Mr.Mime heeft in Groningen een vaste plek, om de zoveel tijd komt ie daar dus zo zeldzaam is het niet.quote:
Bij de Golden Arm?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mr.Mime heeft in Groningen een vaste plek, om de zoveel tijd komt ie daar dus zo zeldzaam is het niet.
Ze hadden geen poot om op te staan? hahahaquote:
hahaha XDquote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ze hadden geen poot om op te staan? hahaha
Heb ik van een vriend gehoordquote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
hahaha XD
Waarom weet jij van het bestaan van de Golden Arm?
Zo noemt 'ie z`n jongeheerquote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
hahaha XD
Waarom weet jij van het bestaan van de Golden Arm?
Ik komt niet in Groningen en ken niemand die er wel komtquote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mr.Mime heeft in Groningen een vaste plek, om de zoveel tijd komt ie daar dus zo zeldzaam is het niet.
je kende ook niemand die een mr.mime hadquote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:21 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik komt niet in Groningen en ken niemand die er wel komtdus voor waar ik woon is het special
Sowieso Groningen
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
je kende ook niemand die een mr.mime had
ken jij uberhaupt wel iemand?
BAM en 0 respect zo in ene.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:21 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik komt niet in Groningen en ken niemand die er wel komtdus voor waar ik woon is het special
Sowieso Groningen
Heb je iets tegen gays?quote:
Dat ik niemand ken met een mr mime is dus de link die je moet leggen naar het feit dat ik niemand uit Groningen ken he. Helder lichtquote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
je kende ook niemand die een mr.mime had
ken jij uberhaupt wel iemand?
Buk maar vast dan.quote:
want mr mime komt alleen in groningen en jouw woonplaats voorquote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:22 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Dat ik niemand ken met een mr mime is dus de link die je moet leggen naar het feit dat ik niemand uit Groningen ken he. Helder licht
Echt hequote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
want mr mime komt alleen in groningen voor![]()
idioot.
Wellicht ook in Limburg, Drenthe, Drenthe, etc.... kom ik ook allemaal nietquote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
want mr mime komt alleen in groningen voor![]()
idioot.
Waar ligt Drenthe en waar ligt de andere Drenthe?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:25 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wellicht ook in Limburg, Drenthe, Drenthe, etc.... kom ik ook allemaal niet
Hij is best speciaal.
En nou niet doen alsof Mr. Mime van het kaliber Pidgey is ofzo, vuile downgrader
Hahaha oepsquote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:25 schreef 2NutZ het volgende:
Waarom 2x Drenthe? ken je niet meer provincies?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |