Moest lachen om je meervoudsvorm van penisquote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jouw clit is bijna net zo groot als onze penii hier
Kan me haast geen ander scenario voorstellen.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:42 schreef 2NutZ het volgende:
Huh? iets gemist of verzin je dit ter plekke?
Gelukkig, dat was mijn bedoelingquote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Moest lachen om je meervoudsvorm van penis
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kan me haast geen ander scenario voorstellen.
Hm. Kan wel vaak raak zijn bij onderbuik gevoel.quote:
heh, ga je eindelijk weg? doei!quote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:49 schreef Montelly het volgende:
Jongens ik wil graag iemand met "rechts" geluid betichten van "rechts realisme" maar weet iegenlijk niet wat dat betekend. Mijn onderbuikgevoel kan ik het best beschrijven met een bingo plaatje met termen die "zij" vaak gebruiken.
Verder kan ik het allemaal niet zo onderbouwen.
Doei.
Iemand met rechts geluid beticht ik daar niet van hoor, maar enkel degenen met geluiden van die bingo die ik postte.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:49 schreef Montelly het volgende:
Jongens ik wil graag iemand met "rechts" geluid betichten van "rechts realisme" maar weet iegenlijk niet wat dat betekend. Mijn onderbuikgevoel kan ik het best beschrijven met een bingo plaatje met termen die "zij" vaak gebruiken.
Doei.
kortom Chai is beetje pretentieusquote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:49 schreef Montelly het volgende:
Doei.
wat was hij denkende?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:52 schreef Chai het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)in_for_the_kiss.html
Wat een bitch
Ze wil gewoon niet, snap dat welquote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:52 schreef Chai het volgende:
Wat een bitch
goede "reaguursels"quote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:52 schreef Chai het volgende:
Wat een bitch
Weet je het heel zeker? Bingokaart wel, maar plaatje?quote:
betekentquote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:49 schreef Montelly het volgende:
Doei.
Hehe.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:59 schreef 2NutZ het volgende:
Genoten.
R&P / Vrouwen en onduidelijkheden...
zG.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:59 schreef 2NutZ het volgende:
Genoten.
Ik zou de regels over woorden samenvoegen nog eens lezen. Daar zijn wel heldere definities over te vinden.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:02 schreef Montelly het volgende:
[..]
Weet je het heel zeker? Bingokaart wel, maar plaatje?
Wat doen wij toch foutquote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Hij date wat af die braddie
ik snap niet hoe iemand met zoveel fuckups in aanraking kan komen..quote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:59 schreef 2NutZ het volgende:
Genoten.
Idd, niet alles zit hem mee, maar saai zal zijn leven nooit zijn.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik snap niet hoe iemand met zoveel fuckups in aanraking kan komen..
zou bijna jaloers worden
Soort zoekt soort. Misschien beetje hard, maar zit wel kern van waarheid in.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou bijna jaloers worden
Hij date wel aldoor idd. Gaat nooit echt goed maar hij poogt wel... Wel goed.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou bijna jaloers worden
dat wel ja.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hij date wel aldoor idd. Gaat nooit echt goed maar hij poogt wel... Wel goed.
quote:
Dat wilde ik net zeggen.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]!
Maar goed ook je kan je ook als een syndroom er bij neerleggen en alleen maar huilen.
DAT is pas kneuzig iddquote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:11 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat wilde ik net zeggen.
Dat topic dat hij zijn moed bijeengeraapt had, een vrouw had aangesproken, dat mislukte en hij stapte meteen terug de trein in.
"Zie je wel!"
En een hoop geluk ook.quote:
Hij was eerst nog door de politie aangesproken, omdat hij op Utrecht Centraal aan het zwerven was.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:11 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat wilde ik net zeggen.
Dat topic dat hij zijn moed bijeengeraapt had, een vrouw had aangesproken, dat mislukte en hij stapte meteen terug de trein in.
"Zie je wel!"
Hij scoort wel meer chicks dan jou kneusje.quote:
wat?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:11 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat wilde ik net zeggen.
"Zie je wel!"
Hij hangt nogal eens rond op stations ja.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij was eerst nog door de politie aangesproken, omdat hij op Utrecht Centraal aan het zwerven was.
Ja, nja, ligt eraan met wie je date.quote:
Ik heb gewoon een vriendin, weet niet precies hoeveel chicks ik daarnaast moet scoren. Kan je me uitleggen wat het gemiddelde is?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:12 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hij scoort wel meer chicks dan jou kneusje.
Wij zouden wel gezellig hebben.quote:
Truequote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:14 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, nja, ligt eraan met wie je date.
Het daten zelf vind ik ook gewoon niks. Word er zenuwachtig van en als het niks wordt lekker tijd en geld verspildquote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
True![]()
maarja daar hoort proberen ook bij. Vallen en opstaan enzo ;o
Sowieso laatst veel topics in R&P met die datingangst viel me op.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
True![]()
maarja daar hoort proberen ook bij. Vallen en opstaan enzo ;o
Rendementsdenken.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:18 schreef Willoow het volgende:
[..]
Het daten zelf vind ik ook gewoon niks. Word er zenuwachtig van en als het niks wordt lekker tijd en geld verspild
Sry, can't help itquote:
Ik verwacht dat hij over half jaar weer naar China gaat vliegenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:28 schreef BozeHaas het volgende:
Arme Niels
Chinese laat verliefde Nederlander barsten
Bij Hart van Nederland vertelt hij dat hij haar over een maand alsnog wil zien. En daarna spreken ze die moeder die het daar niet mee eens is en er een stokje voor gaat steken.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:28 schreef BozeHaas het volgende:
Arme Niels
Chinese laat verliefde Nederlander barsten
oprottequote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
waar is er meer ruimte voor mij erbij?
Hoi ouwe manquote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Bij Hart van Nederland vertelt hij dat hij haar over een maand alsnog wil zien. En daarna spreken ze die moeder die het daar niet mee eens is en er een stokje voor gaat steken.
Frass is een ding.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
frass is androgyn? of trans? of ..?
rot zelf opquote:
Hey Willoow.quote:
Hallo, kom jij hier vaker?quote:
Ja dan moet je straks misschien iemand anders wel om een vuurtje vragen. Spannend!quote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:53 schreef Etsu het volgende:
M'n laatste aansteker is bijna leeg.
#struggles
Of m'n zolderkamer verlaten om een nieuwe te kopenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dan moet je straks misschien iemand anders wel om een vuurtje vragen. Spannend!
Laat je het toch bezorgen met een zakje van 5 centquote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Of m'n zolderkamer verlaten om een nieuwe te kopen
Maar het regent.
Gewoon stoppen met roken. Of gebruik je het voor kaarslicht?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Of m'n zolderkamer verlaten om een nieuwe te kopen
Maar het regent.
Daar valt geen Mauw aan te passenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:05 schreef RonnieJamesDio het volgende:
OUD / Het dreumestopic (1 - 2 jaar) deel 372
Heet dit kind nou echt Mauw?
zal wel hip zijnquote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:05 schreef RonnieJamesDio het volgende:
Wat een lelijk kindquote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:05 schreef RonnieJamesDio het volgende:
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Laat je het toch bezorgen met een zakje van 5 cent
Ja, beetje zonde dat die mensen allemaal zo makkelijk uit het veld te slaan zijn.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:18 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Sowieso laatst veel topics in R&P met die datingangst viel me op.
"Nee, ik moet eerst een half jaar wachten hoor.."
Zo herkenbaarquote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:18 schreef Willoow het volgende:
[..]
Het daten zelf vind ik ook gewoon niks. Word er zenuwachtig van en als het niks wordt lekker tijd en geld verspild
wat is een mr mime?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:12 schreef -supergirl- het volgende:
Wie is jelly op mijn vet coole Mr. Mime? Ben nog niemand tegen gekomen die er een heeft.
Wat is mr.mime?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:12 schreef -supergirl- het volgende:
Wie is jelly op mijn vet coole Mr. Mime? Ben nog niemand tegen gekomen die er een heeft.
ik vermoed het ook, maar ik heb nog een beetje hoop dat het iets anders is..quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:14 schreef 2NutZ het volgende:
oh god ook al pokemonwat een teleurstelling en afknapper.
Helaas.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vermoed het ook, maar ik heb nog een beetje hoop dat het iets anders is..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |