Ja dan moet je straks misschien iemand anders wel om een vuurtje vragen. Spannend!quote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:53 schreef Etsu het volgende:
M'n laatste aansteker is bijna leeg.
#struggles
Of m'n zolderkamer verlaten om een nieuwe te kopenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dan moet je straks misschien iemand anders wel om een vuurtje vragen. Spannend!
Laat je het toch bezorgen met een zakje van 5 centquote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Of m'n zolderkamer verlaten om een nieuwe te kopen
Maar het regent.
Gewoon stoppen met roken. Of gebruik je het voor kaarslicht?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Of m'n zolderkamer verlaten om een nieuwe te kopen
Maar het regent.
Daar valt geen Mauw aan te passenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:05 schreef RonnieJamesDio het volgende:
OUD / Het dreumestopic (1 - 2 jaar) deel 372
Heet dit kind nou echt Mauw?
zal wel hip zijnquote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:05 schreef RonnieJamesDio het volgende:
Wat een lelijk kindquote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:05 schreef RonnieJamesDio het volgende:
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Laat je het toch bezorgen met een zakje van 5 cent
Ja, beetje zonde dat die mensen allemaal zo makkelijk uit het veld te slaan zijn.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:18 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Sowieso laatst veel topics in R&P met die datingangst viel me op.
"Nee, ik moet eerst een half jaar wachten hoor.."
Zo herkenbaarquote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:18 schreef Willoow het volgende:
[..]
Het daten zelf vind ik ook gewoon niks. Word er zenuwachtig van en als het niks wordt lekker tijd en geld verspild
wat is een mr mime?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:12 schreef -supergirl- het volgende:
Wie is jelly op mijn vet coole Mr. Mime? Ben nog niemand tegen gekomen die er een heeft.
Wat is mr.mime?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:12 schreef -supergirl- het volgende:
Wie is jelly op mijn vet coole Mr. Mime? Ben nog niemand tegen gekomen die er een heeft.
ik vermoed het ook, maar ik heb nog een beetje hoop dat het iets anders is..quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:14 schreef 2NutZ het volgende:
oh god ook al pokemonwat een teleurstelling en afknapper.
Helaas.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vermoed het ook, maar ik heb nog een beetje hoop dat het iets anders is..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |