Ja, nja, ligt eraan met wie je date.quote:
Ik heb gewoon een vriendin, weet niet precies hoeveel chicks ik daarnaast moet scoren. Kan je me uitleggen wat het gemiddelde is?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:12 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hij scoort wel meer chicks dan jou kneusje.
Wij zouden wel gezellig hebben.quote:
Truequote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:14 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, nja, ligt eraan met wie je date.
Het daten zelf vind ik ook gewoon niks. Word er zenuwachtig van en als het niks wordt lekker tijd en geld verspildquote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
True![]()
maarja daar hoort proberen ook bij. Vallen en opstaan enzo ;o
Sowieso laatst veel topics in R&P met die datingangst viel me op.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
True![]()
maarja daar hoort proberen ook bij. Vallen en opstaan enzo ;o
Rendementsdenken.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:18 schreef Willoow het volgende:
[..]
Het daten zelf vind ik ook gewoon niks. Word er zenuwachtig van en als het niks wordt lekker tijd en geld verspild
Sry, can't help itquote:
Ik verwacht dat hij over half jaar weer naar China gaat vliegenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:28 schreef BozeHaas het volgende:
Arme Niels
Chinese laat verliefde Nederlander barsten
Bij Hart van Nederland vertelt hij dat hij haar over een maand alsnog wil zien. En daarna spreken ze die moeder die het daar niet mee eens is en er een stokje voor gaat steken.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:28 schreef BozeHaas het volgende:
Arme Niels
Chinese laat verliefde Nederlander barsten
oprottequote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
waar is er meer ruimte voor mij erbij?
Hoi ouwe manquote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Bij Hart van Nederland vertelt hij dat hij haar over een maand alsnog wil zien. En daarna spreken ze die moeder die het daar niet mee eens is en er een stokje voor gaat steken.
Frass is een ding.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
frass is androgyn? of trans? of ..?
rot zelf opquote:
Hey Willoow.quote:
Hallo, kom jij hier vaker?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |