en ken niemand die er wel komtquote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mr.Mime heeft in Groningen een vaste plek, om de zoveel tijd komt ie daar dus zo zeldzaam is het niet.
je kende ook niemand die een mr.mime hadquote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:21 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik komt niet in Groningen en ken niemand die er wel komtdus voor waar ik woon is het special
Sowieso Groningen
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
je kende ook niemand die een mr.mime had
ken jij uberhaupt wel iemand?
BAM en 0 respect zo in ene.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:21 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik komt niet in Groningen en ken niemand die er wel komtdus voor waar ik woon is het special
Sowieso Groningen
Heb je iets tegen gays?quote:
Dat ik niemand ken met een mr mime is dus de link die je moet leggen naar het feit dat ik niemand uit Groningen ken he. Helder lichtquote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
je kende ook niemand die een mr.mime had
ken jij uberhaupt wel iemand?
Buk maar vast dan.quote:
want mr mime komt alleen in groningen en jouw woonplaats voorquote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:22 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Dat ik niemand ken met een mr mime is dus de link die je moet leggen naar het feit dat ik niemand uit Groningen ken he. Helder licht
Echt hequote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
want mr mime komt alleen in groningen voor![]()
idioot.
Wellicht ook in Limburg, Drenthe, Drenthe, etc.... kom ik ook allemaal nietquote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
want mr mime komt alleen in groningen voor![]()
idioot.
Waar ligt Drenthe en waar ligt de andere Drenthe?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:25 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wellicht ook in Limburg, Drenthe, Drenthe, etc.... kom ik ook allemaal niet
Hij is best speciaal.
En nou niet doen alsof Mr. Mime van het kaliber Pidgey is ofzo, vuile downgrader
Hahaha oepsquote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:25 schreef 2NutZ het volgende:
Waarom 2x Drenthe? ken je niet meer provincies?
Ik woon in die ene.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waar ligt Drenthe en waar ligt de andere Drenthe?
jij bent ook best speciaalquote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:25 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wellicht ook in Limburg, Drenthe, Drenthe, etc.... kom ik ook allemaal niet
Hij is best speciaal.
En nou niet doen alsof Mr. Mime van het kaliber Pidgey is ofzo, vuile downgrader
Ja.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ken je ook mensen uit die andere?
Butterfingers zijn ook lekkerquote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:26 schreef Amarantha het volgende:
Omg in december chocolade uit Amerika
Hey Braddie, ik zag je struggels met afvallen man. Jammer dat het niet helemaal lukt. Waar denk je zelf dat het spaak loopt?quote:
Moet nog even kijken wat ik Etsu laat meenemenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:27 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Butterfingers zijn ook lekker
(Maar eh, heb je dan die speciale Oreo smaken?)
Yo, nouquote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hey Braddie, ik zag je struggels met afvallen man. Jammer dat het niet helemaal lukt. Waar denk je zelf dat het spaak loopt?
Het is nu augustus Amaranthaquote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:26 schreef Amarantha het volgende:
Omg in december chocolade uit Amerika
Die kan je ook hier kopen bij de benzinepompquote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moet nog even kijken wat ik Etsu laat meenemenMaar sowieso dit:
[ afbeelding ]
Ja klopt.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is nu augustus Amarantha
Ja maar fucking duur hier.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:28 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Die kan je ook hier kopen bij de benzinepompDie zijn zo lekker he
Maar vreet je je dan helemaal vol op zo'n barbeque? Of hou je het bij twee stukjes vlees en wat frietjes.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:28 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Yo, nouIk heb afgelopen weekend 2 keer achter elkaar ge BBQd, denk dat dat de grootste boosdoener was
Ga jij dan ook een vlog maken a la Pietergod?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:28 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Die kan je ook hier kopen bij de benzinepompDie zijn zo lekker he
Ik vreet mij dan wel echt goed vol..quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maar vreet je je dan helemaal vol op zo'n barbeque? Of hou je het bij twee stukjes vlees en wat frietjes.
Pietergod?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ga jij dan ook een vlog maken a la Pietergod?
Oh maar past wel bij mij.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:29 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ben er trouwens achter Ama, dat waarop jij word aangesproken (Met Ama dus) Eigenlijk een belediging is
In het Japans betekend Ama, Bitch![]()
Geen idee hoe duur in Amerika maar hier echt 1,50 voor een mini reepje.quote:
Reepje*quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:30 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik betaalde voor zo`n reep 1,49
mooi gezegdquote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:27 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik ben een mens met mogelijkheden
wow.quote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is nu augustus Amarantha
Ja idd laat ik dat doenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
![]()
bovendien genoeg sites waar je kan importeren. Echt alles ook.
Mja. Wat is je intrinsieke motivatie om af te vallen?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:29 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik vreet mij dan wel echt goed vol..
Hey schatjequote:
Veel geld? zoveel duurder is het niet hoor dan daarquote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja idd laat ik dat doenHeel veel geld daarvoor betalen als er binnenkort gewoon iemand naar Amerika gaat die ik ken die het mee kan nemen.
!
Volgens mij geven ze op internet hun walgelijke kindje een aliasquote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:32 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Ik snap anders niks van het antwoord
Die websites waar je Amerikaanse snoep enz kan kopen is ook echt wel duurder.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Veel geld? zoveel duurder is het niet hoor dan daarmaar goed, dan maar een half jaar wachten op chocolade, ieder zijn ding
Iedereen zo zijn hobby he: halfjaar wachten op chocolade.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Veel geld? zoveel duurder is het niet hoor dan daarmaar goed, dan maar een half jaar wachten op chocolade, ieder zijn ding
Vast wel wat duurder idd. Moet ook geïmporteerd worden. Maar gaat echt niet om tientallen euros.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die websites waar je Amerikaanse snoep enz kan kopen is ook echt wel duurder.
Precies. Ik wacht liever maar een week.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Iedereen zo zijn hobby he: halfjaar wachten op chocolade.
Jamin is ook schreeuwend duur.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vast wel wat duurder idd. Moet ook geïmporteerd worden. Maar gaat echt niet om tientallen euros.
Zelf ook wel eens gedaan.
Je kan btw ook eens bij een Jamin kijken die hebben ook veel geïmporteerde snoep.
Oké laat maarquote:
Klopt, je kan écht de gekste dingen laten importeren.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
![]()
bovendien genoeg sites waar je kan importeren. Echt alles ook.
Wil af van dat eeuwige gehijg, die slechte conditie, wil zonder moeite kunnen rondlopen etc.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mja. Wat is je intrinsieke motivatie om af te vallen?
In het Indonesisch betekent het echter schoonheidquote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:29 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ben er trouwens achter Ama, dat waarop jij word aangesproken (Met Ama dus) Eigenlijk een belediging is
In het Japans betekend Ama, Bitch![]()
Dan is't een knappe bitch.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:38 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
In het Indonesisch betekent het echter schoonheid
koop een 2de hands crosstrainer.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:37 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Wil af van dat eeuwige gehijg, die slechte conditie, wil zonder moeite kunnen rondlopen etc.
Nou je zat het net belachelijk te maken, maar Pokemon GO trekt je wel echt de deur uit. Mss eens downloaden?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:37 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Wil af van dat eeuwige gehijg, die slechte conditie, wil zonder moeite kunnen rondlopen etc.
als eens met een personal coach aan de gang geweest?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:37 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
zo zijn wijquote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:40 schreef Cyberzone het volgende:
Wat zijn jullie hier allemaal lief en ondersteunend!
Een crosstrainer is wel een idee eigenlijk, maar daar heb ik geen ruimte voorquote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
koop een 2de hands crosstrainer.
Kreeg wel jeuk aan mijn ogen van dat topicquote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volgens mij geven ze op internet hun walgelijke kindje een alias
Ja klopt, en ik heb het ook een kans gegeven, maar vind het niets, niet omdat je naar buiten moet dan, want dat doe ik ook wel zonder pokemon GO, maar meer omdat het hele aspect van Pokemon weg is (het vecht gedeelte)quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:39 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nou je zat het net belachelijk te maken, maar Pokemon GO trekt je wel echt de deur uit. Mss eens downloaden?
Dit was ook het doel van mijn babybroertje. Het was hard werken, maar na ruim een jaar is hij ontzettend vlot.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:37 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
wil zonder moeite kunnen rondlopen etc.
als je die stapel keyboards naar buiten mikt heb je plaatsquote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:40 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Een crosstrainer is wel een idee eigenlijk, maar daar heb ik geen ruimte vooral lang en breed over nagedacht, maar dat is nu niet te doen, als ik op mezelf zit komt er een crosstrainer, dan heb ik wat meer ruimte.
Hou sowieso niet van mensen die overmatig veel pics van hun kind op internet gooien. Alles is weer te vinden laterquote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:41 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Kreeg wel jeuk aan mijn ogen van dat topic
Geen ruimte? en al die keyboards en gitaren dan?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:40 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Een crosstrainer is wel een idee eigenlijk, maar daar heb ik geen ruimte vooral lang en breed over nagedacht, maar dat is nu niet te doen, als ik op mezelf zit komt er een crosstrainer, dan heb ik wat meer ruimte.
Wel met een dietist, maar dat is alweer een x aantal jaar geleden.. En toen is het mij eigenlijk daarna op eigen houtje gelukt, totdat er van alles gebeurde waardoor ik bleef opkroppen en ging eten.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als eens met een personal coach aan de gang geweest?
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit was ook het doel van mijn babybroertje. Het was hard werken, maar na ruim een jaar is hij ontzettend vlot.
Doorzetten dus
Gister en eergister nog gedaan, paar kilometer gelopen in de regen. Als het niet hard regent is't lekker verfrissend.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gewoon buiten lopen joh, lekker natgeregend worden, niks mis mee, gelijk gedoucht
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit was ook het doel van mijn babybroertje. Het was hard werken, maar na ruim een jaar is hij ontzettend vlot.
Doorzetten dus
Een personal trainer zou wel goed kunnen helpen. Goede oefeningen en de kilo's vallen in no time af. Halfuurtje per keer, 2/3x per week. Als je het maar goed doet.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:42 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Wel met een dietist, maar dat is alweer een x aantal jaar geleden.. En toen is het mij eigenlijk daarna op eigen houtje gelukt, totdat er van alles gebeurde waardoor ik bleef opkroppen en ging eten.
Dat opkroppen is nu weg, dus dat emotie eten eigenlijk ook wel
Neemt echt veel minder ruimte in beslag dan een crosstrainer.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Geen ruimte? en al die keyboards en gitaren dan?
een diëtistequote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:42 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Wel met een dietist, maar dat is alweer een x aantal jaar geleden.. En toen is het mij eigenlijk daarna op eigen houtje gelukt, totdat er van alles gebeurde waardoor ik bleef opkroppen en ging eten.
Dat opkroppen is nu weg, dus dat emotie eten eigenlijk ook wel
Dit dus.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
een diëtiste![]()
zeg je al zolang als ik hier komt.
Met "bewegen op muziek" ga jij geen 30kilo kwijtraken. Neem eens een professionele sporter in de hand man, is duur zat dus heb je ook geen cent meer over om te besteden aan patatjes in slaghareb omdat je zo goed bezig bent geweest
Dat deed ik wel vaak though, concertje op zetten en bewegen op muziek, steps, jumpingjacks, dat soort dingen.. Maar daar ben ik een poosje geleden mee gestopt toen ik amper kon lopen, en nu vind ik het lastig het weer op te pikken.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je die stapel keyboards naar buiten mikt heb je plaats
muziekje aan, of tv er voor en rennen maar..
Daar ben ik op m`n 14e mee bezig geweest (Ik ben al ruim m`n halve leven te zwaar)quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
een diëtiste![]()
zeg je al zolang als ik hier komt.
Met "bewegen op muziek" ga jij geen 30kilo kwijtraken. Neem eens een professionele sporter in de hand man, is duur zat dus heb je ook geen cent meer over om te besteden aan patatjes in slaghareb omdat je zo goed bezig bent geweest
die wat ik thuis heb is 1,20 lang en 0,60 breed ofzo..quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:44 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Neemt echt veel minder ruimte in beslag dan een crosstrainer.
Dit hokje is maar 5m2 (290 bij 180) Dus dan is een crosstrainer gewoon niet handig, als ik wat meer ruimte heb (En dus als ik op mezelf woon uiteindelijk) Komt er een crosstrainer.
Het afvallen ging bij jou altijd al met ups and downs, maar heb toch het idee dat het autobezit je flink heeft tegengewerkt.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:45 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat deed ik wel vaak though, concertje op zetten en bewegen op muziek, steps, jumpingjacks, dat soort dingen.. Maar daar ben ik een poosje geleden mee gestopt toen ik amper kon lopen, en nu vind ik het lastig het weer op te pikken.
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:36 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Zkr wel
En je kan ook goed rappen
Snoep of Chocolade?quote:
Zijn crosstrainers zo klein?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die wat ik thuis heb is 1,20 lang en 0,60 breed ofzo..
En waarom niet de sportschool? Veel mensen klagen over het moeten betalen voor de sportschool, maar dat geeft vaak wel een stok achter de deur om ook daadwerkelijk te gaan. Of gewoon kleinere porties Bradster.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:40 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat heeft het ook.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Het afvallen ging bij jou altijd al met ups and downs, maar heb toch het idee dat het autobezit je flink heeft tegengewerkt.
zie je vaker bij homo'squote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vind snoep ook niet lekker, maar voor chocolade mag je mij wel wakker maken.
ja, die in de sportschool zijn vaak groter, maar goed, die zijn dan ook voor professioneel/continu gebruikquote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:47 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Zijn crosstrainers zo klein?
Dan kan ik het hier wel overwegen!
Pas op dat je je niet in het bruin vergist xDquote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zie je vaker bij homo's
Klopt zeker Tardis.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
En waarom niet de sportschool? Veel mensen klagen over het moeten betalen voor de sportschool, maar dat geeft vaak wel een stok achter de deur om ook daadwerkelijk te gaan. Of gewoon kleinere porties Bradster.
hehe ik weet wat nu komtquote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
En waarom niet de sportschool? Veel mensen klagen over het moeten betalen voor de sportschool, maar dat geeft vaak wel een stok achter de deur om ook daadwerkelijk te gaan. Of gewoon kleinere porties Bradster.
Goede reden om naar buiten te gaan en ze te halen!quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Allebei. Behalve zure matjes, maar die heb ik al jaren en jaren niet gegeten.
Ja denk het ookquote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zie je vaker bij homo's
Ik ga dan maar eens even marktplaats afstruinen!quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, die in de sportschool zijn vaak groter, maar goed, die zijn dan ook voor professioneel/continu gebruik
daar staan er genoeg.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:49 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik ga dan maar eens even marktplaats afstruinen!
Dit. Zonde. Terwijl het echt wel te doen is.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:50 schreef Etsu het volgende:
Braddie is net zoals Deezer: continu beren op de weg gooien en lekker doen waar hij zin in heeft en dan klagen dat het niet goed lukt.
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:50 schreef Etsu het volgende:
Braddie is net zoals Deezer: continu beren op de weg gooien en lekker doen waar hij zin in heeft en dan klagen dat het niet goed lukt.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:43 schreef motorbloempje het volgende:
Lieve Hoink,
Braddie komt al járenlang op FOK! Al jaren. En al jaren zijn het dezelfde topics. Over hoe zielig, en dik hij wel niet is. Dat hij nog geen meisje heeft mogen betasten en dat zijn piemel daar wel aan toe is. Dat is niet erg, op zich, die feiten: er zijn meer mensen die niet zo snel zijn, niet zo zeker zijn van zichzelf, en hier op FOK! om raad komen vragen. Daar is FOK! ook wel een beetje voor. Relaties en Psychologie, waar ik mod al zeker. Er zijn dan ook genoeg topics daar waar Braddie in theorie mee zou kunnen posten.
Bijvoorbeeld;
R&P / Als versieren niet zo makkelijk gaat #151 Oude vrouwen & jonge meisjes
Waar TS in theorie gewoon ontzettend gezellig mee zou kunnen posten; hier posten al tijden mensen die geen meisjes kunnen vingeren. Of niet zo vaak als ze zouden willen.
Ook bijvoorbeeld deze:
R&P / Dating(site)-ervaringen #419
en deze
R&P / Mensen van 18-25 jaar die graag nieuwe contacten willen opdoen #6
In verschillende topics, door de jaren heen, die hij allemaal zelf wilde openen in plaats van gewoon mee te posten in de reeksen, is hem herhaaldelijk heel veel advies gegeven. Heel veel, ook door ondergetekende. Soms met een scherp randje, óók van ondergetekende, maar veelal met een serieuze boodschap: ga wat doen, stop met zaniken en als je iets aan jezelf wílt veranderen (omdat je het zelf wilt, niet omdat anderen dat van je verwachten), dan moet je dat doen, en alleen erover posten op een forum gaat je niet verder brengen.
Maar de topics bleven en blijven komen. Over zijn onzekerheid. Over zijn uiterlijk, over zijn gebrek aan meisjescontact, en ga zo maar door. Iedereen is onaardig tegen hem, het leven is oneerlijk. Maar dan krijgen we wel dit soort topics van diezelfde Braddie:
ONZ / Lol Dutch People.. wat de fuck..
Alwaar ondergetekende ook meteen wat van zei door een foto van Braddie zelf aan dat topic toe te voegen: Braddie vindt het stom als mensen hem op zijn uiterlijk beoordelen en afbranden, zowel IRL als op FOK!, maar zelf mag hij wel mensen uitlachen vanwege hun uiterlijk en de foto's van deze mensen op het internet?
Nee. Ik ben niet lief. Ik ben ook de laatste zal zeggen dat ik een kussiekroelpersonage ben, maar ik heb, en met mij nog vele andere mensen op FOK! en in R&P vele malen geprobeerd te zeggen dat hij beter kan stoppen met het openen van topics over zichzelf, zeker zolang hij 1. hetzelfde over andere mensen doet en 2. niets met de tips lijkt te doen (jaja, nu krijgen we weer te horen dat hij wel wát doet, maar de topics blijven komen... dus tsja..).
Maargoed, sorry Braddie. Ik zal de topics weer ontreeksen (was sowieso niet de bedoeling dat dat zou blijven, garpje, jeweetsch, het is maar FOK!, dit-dat-alles)en, om dan nóg maar eens een keer met welgemeend advies te komen:
Braddie, ga eens meeposten in die reeksen die ik hierboven postte: meeposten, dus niet alleen óver jezelf, maar ook mét anderen over gezamenlijke issues. Focus niet constant de aandacht op jezelf en als je zélf geaccepteerd wilt worden, waar dan ook, hier op FOK! of IRL, stop dan óók met het belachelijk maken van andere mensen én het belachelijk maken van jezelf, wat je dan keer op keer ook weer zegt als mensen happen op je topics ("Het is maar FOK!, ik loop te trollen!").
Ik hoop dat 2014 je wat positievere zaken gaat brengen en dat je topics zullen verdwijnen. Niet zozeer dat je dan van FOK! weg bent, maar omdat je een leuke vriendengroep en vriendin hebt leren kennen en topics opent over wat voor een toffe dingen je hebt gedaan, of gewoon geen topics omdat je te druk bezig bent met allerlei toffe dingen.
Ik sport nu vijf dagen per week om van mijn ecto lijf af te komen. Het is een kwestie van doorzetten. Je moet niet verwachten dat je na twee dagen resultaat hebt. En dan is aankomen (zowel vet als spiermassa) als je dun bent nog veel moeilijker dan afvallen.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit. Zonde. Terwijl het echt wel te doen is.
Oh daarom heb jij ineens zo'n grote mond over discipline enz. de laatste tijd.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik sport nu vijf dagen per week om van mijn ecto lijf af te komen. Het is een kwestie van doorzetten. Je moet niet verwachten dat je na twee dagen resultaat hebt. En dan is aankomen (zowel vet als spiermassa) als je dun bent nog veel moeilijker dan afvallen.
Nog nooit meer dan 70 kilo gewogenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:51 schreef Etsu het volgende:
Vorig jaar juli was ik 98 kilo en nu ben ik 80 kilo.
Zo moeilijk is het allemaal niet.
vetklepquote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:51 schreef Etsu het volgende:
ahaha ja preach wat u practis tog xDquote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh daarom heb jij ineens zo'n grote mond over discipline enz. de laatste tijd.
Maar je blijft wel eeuwig kleinquote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nog nooit meer dan 70 kilo gewogen
Vorig jaar juli was het eindelijk gelukt om voor langere tijd te stoppen met roken?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:51 schreef Etsu het volgende:
ben je een dwerg?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee dat niet.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Vorig jaar juli was het eindelijk gelukt om voor langere tijd te stoppen met roken?
ik rook niet meerquote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:54 schreef Trollscience het volgende:
beste manier om af te vallen is pep en sigaretten
Denk maar niet dat je HPtopickilLC zomaar van de troon kan stoten.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dat is wel mijn specialiteit.
dan pak je niet genoegquote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik rook niet meer
en pep vond ik nooit heel boeiend
Heb je nooit zeepsop in je ogen gehad vroeger?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is het zo erg als hun gezicht nat wordt?
is dit je eerste stoppoging?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:55 schreef Trollscience het volgende:
nu ik gestopt ben met roken dow ik joggen
Mag mijn twink aesthetics nie verlieze :s
Hoe maak jij je ogen schoon dan?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:57 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Heb je nooit zeepsop in je ogen gehad vroeger?
Ga mijn best doen.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Denk maar niet dat je HPtopickilLC zomaar van de troon kan stoten.
Ik zie geen zeepsop op je foto hoor :s :squote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:57 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Heb je nooit zeepsop in je ogen gehad vroeger?
En wordt het al wat? maar klopt, mensen geven in het algemeen veel te snel op omdat ze niet snel genoeg resultaat zien of heel snel tegen een grens aanlopen.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik sport nu vijf dagen per week om van mijn ecto lijf af te komen. Het is een kwestie van doorzetten. Je moet niet verwachten dat je na twee dagen resultaat hebt. En dan is aankomen (zowel vet als spiermassa) als je dun bent nog veel moeilijker dan afvallen.
Wij zijn volgens mij even lang en ik weeg 95kgquote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
okequote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:58 schreef Trollscience het volgende:
[..]
uhm ja tweede eigenlijk maar vorige was niet echt serieus
Jij bent zo gespierd dat je hoofd in verhouding te klein begint te worden.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:59 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Wij zijn volgens mij even lang en ik weeg 95kg
Echt?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
98kg damnquote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:51 schreef Etsu het volgende:
Gewoon pepkuurtje doenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
oke
ik ga ook stoppen binnenkort, maar ben dus wel #viesbang dat ik #viesdik word
Ben blij dat ik heb kunnen helpenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:51 schreef Etsu het volgende:
Mwoh ik zie nog niet zoveel maar ik kan steeds meet reps en langere workouts. Het is een kwestie van tijd. Komt vanzelf als ik zo doorga.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En wordt het al wat? maar klopt, mensen geven in het algemeen veel te snel op omdat ze niet snel genoeg resultaat zien of heel snel tegen een grens aanlopen.
Ik ben 1,97, dus dat valt nog wel mee. Vet kon je wel zien, en dat irriteerde me gruwelijk.quote:
Laat mij erbuitenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Denk maar niet dat je HPtopickilLC zomaar van de troon kan stoten.
Zeker weten.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mwoh ik zie nog niet zoveel maar ik kan steeds meet reps en langere workouts. Het is een kwestie van tijd. Komt vanzelf als ik zo doorga.
Heb nog een kilo oud papier hier liggen. Voor een duppie is het van jouquote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Geef eens wat kilo's aan mij. Ik ben twee kilo te licht.
gewoon blijven bewegen en geen flkkrtje zijnquote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
oke
ik ga ook stoppen binnenkort, maar ben dus wel #viesbang dat ik #viesdik word
Ohhh oke, ja ik ben 1.82quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben 1,97, dus dat valt nog wel mee. Vet kon je wel zien, en dat irriteerde me gruwelijk.
Nu ben ik nog niet helemaal tevreden, maar platter is het wel. Ik wil een sixpackjeEn brede biceps
Ik merk vooral in de gaymarkt dat gays daarop kicken.
Dat was ooit wel wel het gevalquote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij bent zo gespierd dat je hoofd in verhouding te klein begint te worden.
ik wil er nog wel een aantal kwijtquote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Geef eens wat kilo's aan mij. Ik ben twee kilo te licht.
2x wel is niet?quote:
Heb je ter illustratie van wat jij mooi vindt?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:02 schreef 2NutZ het volgende:
Vind vooral bij mannen brede borst en schuoders wel mooi met bijbehorende armen.
Plaats hier liever geen pic van mijzelf.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb je ter illustratie van wat jij mooi vindt?
uiterlijke futiliteiten > innerlijk tochquote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben 1,97, dus dat valt nog wel mee. Vet kon je wel zien, en dat irriteerde me gruwelijk.
Nu ben ik nog niet helemaal tevreden, maar platter is het wel. Ik wil een sixpackjeEn brede biceps
Ik merk vooral in de gaymarkt dat gays daarop kicken.
echt he wat een flikkersquote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
uiterlijke futiliteiten > innerlijk toch
Oppervlakkige bitches die homo's
Ja ben ik even blij dat ik hetero ben. Wil ook iemand die van me houdt ipv alleen op me geilt.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
echt hequote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja ben ik even blij dat ik hetero ben. Wil ook iemand die van me houdt ipv alleen op me geilt.
Waarom niet beide?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja ben ik even blij dat ik hetero ben. Wil ook iemand die van me houdt ipv alleen op me geilt.
Nee bedanktquote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb nog een kilo oud papier hier liggen. Voor een duppie is het van jou
Niet altijd hoor.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:07 schreef Chai het volgende:
[..]
In een liefdesrelatie is dat sws al inlcusief bij houden van.
Waarom niet?quote:
Zo werkt het wel eigenlijk, ja.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ben juist blij dat ik lelijk ben, daar steekt mijn innerlijk mooi bij af.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zo werkt het wel eigenlijk, ja.
Gelukkig ben ik knap.
Eens met deadpool.quote:
Wat nou als je innerlijk kut is?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben juist blij dat ik lelijk ben, daar steekt mijn innerlijk mooi bij af.
Het is hier GVD geen teletubby land...quote:
Ghehe, je wist wel wat ik bedoeldequote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:16 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Het is hier GVD geen teletubby land...
Kan ie dat dan?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is al gezegd dat Deadpool opeens Nederlands kan?
oeh zaadquote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb je zaad in je ogen of zo
Als je dit denkt dan kun je het toch ook zelf proberen? Homo worden door je gedachten en daarna weer switchen naar hetero.quote:Op maandag 30 december 2013 11:14 schreef fabarthur het volgende:
homo's gaan sowieso vaker en sneller vreemd. Dus dan moet je wel heel zeker zijn. Daarnaast ervaarde ik zelf, want ja, die fase heb ik ook gehad dat het mij juist geen rust gaf. Het deed me heel erg met seks met mannen in gedachten bezighouden. Het gaat sowieso al tegen mij geloof in. Ik geloof dat God de man en vrouw voor elkaar maakte....referenties zijn duidelijk.
Maar ik geloof sowieso dat sommige mensen, sowieso homo's de makkelijke weg kiezen en dat als je je seksueel zou fantaseren over het andere geslacht, dat je hetero wordt. Dus ja, homoseksualiteit is een keuze voor de makkelijke weg.
Dat ligt er aan wat je onder zaad verstaat.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb je zaad in je ogen of zo
Nee, maar deed me direct aan Deez denken en vond het wel grappig dat we daaruit kwamen.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Hadden we het over iemand?
Maar zal inmiddels wel Deez zijn.
ja dan ben je dus gwn biquote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je dit denkt dan kun je het toch ook zelf proberen? Homo worden door je gedachten en daarna weer switchen naar hetero.
Zeker wel. Geen problemen mee.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach, 1 dag per jaar in een roze string op een boot staan moet toch wel kunnen?
Oh zo. Hij is zelf bi en is daarom tot die conclusie gekomen.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:20 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja dan ben je dus gwn bi
religieuzen die bi zijn en daarom zeggen dat seksualiteit een keuze is
Etsu is ir. dr. prof. 'Zaadologie'quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:18 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Dat ligt er aan wat je onder zaad verstaat.
Hopelijk val je komend weekend van de bootquote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vroeg jou niets, maar dan ook echt helemaal niets, HPLC.
gras en spaghettiquote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:20 schreef Ashqelon het volgende:
vegans hier een recept voor vegan pasta?
Werkt google weer eens niet?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:20 schreef Ashqelon het volgende:
oven roasted cherry tomaatjes met een complete bol knoflook, rode ui en basilicumquote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:20 schreef Ashqelon het volgende:
'Prof' staat altijd vooraan.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Etsu is ir. dr. prof. 'Zaadologie'
Wil wel maar heb een fobie voor boten.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mooi, dan zie ik je zaterdag op de boot.
net zoals alle 'homo's' die genezen zijn door die rare rehabilitatiekampen (of ze ontkennen nog steeds, kan natuurlijk ook)quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh zo. Hij is zelf bi en is daarom tot die conclusie gekomen.
Wie zegt dat hij spaghetti gaat eten?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
spaghetti zonder gehakt
Doe normaal
Ikquote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij spaghetti gaat eten?
Blijft naar zaad ruiken, zelfs na een hele watermeloen.quote:
Is dat jouw ervaring? helpt het?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:22 schreef zeer het volgende:
[..]
volgende keer neus dichthouden bij het slikken
Dan eet je volgende keer twee watermeloenenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Blijft naar zaad ruiken, zelfs na een hele watermeloen.
[..]
Is dat jouw ervaring? helpt het?
Niet alleen voor de geur, maar ook voor de smaak.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Gaat het dan lekker ruiken ja? Liefst gewoon geen geur.
Lukt me echt niet.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan eet je volgende keer twee watermeloenen
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan eet je volgende keer twee watermeloenen
Doe ananaskuurtje.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Blijft naar zaad ruiken, zelfs na een hele watermeloen.
'Kuurtje' ookquote:
In je keel proef je het toch allemaal niet zo nauw meer.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet alleen voor de geur, maar ook voor de smaak.
Anders moet je maar een wasknijper op je neus doen als iemand op je gezicht klaarkomt.
Denk raw food fruitariër beter is.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:26 schreef zeer het volgende:
jullie snappen wel dat vegan zaad beste zaad is
Oké, nou als ik wel een keer mijn eigen zaad ga slikken gebruik ik jouw tips.quote:
Dat komt van dieren dus is niet veganquote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:26 schreef zeer het volgende:
jullie snappen wel dat vegan zaad beste zaad is
haha ja xpquote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat komt van dieren dus is niet vegan
Waarom staat in je sig tweemaal de datum en de naam TARDIS.?quote:
dat is gelijk een stuk minder geilquote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet alleen voor de geur, maar ook voor de smaak.
Anders moet je maar een wasknijper op je neus doen als iemand op je gezicht klaarkomt.
Dat is een hele goede vraag. Ik pas het aan.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Waarom staat in je sig tweemaal de datum en de naam TARDIS.?
Voor ons wel ja, daar in Japan en omgeving vinden ze alles geil.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:28 schreef McGrath het volgende:
[..]
dat is gelijk een stuk minder geil
oh ja, Chai komt uit het oosten.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Voor ons wel ja, daar in Japan en omgeving vinden ze alles geil.
Chai dus ook.
want chai = wat ze in japan geil vinden?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Voor ons wel ja, daar in Japan en omgeving vinden ze alles geil.
Chai dus ook.
Wie ben jij?quote:
Ben wel benieuwd naar de uitkomsten, maar wil zelf niet de proefpersoon zijn, want ben niet zo overtuigd van mijn kwaliteiten als fijnproever.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:28 schreef zeer het volgende:
[..]
wil je vergelijkeindewarenonderzoek doen?
haha ja xpquote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:30 schreef zeer het volgende:
[..]
want chai = wat ze in japan geil vinden?
Iemand uit een diep donker verledenquote:
2006? valt mee.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:31 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Iemand uit een diep donker verleden
oh misschien even aan etsu vragen danquote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar de uitkomsten, maar wil zelf niet de proefpersoon zijn, want ben niet zo overtuigd van mijn kwaliteiten als fijnproever.
2015 was je hier nogquote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:31 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Iemand uit een diep donker verleden
Hehequote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Toen moest Opso nog geboren worden joh.
Correct.quote:
Het is meer: Life happened!quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
En daarvoor was je zelfs 6 jaar weg. Dus er gaat iets niet goed in je leven
Je moet meer een levensfase eerder denken. Studeren, afgestudeerd, fulltime baan, serieuze relatie, samenwonen.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Getrouwd, huis gekocht, boom geplant, 2 kinderen gekregen en een hond aangeschaft?
Same maar ik keer FOK! ook niet de rug toe. Beetje raar.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:38 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Je moet meer een levensfase eerder denken. Studeren, afgestudeerd, fulltime baan, serieuze relatie, samenwonen.
Fulltime baan dusquote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:38 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Je moet meer een levensfase eerder denken. Studeren, afgestudeerd, fulltime baan, serieuze relatie, samenwonen.
Inderdaad raar.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Same maar ik keer FOK! ook niet de rug toe. Beetje raar.
wow écht raar ;squote:
Ja, wie doet nu zoiets...quote:
Onder de plak en een kutbaan misschien.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Same maar ik keer FOK! ook niet de rug toe. Beetje raar.
Ik dus!quote:
hehequote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Onder de plak en een kutbaan misschien.
veel rustiger waren zequote:
Echt ongehoord.quote:
Dat zou wel een mogelijkheid kunnen zijn, ja.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Onder de plak en een kutbaan misschien.
Echt he viel mij ook gelijk op. Weinig schreeuwerds, felle kleuren, drukke beelden etc.quote:
Hij mag nog wel even sporten, maar daarna moet hij Pretty Little Liars kijken met zijn vriendin nadat hij alle klusjes heeft voltooid die hij van haar gekregen heeft.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat zou wel een mogelijkheid kunnen zijn, ja.
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij mag nog wel even sporten, maar daarna moet hij Pretty Little Liars kijken met zijn vriendin nadat hij alle klusjes heeft voltooid die hij van haar gekregen heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |