2006? valt mee.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:31 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Iemand uit een diep donker verleden
oh misschien even aan etsu vragen danquote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar de uitkomsten, maar wil zelf niet de proefpersoon zijn, want ben niet zo overtuigd van mijn kwaliteiten als fijnproever.
2015 was je hier nogquote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:31 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Iemand uit een diep donker verleden
Hehequote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Toen moest Opso nog geboren worden joh.
Correct.quote:
Het is meer: Life happened!quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
En daarvoor was je zelfs 6 jaar weg. Dus er gaat iets niet goed in je leven
Je moet meer een levensfase eerder denken. Studeren, afgestudeerd, fulltime baan, serieuze relatie, samenwonen.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Getrouwd, huis gekocht, boom geplant, 2 kinderen gekregen en een hond aangeschaft?
Same maar ik keer FOK! ook niet de rug toe. Beetje raar.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:38 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Je moet meer een levensfase eerder denken. Studeren, afgestudeerd, fulltime baan, serieuze relatie, samenwonen.
Fulltime baan dusquote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:38 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Je moet meer een levensfase eerder denken. Studeren, afgestudeerd, fulltime baan, serieuze relatie, samenwonen.
Inderdaad raar.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Same maar ik keer FOK! ook niet de rug toe. Beetje raar.
wow écht raar ;squote:
Ja, wie doet nu zoiets...quote:
Onder de plak en een kutbaan misschien.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Same maar ik keer FOK! ook niet de rug toe. Beetje raar.
Ik dus!quote:
hehequote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Onder de plak en een kutbaan misschien.
veel rustiger waren zequote:
Echt ongehoord.quote:
Dat zou wel een mogelijkheid kunnen zijn, ja.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Onder de plak en een kutbaan misschien.
Echt he viel mij ook gelijk op. Weinig schreeuwerds, felle kleuren, drukke beelden etc.quote:
Hij mag nog wel even sporten, maar daarna moet hij Pretty Little Liars kijken met zijn vriendin nadat hij alle klusjes heeft voltooid die hij van haar gekregen heeft.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat zou wel een mogelijkheid kunnen zijn, ja.
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij mag nog wel even sporten, maar daarna moet hij Pretty Little Liars kijken met zijn vriendin nadat hij alle klusjes heeft voltooid die hij van haar gekregen heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |