Hehe.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:59 schreef 2NutZ het volgende:
Genoten.
R&P / Vrouwen en onduidelijkheden...
zG.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:59 schreef 2NutZ het volgende:
Genoten.
Ik zou de regels over woorden samenvoegen nog eens lezen. Daar zijn wel heldere definities over te vinden.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:02 schreef Montelly het volgende:
[..]
Weet je het heel zeker? Bingokaart wel, maar plaatje?
Wat doen wij toch foutquote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Hij date wat af die braddie
ik snap niet hoe iemand met zoveel fuckups in aanraking kan komen..quote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:59 schreef 2NutZ het volgende:
Genoten.
Idd, niet alles zit hem mee, maar saai zal zijn leven nooit zijn.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik snap niet hoe iemand met zoveel fuckups in aanraking kan komen..
zou bijna jaloers worden
Soort zoekt soort. Misschien beetje hard, maar zit wel kern van waarheid in.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou bijna jaloers worden
Hij date wel aldoor idd. Gaat nooit echt goed maar hij poogt wel... Wel goed.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou bijna jaloers worden
dat wel ja.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hij date wel aldoor idd. Gaat nooit echt goed maar hij poogt wel... Wel goed.
quote:
Dat wilde ik net zeggen.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]!
Maar goed ook je kan je ook als een syndroom er bij neerleggen en alleen maar huilen.
DAT is pas kneuzig iddquote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:11 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat wilde ik net zeggen.
Dat topic dat hij zijn moed bijeengeraapt had, een vrouw had aangesproken, dat mislukte en hij stapte meteen terug de trein in.
"Zie je wel!"
En een hoop geluk ook.quote:
Hij was eerst nog door de politie aangesproken, omdat hij op Utrecht Centraal aan het zwerven was.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:11 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat wilde ik net zeggen.
Dat topic dat hij zijn moed bijeengeraapt had, een vrouw had aangesproken, dat mislukte en hij stapte meteen terug de trein in.
"Zie je wel!"
Hij scoort wel meer chicks dan jou kneusje.quote:
wat?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:11 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat wilde ik net zeggen.
"Zie je wel!"
Hij hangt nogal eens rond op stations ja.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij was eerst nog door de politie aangesproken, omdat hij op Utrecht Centraal aan het zwerven was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |