We hadden voor die date al 1,5 maand contact, en ze praatte steeds maar weer over haar ex en over hoe die haar behandelde, en dat ze het moeilijk vond om contact met jongens te krijgen, maar dat ze ook constant foute jongens uitzocht etc.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:15 schreef Lienekien het volgende:
Goed idee om al zo snel te beginnen over haar slachtofferrol! En dan nog gaan zeuren over dat je geen eerlijke kans hebt gehad!
Top!quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:21 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
We hadden voor die date al 1,5 maand contact, en ze praatte steeds maar weer over haar ex en over hoe die haar behandelde, en dat ze het moeilijk vond om contact met jongens te krijgen, maar dat ze ook constant foute jongens uitzocht etc.
En na die date was alles hartstikke leuk, en na een paar dagen begon ze er opeens weer over, want ze was bang dat ik haar ook zo als haar ex zou behandelen en haar de prostitutie in zou dwingen![]()
En toen begon ik daar over... Had ik achteraf niet mogen doen, heb er ook m`n excuses aangeboden meerdere malen... Maar ja
Ja, weet je.. Ik had het niet mogen zeggen, maar ze zei al tegen mij dat het iets in haar had getriggered en ze werd door haar ex constant bont en blauw geslagen en daarna werden er lieve dingen tegen haar gezegd door diezelfde ex. En ze vond het raar dat ik eerst tegen haar "Flipte" En daarna zei dat het mij speetquote:
En wat vond je nou precies onduidelijk?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:25 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja, weet je.. Ik had het niet mogen zeggen, maar ze zei al tegen mij dat het iets in haar had getriggered en ze werd door haar ex constant bont en blauw geslagen en daarna werden er lieve dingen tegen haar gezegd door diezelfde ex. En ze vond het raar dat ik eerst tegen haar "Flipte" En daarna zei dat het mij speet
Wat een malloot ben jij toch ook eh.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:10 schreef Mister-Bradge het volgende:
Paar dagen geen contact gehad, vervolgens heb ik aangegeven dat ik het toch nog wel een kans wil geven...
Dus na één alinea heb je al zeer begrijpelijke twijfels, en als dan daarna de madness helemaal losbreekt wil je er juist voor gaan?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:10 schreef Mister-Bradge het volgende:
en dat ik niet zeker wist of ik geschikt was voor haar om verder te daten met haar.
Op dit punt, direct daarna dus, lijkt de beslissing me dan toch wel redelijk te vallen? En dan ga jij nog helemaal mee in die gekkigheid. Je had daar gewoon moeten afhaken.quote:Dit is verkeerd bij haar gevallen, blijkbaar zag ze dit als persoonlijke aanval en ze is heel erg kwaad op mij geworden, ik moest professionele hulp gaan zoeken want ik had haar verrot gescholden
En daarna is dit verhaal nog doorgegaan?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:21 schreef Mister-Bradge het volgende:
want ze was bang dat ik haar ook zo als haar ex zou behandelen en haar de prostitutie in zou dwingen![]()
Ja dat blijktquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:31 schreef Westerling het volgende:
[..]
Dus na één alinea heb je al zeer begrijpelijke twijfels, en als dan daarna de madness helemaal losbreekt wil je er juist voor gaan?
[..]
Op dit punt, direct daarna dus, lijkt de beslissing me dan toch wel redelijk te vallen? En dan ga jij nog helemaal mee in die gekkigheid. Je had daar gewoon moeten afhaken.
Je hebt gewoon een kapotte getroffen.
Omdat ze gewoon niet zo into you was. Dat hele verhaaltje over dat ze bang was was een rookgordijn omdat ze niet wilde zeggen dat ze je gewoon niet leuk vond.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:33 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja dat blijkt![]()
Maar ze schoof net de schuld op mij omdat ik met haar rekening moet houden en moet weten dat ze dingen niet durft.
Waarom zit je dan opeen DATINGSITE?!
Het contact is verbroken btw.
Zoiets melden is logisch inderdaad. Maar alleen maar over je ex praten is echt een no go. Kan ze doen, maar dan moet je gewoon wegwezen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:33 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja dat blijkt![]()
Maar ze schoof net de schuld op mij omdat ik met haar rekening moet houden en moet weten dat ze dingen niet durft.
Mooi, goed voor jezelf evalueren hoe je je zo hebt laten meesleuren. Lering uit trekken.quote:Waarom zit je dan opeen DATINGSITE?!
Dat zijn labiele chicks man, ken de kenmerken:quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:33 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja dat blijkt![]()
Waarom zit je dan opeen DATINGSITE?!
Ga ik ook zeker doen! Dit gaat niet meer gebeuren..quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:36 schreef Westerling het volgende:
[..]
Zoiets melden is logisch inderdaad. Maar alleen maar over je ex praten is echt een no go. Kan ze doen, maar dan moet je gewoon wegwezen.
[..]
Mooi, goed voor jezelf evalueren hoe je je zo hebt laten meesleuren. Lering uit trekken.
Dat zijn geen labiele chicks, die willen wel degelijk iets, alleen niet van de persoon waar ze het tegen zeggen, want als de persoon waar ze mee daten het he-le-maal is voor haar, hij is helemaal geweldig en zij is hoteldebotel, denk je dan dat ze komt met bullshit als 'heb slechte relatie gehad' of 'ben niet klaar voor nieuwe relatie'?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:37 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Dat zijn labiele chicks man, ken de kenmerken:
"ik wil tijd"
"Ben nog niet klaar voor een nieuwe relatie"
"Heb slechte relatie gehad"
"Heb veel meegemaakt vroeger"
"Kan moeilijk mijn gevoelens uiten"
"Heb bindingsangst"
Vrouwen die niet eens eerlijk durven zijn schaar (hihi) ik ook onder labiel. Maar dat zijn inderdaad van die typische dingen waarna je er opzich geen moeite meer aan hoeft te bestedenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:39 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat zijn geen labiele chicks, die willen wel degelijk iets, alleen niet van de persoon waar ze het tegen zeggen, want als de persoon waar ze mee daten het he-le-maal is voor haar, hij is helemaal geweldig en zij is hoteldebotel, denk je dan dat ze komt met bullshit als 'heb slechte relatie gehad' of 'ben niet klaar voor nieuwe relatie'?
Het zijn gewoon allemaal stuk voor stuk excuses om maar niet te hoeven zeggen 'ik vind je niet leuk genoeg' want dát is moeilijk om te zeggen, dus dan maar een bullshit excuus gebruiken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |