abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164187726
Sommige vrouwen :')
Had een maand of 3 terug een date met een meid, super leuke meid.. Hoorde achteraf alleen van haar pas dat ze een naar verleden had (Prostitutie, agressieve ex, misbruik etc)

Toen heb ik haar een paar dagen na die date een best lang berichtje gestuurd met eigenlijk als samenvatting dat ik haar verschrikkelijk leuk vind, maar dat ik het wel echt heel moeilijk vind om alleen maar te horen, mijn verleden dit, mijn verleden dat, ik zag mijn ex zus, ik zag mijn ex zo, en dat ik niet zeker wist of ik geschikt was voor haar om verder te daten met haar.

Dit is verkeerd bij haar gevallen, blijkbaar zag ze dit als persoonlijke aanval en ze is heel erg kwaad op mij geworden, ik moest professionele hulp gaan zoeken want ik had haar verrot gescholden (Ik heb letterlijk gezegd, dat ik het kut vind dat het enige wat ze doet in de slachtofferrol kruipt en alleen maar loopt te zeiken over haar ex, terwijl dit al 3 jaar geleden was onderhand) En ik had haar helemaal naar beneden gehaald en dit kon ze mij nooit meer vergeven.

Paar dagen geen contact gehad, vervolgens heb ik aangegeven dat ik het toch nog wel een kans wil geven want het is haar verleden en ik vind haar wel leuk dus dan moet ik daar ook mee leven.

En toen begon bij haar het gezeur.
Ze was bang voor mij geworden, ze was bang dat ze bij de eerstvolgende keer afspreken een paniek aanval zou krijgen óf dat ze heel erg afstandelijk zou doen en daarmee mij onzeker zou maken (oke dan, ze is ook psycholoog blijkbaar :') ) Máár! We zouden wel zo snel mogelijk afspreken.

We zijn 2 maanden verder, en een aantal pogingen van mij om af te spreken zijn weggewuifd, ik heb ook 1 poging van haar om af te spreken niet aangepakt (Ik was toen ook niet in Nederland dus dat was lastig)

Nu stuurt ze net een bericht met dat ze toch niet denkt dat het gaat werken en dat ze het geprobeerd heeft en mij een kans heeft gegeven :')

We hebben nadat bericht van mij over haar verleden 2 keer geskyped a 20 minuten per keer, een aantal keer gepraat op Whatsapp, en afspreken is er niet meer van gekomen..
Dus ik stuur haar dat ik het niet helemaal eerlijk vind, en dat ik het ook niet echt een "eerlijke" kans vind, want we hebben wel gepraat, maar we hebben elkaar niet meer gezien.

Toen was het, tja.. Daar heb je het zelf naar gemaakt, ik heb je vergeven de afgelopen weken, en je echt een kans gegeven en het geprobeerd, maar heb nu een muur om mij heen gebouwd en daar kom jij niet in :')__!

Ze heeft aangegeven dat het haar spijt, maar goed dat maakt het niet opeens ongedaan.

Mijn excuses voor dit lange bericht, maar waarom zijn meiden niet gewoon straight to the point in plaats van dat constante aan het lijntje houden? Dit is de zoveelste... Wat willen ze daar mee bereiken?

[ Bericht 98% gewijzigd door Samzz op 02-08-2016 22:37:08 ]
pi_164187829
Bij het "toen het gezeur begon" had je al weg moeten zijn.
AMG heten en dan een Volvo rijden...
  dinsdag 2 augustus 2016 @ 22:15:33 #3
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_164187875
Goed idee om al zo snel te beginnen over haar slachtofferrol! En dan nog gaan zeuren over dat je geen eerlijke kans hebt gehad!
The love you take is equal to the love you make.
pi_164187988
Vrouwen :')
Moeten zij weten
pi_164188046
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 22:15 schreef Lienekien het volgende:
Goed idee om al zo snel te beginnen over haar slachtofferrol! En dan nog gaan zeuren over dat je geen eerlijke kans hebt gehad!
We hadden voor die date al 1,5 maand contact, en ze praatte steeds maar weer over haar ex en over hoe die haar behandelde, en dat ze het moeilijk vond om contact met jongens te krijgen, maar dat ze ook constant foute jongens uitzocht etc.

En na die date was alles hartstikke leuk, en na een paar dagen begon ze er opeens weer over, want ze was bang dat ik haar ook zo als haar ex zou behandelen en haar de prostitutie in zou dwingen :')
En toen begon ik daar over... Had ik achteraf niet mogen doen, heb er ook m`n excuses aangeboden meerdere malen... Maar ja
  dinsdag 2 augustus 2016 @ 22:21:57 #6
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_164188059
Bied haar gewoon 50 euro ofzo.
pi_164188092
zoek een ander
5 Ferrari's op videoband!
  dinsdag 2 augustus 2016 @ 22:23:18 #8
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_164188094
Je maakt in elk geval wat mee op deze manier.
pi_164188095
Wees blij man, bullet dodged. Op een vrouw met zoveel baggage zit je toch niet te wachten? Lijkt mij sterk dat iemand met zo'n verleden ooit nog een gezonde relatie kan aangaan, hoe sneu het voor haar ook is.
  dinsdag 2 augustus 2016 @ 22:23:45 #10
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_164188106
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 22:21 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

We hadden voor die date al 1,5 maand contact, en ze praatte steeds maar weer over haar ex en over hoe die haar behandelde, en dat ze het moeilijk vond om contact met jongens te krijgen, maar dat ze ook constant foute jongens uitzocht etc.

En na die date was alles hartstikke leuk, en na een paar dagen begon ze er opeens weer over, want ze was bang dat ik haar ook zo als haar ex zou behandelen en haar de prostitutie in zou dwingen :')
En toen begon ik daar over... Had ik achteraf niet mogen doen, heb er ook m`n excuses aangeboden meerdere malen... Maar ja
Top!
  dinsdag 2 augustus 2016 @ 22:25:16 #11
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_164188145
Je hebt geen neus voor kwaliteit stel ik vast.
pi_164188169
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 22:23 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Top!
Ja, weet je.. Ik had het niet mogen zeggen, maar ze zei al tegen mij dat het iets in haar had getriggered en ze werd door haar ex constant bont en blauw geslagen en daarna werden er lieve dingen tegen haar gezegd door diezelfde ex. En ze vond het raar dat ik eerst tegen haar "Flipte" En daarna zei dat het mij speet
  dinsdag 2 augustus 2016 @ 22:27:35 #13
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_164188218
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 22:25 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Ja, weet je.. Ik had het niet mogen zeggen, maar ze zei al tegen mij dat het iets in haar had getriggered en ze werd door haar ex constant bont en blauw geslagen en daarna werden er lieve dingen tegen haar gezegd door diezelfde ex. En ze vond het raar dat ik eerst tegen haar "Flipte" En daarna zei dat het mij speet
En wat vond je nou precies onduidelijk?
pi_164188224
'Je weet hoe dat gaat met alcoholisten, tis nooit helemaal duidelijk' ~ Steen (2009)
pi_164188269
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 22:10 schreef Mister-Bradge het volgende:
Paar dagen geen contact gehad, vervolgens heb ik aangegeven dat ik het toch nog wel een kans wil geven...
Wat een malloot ben jij toch ook eh. :').
pi_164188322
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 22:10 schreef Mister-Bradge het volgende:
en dat ik niet zeker wist of ik geschikt was voor haar om verder te daten met haar.
Dus na één alinea heb je al zeer begrijpelijke twijfels, en als dan daarna de madness helemaal losbreekt wil je er juist voor gaan?
quote:
Dit is verkeerd bij haar gevallen, blijkbaar zag ze dit als persoonlijke aanval en ze is heel erg kwaad op mij geworden, ik moest professionele hulp gaan zoeken want ik had haar verrot gescholden
Op dit punt, direct daarna dus, lijkt de beslissing me dan toch wel redelijk te vallen? En dan ga jij nog helemaal mee in die gekkigheid. Je had daar gewoon moeten afhaken.

Je hebt gewoon een kapotte getroffen.
pi_164188343
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 22:21 schreef Mister-Bradge het volgende:
want ze was bang dat ik haar ook zo als haar ex zou behandelen en haar de prostitutie in zou dwingen :')
En daarna is dit verhaal nog doorgegaan?

Jezus.
pi_164188367
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 22:31 schreef Westerling het volgende:

[..]

Dus na één alinea heb je al zeer begrijpelijke twijfels, en als dan daarna de madness helemaal losbreekt wil je er juist voor gaan?

[..]

Op dit punt, direct daarna dus, lijkt de beslissing me dan toch wel redelijk te vallen? En dan ga jij nog helemaal mee in die gekkigheid. Je had daar gewoon moeten afhaken.

Je hebt gewoon een kapotte getroffen.
Ja dat blijkt :')
Maar ze schoof net de schuld op mij omdat ik met haar rekening moet houden en moet weten dat ze dingen niet durft.

Waarom zit je dan opeen DATINGSITE?! :')
Het contact is verbroken btw.
pi_164188411
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 22:33 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Maar ze schoof net de schuld op mij omdat ik met haar rekening moet houden en moet weten dat ze dingen niet durft.

Omdat ze gewoon niet zo into you was. Dat hele verhaaltje over dat ze bang was was een rookgordijn omdat ze niet wilde zeggen dat ze je gewoon niet leuk vond.
pi_164188445
quote:

[..]

Zoiets melden is logisch inderdaad. Maar alleen maar over je ex praten is echt een no go. Kan ze doen, maar dan moet je gewoon wegwezen.
quote:
Mooi, goed voor jezelf evalueren hoe je je zo hebt laten meesleuren. Lering uit trekken.
pi_164188467
quote:

[..]

Dat zijn labiele chicks man, ken de kenmerken:
"ik wil tijd"
"Ben nog niet klaar voor een nieuwe relatie"
"Heb slechte relatie gehad"
"Heb veel meegemaakt vroeger"
"Kan moeilijk mijn gevoelens uiten"
"Heb bindingsangst"
pi_164188468
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 22:36 schreef Westerling het volgende:

[..]

Zoiets melden is logisch inderdaad. Maar alleen maar over je ex praten is echt een no go. Kan ze doen, maar dan moet je gewoon wegwezen.

[..]

Mooi, goed voor jezelf evalueren hoe je je zo hebt laten meesleuren. Lering uit trekken.
Ga ik ook zeker doen! Dit gaat niet meer gebeuren..
pi_164188515
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 22:37 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Dat zijn labiele chicks man, ken de kenmerken:
"ik wil tijd"
"Ben nog niet klaar voor een nieuwe relatie"
"Heb slechte relatie gehad"
"Heb veel meegemaakt vroeger"
"Kan moeilijk mijn gevoelens uiten"
"Heb bindingsangst"
Dat zijn geen labiele chicks, die willen wel degelijk iets, alleen niet van de persoon waar ze het tegen zeggen, want als de persoon waar ze mee daten het he-le-maal is voor haar, hij is helemaal geweldig en zij is hoteldebotel, denk je dan dat ze komt met bullshit als 'heb slechte relatie gehad' of 'ben niet klaar voor nieuwe relatie'?

Het zijn gewoon allemaal stuk voor stuk excuses om maar niet te hoeven zeggen 'ik vind je niet leuk genoeg' want dát is moeilijk om te zeggen, dus dan maar een bullshit excuus gebruiken.
pi_164188545
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 22:39 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dat zijn geen labiele chicks, die willen wel degelijk iets, alleen niet van de persoon waar ze het tegen zeggen, want als de persoon waar ze mee daten het he-le-maal is voor haar, hij is helemaal geweldig en zij is hoteldebotel, denk je dan dat ze komt met bullshit als 'heb slechte relatie gehad' of 'ben niet klaar voor nieuwe relatie'?

Het zijn gewoon allemaal stuk voor stuk excuses om maar niet te hoeven zeggen 'ik vind je niet leuk genoeg' want dát is moeilijk om te zeggen, dus dan maar een bullshit excuus gebruiken.
Vrouwen die niet eens eerlijk durven zijn schaar (hihi) ik ook onder labiel. Maar dat zijn inderdaad van die typische dingen waarna je er opzich geen moeite meer aan hoeft te besteden
pi_164188627
"hallo jongens,

ik ga om met beschadigde mensen.

help, ze doen vreemd.

waarom? ik snap hier niets van."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')