Ik woon in die ene.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waar ligt Drenthe en waar ligt de andere Drenthe?
jij bent ook best speciaalquote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:25 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wellicht ook in Limburg, Drenthe, Drenthe, etc.... kom ik ook allemaal niet
Hij is best speciaal.
En nou niet doen alsof Mr. Mime van het kaliber Pidgey is ofzo, vuile downgrader
Ja.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ken je ook mensen uit die andere?
Butterfingers zijn ook lekkerquote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:26 schreef Amarantha het volgende:
Omg in december chocolade uit Amerika
Hey Braddie, ik zag je struggels met afvallen man. Jammer dat het niet helemaal lukt. Waar denk je zelf dat het spaak loopt?quote:
Moet nog even kijken wat ik Etsu laat meenemenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:27 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Butterfingers zijn ook lekker
(Maar eh, heb je dan die speciale Oreo smaken?)
Yo, nouquote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hey Braddie, ik zag je struggels met afvallen man. Jammer dat het niet helemaal lukt. Waar denk je zelf dat het spaak loopt?
Het is nu augustus Amaranthaquote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:26 schreef Amarantha het volgende:
Omg in december chocolade uit Amerika
Die kan je ook hier kopen bij de benzinepompquote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moet nog even kijken wat ik Etsu laat meenemenMaar sowieso dit:
[ afbeelding ]
Ja klopt.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is nu augustus Amarantha
Ja maar fucking duur hier.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:28 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Die kan je ook hier kopen bij de benzinepompDie zijn zo lekker he
Maar vreet je je dan helemaal vol op zo'n barbeque? Of hou je het bij twee stukjes vlees en wat frietjes.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:28 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Yo, nouIk heb afgelopen weekend 2 keer achter elkaar ge BBQd, denk dat dat de grootste boosdoener was
Ga jij dan ook een vlog maken a la Pietergod?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:28 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Die kan je ook hier kopen bij de benzinepompDie zijn zo lekker he
Ik vreet mij dan wel echt goed vol..quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maar vreet je je dan helemaal vol op zo'n barbeque? Of hou je het bij twee stukjes vlees en wat frietjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |