Klopt, je kan écht de gekste dingen laten importeren.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
![]()
bovendien genoeg sites waar je kan importeren. Echt alles ook.
Wil af van dat eeuwige gehijg, die slechte conditie, wil zonder moeite kunnen rondlopen etc.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mja. Wat is je intrinsieke motivatie om af te vallen?
In het Indonesisch betekent het echter schoonheidquote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:29 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ben er trouwens achter Ama, dat waarop jij word aangesproken (Met Ama dus) Eigenlijk een belediging is
In het Japans betekend Ama, Bitch![]()
Dan is't een knappe bitch.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:38 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
In het Indonesisch betekent het echter schoonheid
koop een 2de hands crosstrainer.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:37 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Wil af van dat eeuwige gehijg, die slechte conditie, wil zonder moeite kunnen rondlopen etc.
Nou je zat het net belachelijk te maken, maar Pokemon GO trekt je wel echt de deur uit. Mss eens downloaden?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:37 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Wil af van dat eeuwige gehijg, die slechte conditie, wil zonder moeite kunnen rondlopen etc.
als eens met een personal coach aan de gang geweest?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:37 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
zo zijn wijquote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:40 schreef Cyberzone het volgende:
Wat zijn jullie hier allemaal lief en ondersteunend!
Een crosstrainer is wel een idee eigenlijk, maar daar heb ik geen ruimte voorquote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
koop een 2de hands crosstrainer.
Kreeg wel jeuk aan mijn ogen van dat topicquote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volgens mij geven ze op internet hun walgelijke kindje een alias
Ja klopt, en ik heb het ook een kans gegeven, maar vind het niets, niet omdat je naar buiten moet dan, want dat doe ik ook wel zonder pokemon GO, maar meer omdat het hele aspect van Pokemon weg is (het vecht gedeelte)quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:39 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nou je zat het net belachelijk te maken, maar Pokemon GO trekt je wel echt de deur uit. Mss eens downloaden?
Dit was ook het doel van mijn babybroertje. Het was hard werken, maar na ruim een jaar is hij ontzettend vlot.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:37 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
wil zonder moeite kunnen rondlopen etc.
als je die stapel keyboards naar buiten mikt heb je plaatsquote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:40 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Een crosstrainer is wel een idee eigenlijk, maar daar heb ik geen ruimte vooral lang en breed over nagedacht, maar dat is nu niet te doen, als ik op mezelf zit komt er een crosstrainer, dan heb ik wat meer ruimte.
Hou sowieso niet van mensen die overmatig veel pics van hun kind op internet gooien. Alles is weer te vinden laterquote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:41 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Kreeg wel jeuk aan mijn ogen van dat topic
Geen ruimte? en al die keyboards en gitaren dan?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:40 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Een crosstrainer is wel een idee eigenlijk, maar daar heb ik geen ruimte vooral lang en breed over nagedacht, maar dat is nu niet te doen, als ik op mezelf zit komt er een crosstrainer, dan heb ik wat meer ruimte.
Wel met een dietist, maar dat is alweer een x aantal jaar geleden.. En toen is het mij eigenlijk daarna op eigen houtje gelukt, totdat er van alles gebeurde waardoor ik bleef opkroppen en ging eten.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als eens met een personal coach aan de gang geweest?
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit was ook het doel van mijn babybroertje. Het was hard werken, maar na ruim een jaar is hij ontzettend vlot.
Doorzetten dus
Gister en eergister nog gedaan, paar kilometer gelopen in de regen. Als het niet hard regent is't lekker verfrissend.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gewoon buiten lopen joh, lekker natgeregend worden, niks mis mee, gelijk gedoucht
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit was ook het doel van mijn babybroertje. Het was hard werken, maar na ruim een jaar is hij ontzettend vlot.
Doorzetten dus
Een personal trainer zou wel goed kunnen helpen. Goede oefeningen en de kilo's vallen in no time af. Halfuurtje per keer, 2/3x per week. Als je het maar goed doet.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:42 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Wel met een dietist, maar dat is alweer een x aantal jaar geleden.. En toen is het mij eigenlijk daarna op eigen houtje gelukt, totdat er van alles gebeurde waardoor ik bleef opkroppen en ging eten.
Dat opkroppen is nu weg, dus dat emotie eten eigenlijk ook wel
Neemt echt veel minder ruimte in beslag dan een crosstrainer.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Geen ruimte? en al die keyboards en gitaren dan?
een diëtistequote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:42 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Wel met een dietist, maar dat is alweer een x aantal jaar geleden.. En toen is het mij eigenlijk daarna op eigen houtje gelukt, totdat er van alles gebeurde waardoor ik bleef opkroppen en ging eten.
Dat opkroppen is nu weg, dus dat emotie eten eigenlijk ook wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |