Pietergod?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ga jij dan ook een vlog maken a la Pietergod?
Oh maar past wel bij mij.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:29 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ben er trouwens achter Ama, dat waarop jij word aangesproken (Met Ama dus) Eigenlijk een belediging is
In het Japans betekend Ama, Bitch![]()
Geen idee hoe duur in Amerika maar hier echt 1,50 voor een mini reepje.quote:
Reepje*quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:30 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik betaalde voor zo`n reep 1,49
mooi gezegdquote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:27 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik ben een mens met mogelijkheden
wow.quote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is nu augustus Amarantha
Ja idd laat ik dat doenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
![]()
bovendien genoeg sites waar je kan importeren. Echt alles ook.
Mja. Wat is je intrinsieke motivatie om af te vallen?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:29 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik vreet mij dan wel echt goed vol..
Hey schatjequote:
Veel geld? zoveel duurder is het niet hoor dan daarquote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja idd laat ik dat doenHeel veel geld daarvoor betalen als er binnenkort gewoon iemand naar Amerika gaat die ik ken die het mee kan nemen.
!
Volgens mij geven ze op internet hun walgelijke kindje een aliasquote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:32 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Ik snap anders niks van het antwoord
Die websites waar je Amerikaanse snoep enz kan kopen is ook echt wel duurder.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Veel geld? zoveel duurder is het niet hoor dan daarmaar goed, dan maar een half jaar wachten op chocolade, ieder zijn ding
Iedereen zo zijn hobby he: halfjaar wachten op chocolade.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Veel geld? zoveel duurder is het niet hoor dan daarmaar goed, dan maar een half jaar wachten op chocolade, ieder zijn ding
Vast wel wat duurder idd. Moet ook geïmporteerd worden. Maar gaat echt niet om tientallen euros.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die websites waar je Amerikaanse snoep enz kan kopen is ook echt wel duurder.
Precies. Ik wacht liever maar een week.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Iedereen zo zijn hobby he: halfjaar wachten op chocolade.
Jamin is ook schreeuwend duur.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vast wel wat duurder idd. Moet ook geïmporteerd worden. Maar gaat echt niet om tientallen euros.
Zelf ook wel eens gedaan.
Je kan btw ook eens bij een Jamin kijken die hebben ook veel geïmporteerde snoep.
Oké laat maarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |