Denk maar niet dat je HPtopickilLC zomaar van de troon kan stoten.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dat is wel mijn specialiteit.
dan pak je niet genoegquote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik rook niet meer
en pep vond ik nooit heel boeiend
Heb je nooit zeepsop in je ogen gehad vroeger?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is het zo erg als hun gezicht nat wordt?
is dit je eerste stoppoging?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:55 schreef Trollscience het volgende:
nu ik gestopt ben met roken dow ik joggen
Mag mijn twink aesthetics nie verlieze :s
Hoe maak jij je ogen schoon dan?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:57 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Heb je nooit zeepsop in je ogen gehad vroeger?
Ga mijn best doen.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Denk maar niet dat je HPtopickilLC zomaar van de troon kan stoten.
Ik zie geen zeepsop op je foto hoor :s :squote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:57 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Heb je nooit zeepsop in je ogen gehad vroeger?
En wordt het al wat? maar klopt, mensen geven in het algemeen veel te snel op omdat ze niet snel genoeg resultaat zien of heel snel tegen een grens aanlopen.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik sport nu vijf dagen per week om van mijn ecto lijf af te komen. Het is een kwestie van doorzetten. Je moet niet verwachten dat je na twee dagen resultaat hebt. En dan is aankomen (zowel vet als spiermassa) als je dun bent nog veel moeilijker dan afvallen.
Wij zijn volgens mij even lang en ik weeg 95kgquote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nog nooit meer dan 70 kilo gewogen
okequote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:58 schreef Trollscience het volgende:
[..]
uhm ja tweede eigenlijk maar vorige was niet echt serieus
Jij bent zo gespierd dat je hoofd in verhouding te klein begint te worden.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:59 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Wij zijn volgens mij even lang en ik weeg 95kg
Echt?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nog nooit meer dan 70 kilo gewogen
98kg damnquote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:51 schreef Etsu het volgende:
Vorig jaar juli was ik 98 kilo en nu ben ik 80 kilo.
Zo moeilijk is het allemaal niet.
Gewoon pepkuurtje doenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
oke
ik ga ook stoppen binnenkort, maar ben dus wel #viesbang dat ik #viesdik word
Ben blij dat ik heb kunnen helpenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:51 schreef Etsu het volgende:
Vorig jaar juli was ik 98 kilo en nu ben ik 80 kilo.
Zo moeilijk is het allemaal niet.
Mwoh ik zie nog niet zoveel maar ik kan steeds meet reps en langere workouts. Het is een kwestie van tijd. Komt vanzelf als ik zo doorga.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En wordt het al wat? maar klopt, mensen geven in het algemeen veel te snel op omdat ze niet snel genoeg resultaat zien of heel snel tegen een grens aanlopen.
Ik ben 1,97, dus dat valt nog wel mee. Vet kon je wel zien, en dat irriteerde me gruwelijk.quote:
Laat mij erbuitenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Denk maar niet dat je HPtopickilLC zomaar van de troon kan stoten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |