Daar zal deze post weinig aan veranderen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:33 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
Mijn date-ervaringen zijn verschrikkelijk, heb niet eens hier op Fok een Privebericht gekregen van een vrouw. Pff.
Bizar weinig members in mijn leeftijdsgroep. Lijkt er niet echt op dat de vele reclame die ze maken zijn vruchten afwerpt.quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:34 schreef craftyvirus het volgende:
Pepper.... ik had er hele hoge verwachtingen van, maar ik vind het tegenvallen...
ze hebben wel gister een zoekfunctie ingebouwd, dat scheelt al een hoop... Maar echt relaxed vind ik de site niet werken..
Uit nieuwsgierigheid: wat is jouw leeftijdsgroep?quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:42 schreef -0- het volgende:
[..]
Bizar weinig members in mijn leeftijdsgroep. Lijkt er niet echt op dat de vele reclame die ze maken zijn vruchten afwerpt.
Over het algemeen selecteer ik op 22-30. Ik krijg dan 49 matches.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:27 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Uit nieuwsgierigheid: wat is jouw leeftijdsgroep?
Grappig, ik ken pepper zelf niet zo goed, maar ik zou gezien hun marketing juist verwachten dat de groep van zo ongeveer 25-35 daar het best vertegenwoordigd isquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:43 schreef -0- het volgende:
[..]
Over het algemeen selecteer ik op 22-30. Ik krijg dan 49 matches.
Altijd zorgen voor een goede bodem hé, het is pas half zeven!quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:35 schreef SilentChaos het volgende:
Godver
Het feit dat ik er bij stil sta dat ik een jaar geleden op deze datum een topmeid heb leren kennen waar ik leuk mee heb gedate zegt mij genoeg
Oke, misschien heb ik wat gedronken, klein beetje maar
Ik ben al aan het etenquote:Op dinsdag 24 december 2013 18:41 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Altijd zorgen voor een goede bodem hé, het is pas half zeven!
En een eerbetoon op m'n FBquote:
Ze weegt toch geen 100+ he...quote:Op woensdag 25 december 2013 00:01 schreef theKiD het volgende:
Ik begin gevoelens te ontwikkelen voor een date.. en dat wil ik niet.. Ze heeft een paar te zwaarwegende nadelen.
Aan de andere kant.. de gevoelens zijn wel wederzijds, en dat is nog erger
quote:
Zat je maar te pestenquote:Op woensdag 25 december 2013 00:11 schreef theKiD het volgende:
[..]![]()
Figuurlijk zwaarwegende nadelen dus![]()
![]()
Perfectste zandloperfiguurtje wat ik ooit gezien heb.. Ook meteen de lekkerste en mooiste dame waarmee ik gedate heb(Als we het dan toch oppervlakkig over uiterlijk hebben
)
quote:Op woensdag 25 december 2013 00:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zat je maar te pesten
Wel kut als je juist geen gevoelens wilt en je krijgt ze wel...
Niet geschoten is altijd mis :-)quote:Op woensdag 25 december 2013 20:22 schreef JohnDDD het volgende:
heb toch maar een full membership genomen bij RP, om op die ene meid te kunnen reageren
nu hopen dat het het waard was
Hoe is het met jouw dateleven dan?quote:Op woensdag 25 december 2013 21:15 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Niet geschoten is altijd mis :-)
quote:Op woensdag 25 december 2013 20:22 schreef JohnDDD het volgende:
heb toch maar een full membership genomen bij RP, om op die ene meid te kunnen reageren
Zijn alle Nederlandse vrouwen op OkC out of jullie league of wat is dit toch hier altijd?quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:34 schreef craftyvirus het volgende:
Pepper.... ik had er hele hoge verwachtingen van, maar ik vind het tegenvallen...
ze hebben wel gister een zoekfunctie ingebouwd, dat scheelt al een hoop... Maar echt relaxed vind ik de site niet werken..
Ze is leuk...quote:Op woensdag 25 december 2013 08:57 schreef Linguine het volgende:
Waarom ga/blijf je dan met haar daten?
Die ga ik hier niet specifiek bespreken. Maar als ik een relatie met haar aan zou gaan, zou het verdomde lastig zijn om verder te komen in het leven. Denk ik.quote:
Sommige mensen hakken hun rechterduim nog af voor de kans op een date, maar dat is verder niks nieuws. En ik moet toegeven dat ik nu toch benieuwd ben. Wat was dat ''leuke voorstel'' van haar? Jij dacht dat deze leuke onbekende vrouw weleens zou kunnen voorstellen de feestdagen bij je te komen spenderen toch?quote:Op woensdag 25 december 2013 20:22 schreef JohnDDD het volgende:
Ik date sinds een week of 6 vrij steady met een erg leuke dame en dat gaat erg goed.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:03 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Hoe is het met jouw dateleven dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..Ze is een ambitieloze kapster/cassiere ?quote:Op donderdag 26 december 2013 02:56 schreef theKiD het volgende:
[..]
Die ga ik hier niet specifiek bespreken. Maar als ik een relatie met haar aan zou gaan, zou het verdomde lastig zijn om verder te komen in het leven. Denk ik.
Dit is zo als zitten huilen met de mededeling 'ik wil niet huilen'. Stop dan gewoon met huilen of ga kei hard zitten brullen en stop met zeggen dat je het niet wilt.quote:Op donderdag 26 december 2013 02:56 schreef theKiD het volgende:
[..]
Die ga ik hier niet specifiek bespreken. Maar als ik een relatie met haar aan zou gaan, zou het verdomde lastig zijn om verder te komen in het leven. Denk ik.
Ik dacht hetzelfdequote:Op donderdag 26 december 2013 08:38 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Ze is een ambitieloze kapster/cassiere ?
Waarom per se Hollands?quote:Op donderdag 26 december 2013 18:01 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
Had ik maar een lief Hollandse meisje, waarmee ik kon daten en haar ouders kon leren kennen.
Zucht..
Diepe zucht.
Nou hopen dat het die 20 euro waard is hahahaquote:Op woensdag 25 december 2013 20:22 schreef JohnDDD het volgende:
ze schrijft nog niet terug. Wsl is ze net als gisteren met d'r familie aan het eten. Maar morgen is ze er misschien.quote:Op donderdag 26 december 2013 18:11 schreef ntm het volgende:
[..]
Nou hopen dat het die 20 euro waard is hahaha
Met de verkeerde kloon gepost?quote:Op donderdag 26 december 2013 18:12 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ze schrijft nog niet terug. Wsl is ze net als gisteren met d'r familie aan het eten. Maar morgen is ze er misschien.
Lol ik lees het nu nog een keer...je kon wel eens gelijk hebbenquote:Op donderdag 26 december 2013 18:30 schreef Hungry_Joe het volgende:
Nee, BoL is cynisch, maar begrijpt. Ik mag die gozer wel.
Mijn excuses vriend, bedankt voor de tip!quote:Op donderdag 26 december 2013 18:53 schreef PeterPastoor het volgende:
Onze Marokkaanse held moet men niet al te serieus nemen. Zie postgeschiedenis
Succes met de ouders dan.quote:Op donderdag 26 december 2013 18:44 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Omdat ik nog nooit een Hollandse meisje als vriendin heb gehad.
Je lijkt me wel lief..
Je vat mijn 2013 wel lekker samen geloof ik.quote:Op vrijdag 27 december 2013 10:20 schreef Hungry_Joe het volgende:
21 Dates en nog geen fuck verder. Maar wel een hoop geneukt.
Handjevol losse dates.. 2 scharrels en nu een vaste date sinds een maand of wat.quote:Op vrijdag 27 december 2013 10:09 schreef BeamofLight het volgende:
2013 bijna afgelopen. Tijd om de balans op te maken. Wat heeft het ons gebracht?
Kneiterveel mooie avonturen. Ik dank God weer dat ik als mezelf geboren ben.quote:Op vrijdag 27 december 2013 10:09 schreef BeamofLight het volgende:
2013 bijna afgelopen. Tijd om de balans op te maken. Wat heeft het ons gebracht?
Een scharrel en de gebruikelijke afwijzingen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 10:09 schreef BeamofLight het volgende:
Faxie jij combo-breakerquote:Op vrijdag 27 december 2013 10:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een scharrel en de gebruikelijke afwijzingen.
Dankje! Ha ha ja ik heb me keurig gedragen. Blij dat ik het gewoon heb gedaan, ontzettend gelachen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:00 schreef SilentChaos het volgende:
Leuk Eefje
En je typt nog recht, dus nuchter gebleven
Zo dat weet je nu al?quote:Op vrijdag 27 december 2013 11:36 schreef eefje801 het volgende:
En 2014 was een jaar met betere dates dan vorig jaar maar iets minder spannende avonturen. Kennelijk is dat inherent aan elkaar
Te weinig in het begin, het einde maakte het (bijna) goed maar al met al tevreden! 2014 gaat het helemaal worden!!quote:Op vrijdag 27 december 2013 10:09 schreef BeamofLight het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wetenschap dat ik toch niet geschikt ben om non te worden en dat mannen ongelooflijke zeikwijven kunnen zijn.quote:Op vrijdag 27 december 2013 10:09 schreef BeamofLight het volgende:
je hebt mijn nummerquote:Op vrijdag 27 december 2013 12:02 schreef MissGump het volgende:
[..]
De wetenschap dat ik toch niet geschikt ben om non te worden en dat mannen ongelooflijke zeikwijven kunnen zijn.
Niet zo'n fijne combi dus
quote:Op vrijdag 27 december 2013 11:56 schreef RedFever007 het volgende:
@Eefje: Nog een oudere telefoonKan bijna niet zuo je zeggen!
[..]
Te weinig in het begin, het einde maakte het (bijna) goed maar al met al tevreden! 2014 gaat het helemaal worden!!Het kan echt..scheelt weer heel veel "waarom heb je nou nog steeds geen whatsapp!" en ander zeikwijverig gedrag om met MissGump te sprekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vertel, heb je nog een leuke date kunnen scoren via een datingsite of liep je er zomaar tegenaan?
Op dategebied weinig. Paar dates gehad, maar uiteindelijk niets uit voortgekomen. Kwam denk ik ook omdat ik teveel gedoe aan mijn hoofd had. Nu een nieuwe baan, meer zekerheid, meer rust in mijn hoofd. 2014 móet gewoon een beter datejaar wordenquote:Op vrijdag 27 december 2013 10:09 schreef BeamofLight het volgende:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 11:56 schreef RedFever007 het volgende:
@Eefje: Nog een oudere telefoonKan bijna niet zuo je zeggen!
[..]
Te weinig in het begin, het einde maakte het (bijna) goed maar al met al tevreden! 2014 gaat het helemaal worden!!Voor mij qua werk hoop ik ook jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Gewoon geen cadeau? Nog veel te vroeg voor! Neem trouwens wat afstand, je zit echt teveel op haar lip. Straks rent ze gillend weg...quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:57 schreef MaikelS het volgende:
Lekker bezig Eefje!!!
Mijn date werd wakker om 12 aangezien ze een gezellig feestje had gehad en een aardige kater had.. Dus hoe spontaan en nuchter ik ben voorgesteld om haar lekker even een uurtje of 2 mee te nemen... oude schoenen aan, geen hakken...en niet vertellen wat we gaan doen. Daar had ze wel zin in, maar ik moest wel opletten want ze had een kater van hier tot Tokio. Tijdens onze vele gesprekken kwam ooit al naar boven dat ze naar een enorm goede nacht stappen de dag erna mac at, heb ik haar verrast met een bigmac hahaha... Het gaat om helemaal niks, maar die lach op haar gezicht sprak boekdelen. Wij naar de bossen gereden, lekker 3km rustig rondje gelopen, gepraat over alles en nog wat, lekker knus gedaan en ik heb wel het idee dat van beide kanten toch wel de bougie begint te vonken.. Terugkomend bij de auto, gezellig een restaurant ingelopen en lekker een cappuccino gepakt om op te warmen en de kater nog wat verder te verstoppen. Op tijd afgezet bij haar eigen thuis, want ze moest gourmetten bij haar ouders die avond.
Al om al![]()
... we zullen zien, ik ga nergens vanuit.. Zaterdag naar haar werk ga ik die kant uit, en gaan we wat doen, ze gaat me verrassen! Ik wil een kleinigheidje meenemen en het gaat echt niet om het bedrag, maar om het gebaar... Wellicht dat ik gewoon een mooie roos ga kopen.. of heeft iemand anders nog een leuk idee?
Ik heb een idee dat dit een blijvertje is... We raken elkaar op elk vlak, zijn allebei al een stuk verder qua gedachten over relaties en ach..
We leven nu, en genieten samen... mocht het iets worden, super... zo niet.. dan zijn we allebei toch een ervaring rijker!
Voor mij gaat 2014 zeker een topjaar worden qua werk, nog 9 maanden en dan zo vrij als een vogeltje!quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Voor mij qua werk hoop ik ook ja
Je bent blij dat je er weg bent?quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:55 schreef MissGump het volgende:
[..]
Voor mij gaat 2014 zeker een topjaar worden qua werk, nog 9 maanden en dan zo vrij als een vogeltje!![]()
9 maanden.. hihi.. nee ik ben dus niet zwanger![]()
Seks met het lekkerste wijf ever, leuke dates waren het ook, geëindigd met een hoop verdriet van mijn kant.quote:Op vrijdag 27 december 2013 10:09 schreef BeamofLight het volgende:
Vooral blij dat het dan af is!quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je bent blij dat je er weg bent?
Vertel jij eens over je dates.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:06 schreef MissGump het volgende:
[..]
Vooral blij dat het dan af is!
Maar goed dat heeft echt helemaal niks met daten te maken, dus OT weer verder.. iemand?
Nee minder zelfs, ik kom op 15 zie ik net aan m'n lijstje.quote:
mijn lijstje...ik hoop dat je een grapje maakt.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee minder zelfs, ik kom op 15 zie ik net aan m'n lijstje.
Net even de date's op een rijtje gezet op papier. Netjes onder elkaar met als gevolg..... Een lijstje jaquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:36 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
mijn lijstje...ik hoop dat je een grapje maakt.
Alhoewel ik ook gewoon een kerfstok heb.
Ach Whatsapp is ook niet alles hoorquote:Op vrijdag 27 december 2013 12:06 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Het kan echt..scheelt weer heel veel "waarom heb je nou nog steeds geen whatsapp!" en ander zeikwijverig gedrag om met MissGump te spreken
Vertel, heb je nog een leuke date kunnen scoren via een datingsite of liep je er zomaar tegenaan?
ik hoef daarvoor alleen maar even mijn telefoon te pakken. Gisteren toevallig nog es teruggebladerd, maar meneer, wat een zooitje kom je dan tegen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Net even de date's op een rijtje gezet op papier. Netjes onder elkaar met als gevolg..... Een lijstje ja
Whehe. Vooral op WA zie je voormalige dates dan vaak ineens samen met een kerel op de foto staan.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:40 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ik hoef daarvoor alleen maar even mijn telefoon te pakken. Gisteren toevallig nog es teruggebladerd, maar meneer, wat een zooitje kom je dan tegen.
Haha inderdaad. Soms ben ik dan ook best beledigd, dat ik denk: eerst mij..en nu..DAT?!?!quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:47 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Whehe. Vooral op WA zie je voormalige dates dan vaak ineens samen met een kerel op de foto staan.
13 dates in 2013. Zou het toch die 13 zijn?quote:Op vrijdag 27 december 2013 10:09 schreef BeamofLight het volgende:
Zag laatst 1 van mijn dates terug op facebook met een baby echo...en een andere samenwonend op een woonboot.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:48 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha inderdaad. Soms ben ik dan ook best beledigd, dat ik denk: eerst mij..en nu..DAT?!?!
Maargoed.
Het gekke is, er zitten ook een hoop vrouwen bij die al best lang single zijn, niet in de laatste plaats omdat ze vrij kritisch zijn. Negen van de tien keer nadat ze met mij gescharreld hebben gaan ze een langdurige relatie aan. Opvallend patroon.quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:48 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha inderdaad. Soms ben ik dan ook best beledigd, dat ik denk: eerst mij..en nu..DAT?!?!
Maargoed.
Vroeger had ik een apparte telefoon voor date. Vroeger was alles beterquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:40 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ik hoef daarvoor alleen maar even mijn telefoon te pakken. Gisteren toevallig nog es teruggebladerd, maar meneer, wat een zooitje kom je dan tegen.
Je zit gewoon nu al onder de plak.quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:07 schreef ook_gek het volgende:
Tegenwoordig knal ik de oud date kandidaten uit m'n tel.
Haha na jouw opmerking ben ik ook eens ff al mijn dates afgegaan op facebook/whatsapp en zie dat er slechts 2 van de 13 zichtbaar een relatie hebben. Ik hoef me dus vooralsnog geen zorgen te makenquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:00 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Het gekke is, er zitten ook een hoop vrouwen bij die al best lang single zijn, niet in de laatste plaats omdat ze vrij kritisch zijn. Negen van de tien keer nadat ze met mij gescharreld hebben gaan ze een langdurige relatie aan. Opvallend patroon.
Ik weet niet of ik dat als positief moet zien of negatief. Dat ze denken van ''Goh, weet je, het zou me toch wel weer leuk lijken.'' OF ''na die imbeciel grijp ik ALLES aan met een penis en ademhaling.''
Omdat ik met een groot deel eigenlijk nog altijd wel vriendschappelijk contact heb. Al betreft dat dan wel degenen waar ik een tijdje mee heb gedate. En ik kan er goed mee lullen, lachen etc. etc.quote:
Dat laatste heb ik ook maar gedaan, vlak nadat ik een voormalige date per abuis een berichtje stuurde. Had iets nodig van een collega, dacht dat ik haar appte. Had er even geen rekening mee gehouden dat die naam in mijn privetelefoon iemand anders was dan die naam in mijn werktelefoonquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Vroeger had ik een apparte telefoon voor date. Vroeger was alles beter
Tegenwoordig knal ik de oud date kandidaten uit m'n tel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |