Dit dus.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
een diėtiste![]()
zeg je al zolang als ik hier komt.
Met "bewegen op muziek" ga jij geen 30kilo kwijtraken. Neem eens een professionele sporter in de hand man, is duur zat dus heb je ook geen cent meer over om te besteden aan patatjes in slaghareb omdat je zo goed bezig bent geweest
Dat deed ik wel vaak though, concertje op zetten en bewegen op muziek, steps, jumpingjacks, dat soort dingen.. Maar daar ben ik een poosje geleden mee gestopt toen ik amper kon lopen, en nu vind ik het lastig het weer op te pikken.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je die stapel keyboards naar buiten mikt heb je plaats
muziekje aan, of tv er voor en rennen maar..
Daar ben ik op m`n 14e mee bezig geweest (Ik ben al ruim m`n halve leven te zwaar)quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
een diėtiste![]()
zeg je al zolang als ik hier komt.
Met "bewegen op muziek" ga jij geen 30kilo kwijtraken. Neem eens een professionele sporter in de hand man, is duur zat dus heb je ook geen cent meer over om te besteden aan patatjes in slaghareb omdat je zo goed bezig bent geweest
die wat ik thuis heb is 1,20 lang en 0,60 breed ofzo..quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:44 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Neemt echt veel minder ruimte in beslag dan een crosstrainer.
Dit hokje is maar 5m2 (290 bij 180) Dus dan is een crosstrainer gewoon niet handig, als ik wat meer ruimte heb (En dus als ik op mezelf woon uiteindelijk) Komt er een crosstrainer.
Het afvallen ging bij jou altijd al met ups and downs, maar heb toch het idee dat het autobezit je flink heeft tegengewerkt.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:45 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat deed ik wel vaak though, concertje op zetten en bewegen op muziek, steps, jumpingjacks, dat soort dingen.. Maar daar ben ik een poosje geleden mee gestopt toen ik amper kon lopen, en nu vind ik het lastig het weer op te pikken.
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:36 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Zkr wel
En je kan ook goed rappen
Snoep of Chocolade?quote:
Zijn crosstrainers zo klein?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die wat ik thuis heb is 1,20 lang en 0,60 breed ofzo..
En waarom niet de sportschool? Veel mensen klagen over het moeten betalen voor de sportschool, maar dat geeft vaak wel een stok achter de deur om ook daadwerkelijk te gaan. Of gewoon kleinere porties Bradster.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:40 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Een crosstrainer is wel een idee eigenlijk, maar daar heb ik geen ruimte vooral lang en breed over nagedacht, maar dat is nu niet te doen, als ik op mezelf zit komt er een crosstrainer, dan heb ik wat meer ruimte.
Dat heeft het ook.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Het afvallen ging bij jou altijd al met ups and downs, maar heb toch het idee dat het autobezit je flink heeft tegengewerkt.
zie je vaker bij homo'squote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vind snoep ook niet lekker, maar voor chocolade mag je mij wel wakker maken.
ja, die in de sportschool zijn vaak groter, maar goed, die zijn dan ook voor professioneel/continu gebruikquote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:47 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Zijn crosstrainers zo klein?
Dan kan ik het hier wel overwegen!
Pas op dat je je niet in het bruin vergist xDquote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zie je vaker bij homo's
Klopt zeker Tardis.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
En waarom niet de sportschool? Veel mensen klagen over het moeten betalen voor de sportschool, maar dat geeft vaak wel een stok achter de deur om ook daadwerkelijk te gaan. Of gewoon kleinere porties Bradster.
hehe ik weet wat nu komtquote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
En waarom niet de sportschool? Veel mensen klagen over het moeten betalen voor de sportschool, maar dat geeft vaak wel een stok achter de deur om ook daadwerkelijk te gaan. Of gewoon kleinere porties Bradster.
Goede reden om naar buiten te gaan en ze te halen!quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Allebei. Behalve zure matjes, maar die heb ik al jaren en jaren niet gegeten.
Ja denk het ookquote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zie je vaker bij homo's
Ik ga dan maar eens even marktplaats afstruinen!quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, die in de sportschool zijn vaak groter, maar goed, die zijn dan ook voor professioneel/continu gebruik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |