Heb nog meer termen waar je eigenlijk betekenis niet van weet? Beetje lachen joh..quote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:21 schreef Chai het volgende:
OH shit we zijn elitair aan het doen en aan het demoniseren.
hzaw kan er ook wat vanquote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:20 schreef zeer het volgende:
ik denk srs wel dat montelly na HMYMEMEM de grootste idioot op dit forum is
pls staphquote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:26 schreef Montelly het volgende:
[..]
Heb nog meer termen waar je eigenlijk betekenis niet van weet? Beetje lachen joh..
[ afbeelding ]
Deze retoriek is ook kenmerkend.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:26 schreef Montelly het volgende:
[..]
Heb nog meer termen waar je eigenlijk betekenis niet van weet? Beetje lachen joh..
[ afbeelding ]
tuurlijk meisje.quote:
Neem me mee naar het paradijsquote:
Elitair en demoniseren zijn nu moeilijke en slecht te begrijpen termen?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:26 schreef Montelly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
voor montelly welquote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Elitair en demoniseren zijn nu moeilijke en slecht te begrijpen termen?
tardis.' parousiaquote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Elitair en demoniseren zijn nu moeilijke en slecht te begrijpen termen?
Nee ik ga me toch niet accommoderen volgens de arbitraire grillen van een user zeker?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is ook een heel moeilijk woord!!! Kan je dit wat eenvoudiger beschrijven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |