Zeker weten.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mwoh ik zie nog niet zoveel maar ik kan steeds meet reps en langere workouts. Het is een kwestie van tijd. Komt vanzelf als ik zo doorga.
Heb nog een kilo oud papier hier liggen. Voor een duppie is het van jouquote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Geef eens wat kilo's aan mij. Ik ben twee kilo te licht.
gewoon blijven bewegen en geen flkkrtje zijnquote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
oke
ik ga ook stoppen binnenkort, maar ben dus wel #viesbang dat ik #viesdik word
Ohhh oke, ja ik ben 1.82quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben 1,97, dus dat valt nog wel mee. Vet kon je wel zien, en dat irriteerde me gruwelijk.
Nu ben ik nog niet helemaal tevreden, maar platter is het wel. Ik wil een sixpackjeEn brede biceps
Ik merk vooral in de gaymarkt dat gays daarop kicken.
Dat was ooit wel wel het gevalquote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij bent zo gespierd dat je hoofd in verhouding te klein begint te worden.
ik wil er nog wel een aantal kwijtquote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Geef eens wat kilo's aan mij. Ik ben twee kilo te licht.
2x wel is niet?quote:
Heb je ter illustratie van wat jij mooi vindt?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:02 schreef 2NutZ het volgende:
Vind vooral bij mannen brede borst en schuoders wel mooi met bijbehorende armen.
Plaats hier liever geen pic van mijzelf.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb je ter illustratie van wat jij mooi vindt?
uiterlijke futiliteiten > innerlijk tochquote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben 1,97, dus dat valt nog wel mee. Vet kon je wel zien, en dat irriteerde me gruwelijk.
Nu ben ik nog niet helemaal tevreden, maar platter is het wel. Ik wil een sixpackjeEn brede biceps
Ik merk vooral in de gaymarkt dat gays daarop kicken.
echt he wat een flikkersquote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
uiterlijke futiliteiten > innerlijk toch
Oppervlakkige bitches die homo's
Ja ben ik even blij dat ik hetero ben. Wil ook iemand die van me houdt ipv alleen op me geilt.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
uiterlijke futiliteiten > innerlijk toch
Oppervlakkige bitches die homo's
echt hequote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja ben ik even blij dat ik hetero ben. Wil ook iemand die van me houdt ipv alleen op me geilt.
Waarom niet beide?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja ben ik even blij dat ik hetero ben. Wil ook iemand die van me houdt ipv alleen op me geilt.
Nee bedanktquote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb nog een kilo oud papier hier liggen. Voor een duppie is het van jou
Niet altijd hoor.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:07 schreef Chai het volgende:
[..]
In een liefdesrelatie is dat sws al inlcusief bij houden van.
Waarom niet?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |