Daar zal deze post weinig aan veranderen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:33 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
Mijn date-ervaringen zijn verschrikkelijk, heb niet eens hier op Fok een Privebericht gekregen van een vrouw. Pff.
Bizar weinig members in mijn leeftijdsgroep. Lijkt er niet echt op dat de vele reclame die ze maken zijn vruchten afwerpt.quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:34 schreef craftyvirus het volgende:
Pepper.... ik had er hele hoge verwachtingen van, maar ik vind het tegenvallen...
ze hebben wel gister een zoekfunctie ingebouwd, dat scheelt al een hoop... Maar echt relaxed vind ik de site niet werken..
Uit nieuwsgierigheid: wat is jouw leeftijdsgroep?quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:42 schreef -0- het volgende:
[..]
Bizar weinig members in mijn leeftijdsgroep. Lijkt er niet echt op dat de vele reclame die ze maken zijn vruchten afwerpt.
Over het algemeen selecteer ik op 22-30. Ik krijg dan 49 matches.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:27 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Uit nieuwsgierigheid: wat is jouw leeftijdsgroep?
Grappig, ik ken pepper zelf niet zo goed, maar ik zou gezien hun marketing juist verwachten dat de groep van zo ongeveer 25-35 daar het best vertegenwoordigd isquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:43 schreef -0- het volgende:
[..]
Over het algemeen selecteer ik op 22-30. Ik krijg dan 49 matches.
Altijd zorgen voor een goede bodem hé, het is pas half zeven!quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:35 schreef SilentChaos het volgende:
Godver
Het feit dat ik er bij stil sta dat ik een jaar geleden op deze datum een topmeid heb leren kennen waar ik leuk mee heb gedate zegt mij genoeg
Oke, misschien heb ik wat gedronken, klein beetje maar
Ik ben al aan het etenquote:Op dinsdag 24 december 2013 18:41 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Altijd zorgen voor een goede bodem hé, het is pas half zeven!
En een eerbetoon op m'n FBquote:
Ze weegt toch geen 100+ he...quote:Op woensdag 25 december 2013 00:01 schreef theKiD het volgende:
Ik begin gevoelens te ontwikkelen voor een date.. en dat wil ik niet.. Ze heeft een paar te zwaarwegende nadelen.
Aan de andere kant.. de gevoelens zijn wel wederzijds, en dat is nog erger
quote:
Zat je maar te pestenquote:Op woensdag 25 december 2013 00:11 schreef theKiD het volgende:
[..]![]()
Figuurlijk zwaarwegende nadelen dus![]()
![]()
Perfectste zandloperfiguurtje wat ik ooit gezien heb.. Ook meteen de lekkerste en mooiste dame waarmee ik gedate heb(Als we het dan toch oppervlakkig over uiterlijk hebben
)
quote:Op woensdag 25 december 2013 00:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zat je maar te pesten
Wel kut als je juist geen gevoelens wilt en je krijgt ze wel...
Niet geschoten is altijd mis :-)quote:Op woensdag 25 december 2013 20:22 schreef JohnDDD het volgende:
heb toch maar een full membership genomen bij RP, om op die ene meid te kunnen reageren
nu hopen dat het het waard was
Hoe is het met jouw dateleven dan?quote:Op woensdag 25 december 2013 21:15 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Niet geschoten is altijd mis :-)
quote:Op woensdag 25 december 2013 20:22 schreef JohnDDD het volgende:
heb toch maar een full membership genomen bij RP, om op die ene meid te kunnen reageren
nu hopen dat het het waard was
Zijn alle Nederlandse vrouwen op OkC out of jullie league of wat is dit toch hier altijd?quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:34 schreef craftyvirus het volgende:
Pepper.... ik had er hele hoge verwachtingen van, maar ik vind het tegenvallen...
ze hebben wel gister een zoekfunctie ingebouwd, dat scheelt al een hoop... Maar echt relaxed vind ik de site niet werken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |