Heb nog meer termen waar je eigenlijk betekenis niet van weet? Beetje lachen joh..quote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:21 schreef Chai het volgende:
OH shit we zijn elitair aan het doen en aan het demoniseren.
hzaw kan er ook wat vanquote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:20 schreef zeer het volgende:
ik denk srs wel dat montelly na HMYMEMEM de grootste idioot op dit forum is
pls staphquote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:26 schreef Montelly het volgende:
[..]
Heb nog meer termen waar je eigenlijk betekenis niet van weet? Beetje lachen joh..
[ afbeelding ]
Deze retoriek is ook kenmerkend.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:26 schreef Montelly het volgende:
[..]
Heb nog meer termen waar je eigenlijk betekenis niet van weet? Beetje lachen joh..
[ afbeelding ]
tuurlijk meisje.quote:
Neem me mee naar het paradijsquote:
Elitair en demoniseren zijn nu moeilijke en slecht te begrijpen termen?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:26 schreef Montelly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
voor montelly welquote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Elitair en demoniseren zijn nu moeilijke en slecht te begrijpen termen?
tardis.' parousiaquote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Elitair en demoniseren zijn nu moeilijke en slecht te begrijpen termen?
Nee ik ga me toch niet accommoderen volgens de arbitraire grillen van een user zeker?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is ook een heel moeilijk woord!!! Kan je dit wat eenvoudiger beschrijven?
Ik vind het wel eens leuk om te zien.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:37 schreef 2NutZ het volgende:
We zijn hier op het fok forum jongens, bewijsdrang is nergens voor nodig.
Dat zou je denken maar voor je het weet ben je koud gemaakt met iemands spaargeld.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:37 schreef 2NutZ het volgende:
We willen toch allemaal worden aanbeden, of het nou hier is of in het echte levenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:37 schreef 2NutZ het volgende:
Doe maar chic, elitaire dwaasquote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee ik ga me toch niet accommoderen volgens de arbitraire grillen van een user zeker?
ja? er is zoveel meer.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:38 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
We willen toch allemaal worden aanbeden, of het nou hier is of in het echte leven
MMG leest dit toch niet.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat zou je denken maar voor je het weet ben je koud gemaakt met iemands spaargeld.
meh.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik vind het wel eens leuk om te zien.
niet echtquote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik vind het wel eens leuk om te zien.
Koop een woordenboek, dwaas.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:39 schreef Chai het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat acclimatiseren is?
Dan kan ik dat correct gebruiken en slim lijken.
Gewoon doorgaan en blijven natrappen. Misschien ook nog even kopschoppenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:39 schreef Chai het volgende:
Waarom denk je dat precies?quote:
Even paffertje bij en acclimatiseren op terrasquote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:39 schreef Chai het volgende:
Hij heeft in de afgelopen maanden uit pure rancune jegens WCH en anders users een schitterend en foutloos wraakplan opgesteld. Hij schreeuwde het laatst uit van ellende toen hij opmerkte dat WCH hier helemaal niet meer komt. Nu leest hij de hele dag de KLB SC tot de dag dat WCH weer verschijnt.quote:
Jawel want wil gewoon dat jullie weten dat mijn penis groter is dan die van julliequote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:37 schreef 2NutZ het volgende:
Schrikken was dat.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jawel want wil gewoon dat jullie weten dat mijn penis groter is dan die van jullie
Correctiequote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jawel want wil gewoon dat jullie weten dat mijn e-penis groter is dan die van jullie
Dan laat je het eten zakken onder het genot van een sigaar op het terras.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:39 schreef Chai het volgende:
Blijf van m'n penis af ;squote:
Wat een leegte.quote:
Jouw clit is bijna net zo groot als onze penii hierquote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jawel want wil gewoon dat jullie weten dat mijn penis groter is dan die van jullie
Huh? iets gemist of verzin je dit ter plekke?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hij heeft in de afgelopen maanden uit pure rancune jegens WCH en anders users een schitterend en foutloos wraakplan opgesteld. Hij schreeuwde het laatst uit van ellende toen hij opmerkte dat WCH hier helemaal niet meer komt. Nu leest hij de hele dag de KLB SC tot de dag dat WCH weer verschijnt.
Maar wel lekker tochquote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Even paffertje bij en acclimatiseren op terras
Bedankt!quote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:42 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Dan laat je het eten zakken onder het genot van een sigaar op het terras.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |