Zo werkt het wel eigenlijk, ja.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
uiterlijke futiliteiten > innerlijk toch
Oppervlakkige bitches die homo's

Ben juist blij dat ik lelijk ben, daar steekt mijn innerlijk mooi bij af.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zo werkt het wel eigenlijk, ja.
Gelukkig ben ik knap.

Eens met deadpool.quote:

wist niet dat deadpool nederlands sprakquote:

Wat nou als je innerlijk kut is?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben juist blij dat ik lelijk ben, daar steekt mijn innerlijk mooi bij af.

Het is hier GVD geen teletubby land...quote:

ach, 1 dag per jaar in een roze string op een boot staan moet toch wel kunnen?quote:

Ghehe, je wist wel wat ik bedoeldequote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:16 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Het is hier GVD geen teletubby land...

Kan ie dat dan?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is al gezegd dat Deadpool opeens Nederlands kan?

oeh zaadquote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb je zaad in je ogen of zo

Als je dit denkt dan kun je het toch ook zelf proberen? Homo worden door je gedachten en daarna weer switchen naar hetero.quote:Op maandag 30 december 2013 11:14 schreef fabarthur het volgende:
homo's gaan sowieso vaker en sneller vreemd. Dus dan moet je wel heel zeker zijn. Daarnaast ervaarde ik zelf, want ja, die fase heb ik ook gehad dat het mij juist geen rust gaf. Het deed me heel erg met seks met mannen in gedachten bezighouden. Het gaat sowieso al tegen mij geloof in. Ik geloof dat God de man en vrouw voor elkaar maakte....referenties zijn duidelijk.
Maar ik geloof sowieso dat sommige mensen, sowieso homo's de makkelijke weg kiezen en dat als je je seksueel zou fantaseren over het andere geslacht, dat je hetero wordt. Dus ja, homoseksualiteit is een keuze voor de makkelijke weg.

Dat ligt er aan wat je onder zaad verstaat.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb je zaad in je ogen of zo

Nee, maar deed me direct aan Deez denken en vond het wel grappig dat we daaruit kwamen.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Hadden we het over iemand?
Maar zal inmiddels wel Deez zijn.

ja dan ben je dus gwn biquote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je dit denkt dan kun je het toch ook zelf proberen? Homo worden door je gedachten en daarna weer switchen naar hetero.

Zeker wel. Geen problemen mee.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach, 1 dag per jaar in een roze string op een boot staan moet toch wel kunnen?

Oh zo. Hij is zelf bi en is daarom tot die conclusie gekomen.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:20 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja dan ben je dus gwn bi
religieuzen die bi zijn en daarom zeggen dat seksualiteit een keuze is

Etsu is ir. dr. prof. 'Zaadologie'quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:18 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Dat ligt er aan wat je onder zaad verstaat.

Hopelijk val je komend weekend van de bootquote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vroeg jou niets, maar dan ook echt helemaal niets, HPLC.

gras en spaghettiquote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:20 schreef Ashqelon het volgende:
vegans hier een recept voor vegan pasta?

Werkt google weer eens niet?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:20 schreef Ashqelon het volgende:

oven roasted cherry tomaatjes met een complete bol knoflook, rode ui en basilicumquote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:20 schreef Ashqelon het volgende:

'Prof' staat altijd vooraan.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Etsu is ir. dr. prof. 'Zaadologie'

Wil wel maar heb een fobie voor boten.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mooi, dan zie ik je zaterdag op de boot.

net zoals alle 'homo's' die genezen zijn door die rare rehabilitatiekampen (of ze ontkennen nog steeds, kan natuurlijk ook)quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh zo. Hij is zelf bi en is daarom tot die conclusie gekomen.

Wie zegt dat hij spaghetti gaat eten?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
spaghetti zonder gehakt
Doe normaal

Ikquote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij spaghetti gaat eten?

Blijft naar zaad ruiken, zelfs na een hele watermeloen.quote:
Is dat jouw ervaring? helpt het?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:22 schreef zeer het volgende:
[..]
volgende keer neus dichthouden bij het slikken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |