Dan eet je volgende keer twee watermeloenenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Blijft naar zaad ruiken, zelfs na een hele watermeloen.
[..]
Is dat jouw ervaring? helpt het?
Niet alleen voor de geur, maar ook voor de smaak.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Gaat het dan lekker ruiken ja? Liefst gewoon geen geur.
Lukt me echt niet.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan eet je volgende keer twee watermeloenen
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan eet je volgende keer twee watermeloenen
Doe ananaskuurtje.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Blijft naar zaad ruiken, zelfs na een hele watermeloen.
'Kuurtje' ookquote:
In je keel proef je het toch allemaal niet zo nauw meer.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet alleen voor de geur, maar ook voor de smaak.
Anders moet je maar een wasknijper op je neus doen als iemand op je gezicht klaarkomt.
Denk raw food fruitariėr beter is.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:26 schreef zeer het volgende:
jullie snappen wel dat vegan zaad beste zaad is
Oké, nou als ik wel een keer mijn eigen zaad ga slikken gebruik ik jouw tips.quote:
Dat komt van dieren dus is niet veganquote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:26 schreef zeer het volgende:
jullie snappen wel dat vegan zaad beste zaad is
haha ja xpquote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat komt van dieren dus is niet vegan
Waarom staat in je sig tweemaal de datum en de naam TARDIS.?quote:
dat is gelijk een stuk minder geilquote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet alleen voor de geur, maar ook voor de smaak.
Anders moet je maar een wasknijper op je neus doen als iemand op je gezicht klaarkomt.
Dat is een hele goede vraag. Ik pas het aan.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Waarom staat in je sig tweemaal de datum en de naam TARDIS.?
Voor ons wel ja, daar in Japan en omgeving vinden ze alles geil.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:28 schreef McGrath het volgende:
[..]
dat is gelijk een stuk minder geil
oh ja, Chai komt uit het oosten.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Voor ons wel ja, daar in Japan en omgeving vinden ze alles geil.
Chai dus ook.
want chai = wat ze in japan geil vinden?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Voor ons wel ja, daar in Japan en omgeving vinden ze alles geil.
Chai dus ook.
Wie ben jij?quote:
Ben wel benieuwd naar de uitkomsten, maar wil zelf niet de proefpersoon zijn, want ben niet zo overtuigd van mijn kwaliteiten als fijnproever.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:28 schreef zeer het volgende:
[..]
wil je vergelijkeindewarenonderzoek doen?
haha ja xpquote:Op woensdag 3 augustus 2016 14:30 schreef zeer het volgende:
[..]
want chai = wat ze in japan geil vinden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |