SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbau's, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
Donald vs Hillary
Leuk filmpske
Kwam er ook toevallig een keer achter, hij deed bij een van de seizoenen de themesong en een keer een ander liedje. Eind van een seizoen.quote:
Ik maakte een grapjequote:
twitter:BBCSporf twitterde op maandag 25-07-2016 om 22:01:02CLASSIC: When you could run away from the referee and not get booked on FIFA 94. (via @dreamteamfc) https://t.co/bbrZhS1tHP reageer retweet
Het was bijna gezellig knutsan.quote:Op maandag 25 juli 2016 23:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik pleeg sepukku het was leuk jullie gekend te hebben
seizoen 5 dus die ik nu kijkquote:Op maandag 25 juli 2016 23:43 schreef Saind het volgende:
[..]
Kwam er ook toevallig een keer achter, hij deed bij een van de seizoenen de themesong en een keer een ander liedje. Eind van een seizoen.
Ik ga het tegenvallend vinden als er niet tenminste een Hattori Hanzō is gebruikt.quote:
Heb je ergens ruimte voor die container vol ananassen ?quote:Op maandag 25 juli 2016 23:44 schreef Saind het volgende:
[..]
later ouwe. mag ik je overgebleven sos?
Ja man tonnetje meer drugs hier in de straat valt niet opquote:Op maandag 25 juli 2016 23:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb je ergens ruimte voor die container vol ananassen ?
ja die rollen ook niet zo snel weg.quote:Op maandag 25 juli 2016 23:45 schreef Lange_Lans het volgende:
Het is een steekpartij in een wooncentrum voor gehandicapten.
Oei, is Davy veilig?quote:Op maandag 25 juli 2016 23:45 schreef Lange_Lans het volgende:
Endlösungquote:Op maandag 25 juli 2016 23:45 schreef Lange_Lans het volgende:
Alsof Davy van Vucht af magquote:
最終的な解決quote:Op maandag 25 juli 2016 23:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Endlösung
Weet t Japanse woord niet
*Vughtquote:
Ja dat ja.quote:
Als ik die woorden oplees hoor ik de lieve mevrouw van de metro mededelingen en voel ik me thuisquote:
En dan ben ik er om duiding te bieden.quote:Op maandag 25 juli 2016 23:49 schreef Saind het volgende:
[..]
ik snapte je in eerste instantie ook oprecht niet
Ja ik ben ook wel eens moe. Moet eigenlijk gaan slapen maar wil niet op staan en mijn tanden poetsen.quote:Op maandag 25 juli 2016 23:49 schreef Saind het volgende:
[..]
ik snapte je in eerste instantie ook oprecht niet
Mijn Japans is wat roestig, maar dit wist ik toch nog.quote:Op maandag 25 juli 2016 23:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als ik die woorden oplees hoor ik de lieve mevrouw van de metro mededelingen en voel ik me thuis
quote:Op maandag 25 juli 2016 23:51 schreef Lange_Lans het volgende:
http://www.ed.nl/extra/we(...)-eindhoven-1.6217718
Staan genoeg camera's daar, zou mooi zijn als ze dan ook nog geflitst waren.quote:Op maandag 25 juli 2016 23:51 schreef Lange_Lans het volgende:
http://www.ed.nl/extra/we(...)-eindhoven-1.6217718
is de n270 snelweg? N is toch per definitie geen snelweg?quote:Op maandag 25 juli 2016 23:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Staan genoeg camera's daar, zou mooi zijn als ze dan ook nog geflitst waren.
Gaat om ED he, die hebben wat compensatiedrang. En daarnaast beetje clickbait.quote:Op maandag 25 juli 2016 23:55 schreef Saind het volgende:
[..]
is de n270 snelweg? N is toch per definitie geen snelweg?
(N-weg) Een N-weg is een genummerde hoofdweg die niet de kenmerken van een autosnelweg heeft. Een N-weg wordt geïdentificeerd door een uniek nummer dat begint met de hoofdletter N, afgeleid van "nationaal" of "niet-autosnelweg".quote:Op maandag 25 juli 2016 23:55 schreef Saind het volgende:
[..]
is de n270 snelweg? N is toch per definitie geen snelweg?
Bij Omroep Brabant hebben ze het over de A270quote:Op maandag 25 juli 2016 23:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
(N-weg) Een N-weg is een genummerde hoofdweg die niet de kenmerken van een autosnelweg heeft. Een N-weg wordt geïdentificeerd door een uniek nummer dat begint met de hoofdletter N, afgeleid van "nationaal" of "niet-autosnelweg".
quote:Verkeerde afslag genomen, scootmobielers van de snelweg gehaald
NUENEN - Een man en vrouw zijn zondag elk met hun scootmobiel op de A270 bij Nuenen beland. Het echtpaar werd door een automobilist en de politie veilig van de weg begeleid. De man en vrouw verklaarden onderweg te zijn naar Asten. Ze hadden een verkeerde afslag genomen.
Meerdere voorbijgangers meldden zondagochtend rond twaalf uur dat ze de twee zagen rijden op de vluchtstrook van de A270 in de richting Eindhoven.
Twee automobilisten maanden hen te stoppen. Dit lukte en vervolgens hebben ze met het echtpaar op de politie gewacht.
Verder begeleid
De politie en een andere automobilist hebben het stel uiteindelijk naar Eindhoven begeleid.
Daar konden de twee hun weg met hun scootmobiel over het fietspad vervolgen.
gvd Rik heeft zeker weer een artikel geschreven bij het EDquote:Op maandag 25 juli 2016 23:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bij Omroep Brabant hebben ze het over de A270
[..]
Of zoals' Maarten gaat' stelt:quote:Op dinsdag 26 juli 2016 00:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
gvd Rik heeft zeker weer een artikel geschreven bij het ED
quote:Maarten gaat • 16 uur geleden
Snelweg N270? Beste redactie een snelweg heeft altijd een A nummer en een provinciale weg een N. De N270 loopt over in een A270. 1 gedeelte is dus provinciaal en een gedeelte snelweg. Dan ligt het er dus aan waar ze zijn gestopt omdat ze zowel over de snelweg als over de provinciale weg gereden hebben. Voor de sensatie zou de kop dus verandert moeten worden naar A270.
Almunia flashback.quote:
Mijn opa heeft ooit eens mijn oma aangereden met de caravan. Hadden ze nu maar een moover.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 00:05 schreef Lange_Lans het volgende:
Mijn oma zaliger heeft ooit een lantaarnpaal uit de grond gereden zonder dat ze dat zelf in de gaten had. Mijn opa zaliger heeft ooit de complete achterpui eruit gereden omdat hij de auto rich niet in zijn vrij had staan.
quote:Wie is er bij Manchester United dan de langzaamste? Het antwoord van Rooney: Daley Blind (vanaf 08 minuten en 20 seconden). Al voegde de geblokte middenvelder er snel aan toe dat door het goede positie kiezen Blind daar geen last van heeft op het veld.
Tijdens het douchen na het voetbal scheet een teamgenoot een keer de hele achterwand onder. Bukte zich om zijn voeten te wassen, moest hoesten en scheet per abuis. Dat was wat onsmakelijk.quote:
zat ie aan de dunnequote:Op dinsdag 26 juli 2016 00:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Tijdens het douchen na het voetbal scheet een teamgenoot een keer de hele achterwand onder. Bukte zich om zijn voeten te wassen, moest hoesten en scheet per abuis. Dat was wat onsmakelijk.
Ja. Het spoot eruit.quote:
Dit wist ik uiteraard. Want het is al dagenlang elke dag op tv.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 00:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Er zijn wereldjongerendagen in Kraków, beetje loverboy-skills testen?
quote:...je hebt geen idee, net zoals je bij Nice alleen maar denkt aan mooie mensen, in een mooie stad in het zonnige zuiden van Frankrijk. De gruwelijke, lelijke werkelijkheid komt dan binnen als een mastodontisch monster, alles vernietigend.
Wat lach je ? Ik zit je wel hoog hè ? Ben je echt zo jaloers en geobserveerd door mij dat je zelfs hier een briljant citaat uit een geniale column van mij op de FrontPage plaatst ? Begrijp verder niet waarom je zo cynisch lacht. Een lach van een minimalist, die anders dan terroristen, virtueel het leven uit mensen zuigt. Eerst het vergif dat door zijn aderen stroomt, ipv bloed zuiveren, hij kan immers op zijn eigen lip bijten. De lach van een zelfvoldane loser, die leeft van afgunst, gezuig, vernedering en demonisering. Als het woord hufter nog niet bestond zou het Vasion worden genoemd. Visionproof zou dan ook in de Dikke van Dale komen te staan. Vision zou er nog trots op zijn ook.quote:
Zeker, kom er maar eens op.quote:
Ik zit al twee uur te genieten van de Democratische Conventie. Verademing in vergelijking tot de Republikeinen. Positiviteit en geen haatzaaierijquote:Op maandag 25 juli 2016 23:49 schreef Doublepain het volgende:
Amerikaanse verkiezingen loopt ook helemaal uit de hand
Mijn opa heeft mijn opoe ingereden. Weet niet hoeveel kilometer en hoe hard.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 00:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Mijn opa heeft ooit eens mijn oma aangereden met de caravan. Hadden ze nu maar een moover.
Dacht dat vrouwen zittend pissen en poepen.quote:
Mastodont is een soort oude reus. Een groot/reusachtig relikwie. Een positieve benaming voor iets groots. Al of niet uit het verleden.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 07:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Te lui om te googlen. Wat betekent het ouwe reus?
Ahaquote:Op dinsdag 26 juli 2016 07:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mastodont is een soort oude reus. Een groot/reusachtig relikwie. Een positieve benaming voor iets groots. Al of niet uit het verleden.
FF liggen. Om vier uur opgestaan. Slapen lukt me amper, dus pik ik af en toe een uurtje, of twee uurtjes mee als ik erg moe ben of word. Laters
Ik ben aan het kijken voor een lastminute. Maar wellicht dat ik dat even doorschuif naar half september. Dat scheelt een flinke bom met duiten.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 08:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]. Zin in vakantie. Nog paar daagjes. Ga jij nog ergens heen?
Aleppo is heel goedkoop.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 08:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben aan het kijken voor een lastminute. Maar wellicht dat ik dat even doorschuif naar half september. Dat scheelt een flinke bom met duiten.
Ga jij nog weg?
Breng dan ook meteen een bezoek aan Palmyra, of wat daar nog van over is...quote:Op dinsdag 26 juli 2016 08:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben meer benieuwd naar de binnenlanden. Raqqa staat hoog op het lijstje.
http://www.zoover.nl/syri(...)amaria-martini/hotelquote:Op dinsdag 26 juli 2016 08:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Breng dan ook meteen een bezoek aan Palmyra, of wat daar nog van over is...
*heel* misschien ook later nog, maar bedrijf gaat vrijdag 2 weken dicht, dus verplicht vrijquote:Op dinsdag 26 juli 2016 08:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben aan het kijken voor een lastminute. Maar wellicht dat ik dat even doorschuif naar half september. Dat scheelt een flinke bom met duiten.
Ga jij nog weg?
Daar heb ik gelukkig geen last van, verplichte vakantie. Dat lijkt me erg vervelend. Zeker wanneer je kinderen hebt. Dan word je haast verplicht om in die dure periode te gaan. Nu heb je dat toch wel als ze eenmaal leerplichtig zijn, maar onder de 5 heb je nog wel keuze vrijheid.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 08:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
*heel* misschien ook later nog, maar bedrijf gaat vrijdag 2 weken dicht, dus verplicht vrij. Nu is zo duur idd.
Idd, bijzonder irritant. Is meer omdat 80% van onze klanten uit de bouwwereld komen, en nu ook dicht zijn. Maar we hebben wel sinds pakweg 2/3 jaar dat klantenkring beetje verschuift, dus misschien dat ze volgend jaar besluiten gewoon normaal vakantie te doen, ieder voor zich.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 08:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar heb ik gelukkig geen last van, verplichte vakantie. Dat lijkt me erg vervelend. Zeker wanneer je kinderen hebt. Dan word je haast verplicht om in die dure periode te gaan. Nu heb je dat toch wel als ze eenmaal leerplichtig zijn, maar onder de 5 heb je nog wel keuze vrijheid.
Laatste review januari 2009quote:Op dinsdag 26 juli 2016 08:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
http://www.zoover.nl/syri(...)amaria-martini/hotel
Er zijn nog hotels beschikbaar in Aleppo
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 09:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Laatste review januari 2009![]()
quote:wel mij reis naar syrie (aleppo) was echt zonder overdrijven een reis van mijn leven, ik heb mij daar echt geamusseerd. de mensen zijn zeel vriendelijk en hulpzaam. En de prijzen zijn héél democratisch in vergelijking met andere landen.
de citadel was een pracht! aleppo is trouwens één van de oudste steden in de wereld. volgend jaar gaan we zeker weer met de helde familie.
de sfeer in de nacht is echt verschrikkelijk mooi, dansen zingen enz.
Dit leest een beetje surrealistisch.quote:Geweldige stad. De mooiste en authentiekse souk (bazar) van het Midden Oosten (wordt geschreven).
Als er een 'lang weekend trip' Aleppo zou bestaan zou ik direct weer een keertje gaan.
Aleppo heeft trouwens ook een mooi archeologisch museum!
Deze post is nutteloos zonder een tieten foto.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 09:13 schreef JanCees het volgende:
http://m.telegraaf.nl/art(...)ag-haar-borsten-zien
Vind ik niet erg
Ik ben blij dat ik niet geklikt hebquote:Op dinsdag 26 juli 2016 09:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Deze post is nutteloos zonder een tieten foto.
Opperquote:Op dinsdag 26 juli 2016 09:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dit leest een beetje surrealistisch.
Ik geloof best dat het een jaar of 7 geleden nog best goed vertoeven was daar.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 09:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dit leest een beetje surrealistisch.
En dat onder Assadquote:Op dinsdag 26 juli 2016 09:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik geloof best dat het een jaar of 7 geleden nog best goed vertoeven was daar.
Inderdaad. Telegraafquote:Op dinsdag 26 juli 2016 09:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik niet geklikt heb
Dankzij de brengers van vrijheid en democratie: de Amerikanenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 09:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Opper
Zeker vaag om te lezen. Het moet een heel mooi land geweest zijn met veel historisch besef. Waarvan het meeste ondertussen naar de klote is geschoten
Precies. Meeste landen daar onder leiding van een dictator was toch gewoon prima.quote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 09:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dankzij de brengers van vrijheid en democratie: de Amerikanen
Ik ben nu bezig in 1984. Tot nu toe een erg boeiend boek.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 09:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Precies. Meeste landen daar onder leiding van een dictator was toch gewoon prima.
Niet volgens de Yanksquote:Op dinsdag 26 juli 2016 09:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Precies. Meeste landen daar onder leiding van een dictator was toch gewoon prima.
Heerlijke Nieuwe Wereld is misschien meer iets voor jou.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 09:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ben nu bezig in 1984. Tot nu toe een erg boeiend boek.
Niet gelezen. Misschien maar eens doen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 09:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ben nu bezig in 1984. Tot nu toe een erg boeiend boek.
Waarom "meer" iets?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 09:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Heerlijke Nieuwe Wereld is misschien meer iets voor jou.
satirequote:
Ah. Heb alleen Huxley gelezen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 09:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Satire bedrijf ik zelf wel. Ik vind dat zwaarmoedige van Orwell tot nu toe wel te pruimen.
Dat is ook het grote verwijt van Putin.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 09:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die hebben ook wel een hoop verneukt in die regio, kolere.
Trump zegt dit nu ook. Putingod Trumpgodquote:Op dinsdag 26 juli 2016 09:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is ook het grote verwijt van Putin.
Kijk Amerika wat jullie gedaan hebben? Jullie gingen wat freedom & democracy brengen
• Afghanistan 2001 Mohammed Omar verwijderd <- Nu een puinzooi
• Irak 2003 Saddam Hoessein verwijderd <- Nu een puinzooi
• Libië 2011 Kolonel Khadaffi verwijderd <- Nu een puinzooi
• Syrië 2014 EN NU WILLEN JULLIE ASSAD OOK NOG WEG????![]()
![]()
Amerikanen______________________________!
Aldus Putingod
Ik sprak laatst iemand en die dacht dat Syrie een Turks complot was omdat Turkije het Syrisch land wilde. Een door de NATO gesteunde oorlog tegen rusland vonden ze ook tof.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 09:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kijk Amerika wat jullie gedaan hebben? Jullie gingen wat freedom & democracy brengen
![]()
Aldus Putingod
Syrië is nu ook een tering bende. Laat Assad nu maar gewoon aanblijven.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 09:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
![]()
Aldus Putingod
Met wat voor mensen praat jij?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 09:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik sprak laatst iemand en die dacht dat Syrie een Turks complot was omdat Turkije het Syrisch land wilde. Een door de NATO gesteunde oorlog tegen rusland vonden ze ook tof.
Coole mensenquote:
Voor en na pics graag.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 09:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zit eraan te denken om mijn woonkamer te verbouwen en om te gooien.
Doe ik zodra ik aan de klus begin. Moet eerst mijn vriendin overtuigen, die ziet het niet zo zitten.quote:
Laten zien wie de baas is Haags. Anders loopt ze de rest van je leven overheen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 09:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doe ik zodra ik aan de klus begin. Moet eerst mijn vriendin overtuigen, die ziet het niet zo zitten.
Ze heeft wel een punt. Eind september komt er een uitbouw op onze woning en dat heeft prioriteit.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 09:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Laten zien wie de baas is Haags. Anders loopt ze de rest van je leven overheen.
Dan kan je dat toch gelijk meenemen?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 09:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze heeft wel een punt. Eind september komt er een uitbouw op onze woning en dat heeft prioriteit.
Vind ik ook, alleen het hele huis is dan meteen 1 grote teringbende.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 10:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan kan je dat toch gelijk meenemen?
Ja, maar beter in 1 keer goed en daarna klaar toch.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 10:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vind ik ook, alleen het hele huis is dan meteen 1 grote teringbende.
Dat is zeker zo.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 10:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, maar beter in 1 keer goed en daarna klaar toch.
Ja lekkage ja. Ellende. Gelukkig is dat verholpenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 10:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is zeker zo.
Jij had toch ook een keer iets met een dakkapel ofzo? Lekkage, of wat was dat nou precies?
Beter. Lekkage in je woning is wel echt het meest irritante om te kunnen hebben.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 10:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja lekkage ja. Ellende. Gelukkig is dat verholpen
Ik ga een bod doen. Vind het een beetje zielig.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 10:13 schreef onlogisch het volgende:
V&A / [TK] Ajax seizoenskaart vak 403, rij 24.
Yep. Ik had het dus eerst aan mijn dak, maar ik moet ook nog de vloer onder. Mijn afvoer van mijn keuken loopt niet lekker naar de afvoer die op het riool zit. Die moet ik denk ik compleet vervangen worden. Maar dat laat ik doenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 10:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Beter. Lekkage in je woning is wel echt het meest irritante om te kunnen hebben.
Pfff, ben je lekker mee. Aardig klusje wel hoor.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 10:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yep. Ik had het dus eerst aan mijn dak, maar ik moet ook nog de vloer onder. Mijn afvoer van mijn keuken loopt niet lekker naar de afvoer die op het riool zit. Die moet ik denk ik compleet vervangen worden. Maar dat laat ik doen
Valt mee. Het is een pvcpijpje vervangen en die aansluiten op de buis die naar het riool gaat. Maar een vervelend en smerig klusje genoeg om het uit te bestedenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 10:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Pfff, ben je lekker mee. Aardig klusje wel hoor.
Dat valt dan wel mee ja. Bij mij was het iets meer, helaas.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 10:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Valt mee. Het is een pvcpijpje vervangen en die aansluiten op de buis die naar het riool gaat. Maar een vervelend en smerig klusje genoeg om het uit te besteden
Ach. Bij mij staat er ook nog genoeg op de nominatie... Nieuwe badkamer, nieuwe wc, nieuwe keuken, nieuwe vloer met vloerverwarming kunsstofkozijnen...quote:Op dinsdag 26 juli 2016 10:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat valt dan wel mee ja. Bij mij was het iets meer, helaas.
Aardige kostenpost, zo alles bij elkaar.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 10:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ach. Bij mij staat er ook nog genoeg op de nominatie... Nieuwe badkamer, nieuwe wc, nieuwe keuken, nieuwe vloer met vloerverwarming kunsstofkozijnen...
Ach ja. Zo blijf je bezig héquote:Op dinsdag 26 juli 2016 10:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Aardige kostenpost, zo alles bij elkaar.
Groenlinks is hier niet blij mee. Net als de gemeentelijke riolering trouwens.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 10:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Net mijn achtertuin gedaan. Compleet dicht gelegd nu.
Gelukkig stem ik D66quote:Op dinsdag 26 juli 2016 10:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Groenlinks is hier niet blij mee. Net als de gemeentelijke riolering trouwens.
Is dat GGMM?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 10:46 schreef napoleonfour het volgende:
http://www.vkmag.com/maga(...)_ruzie_in_amersfoort
happel
Beter.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 10:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Net mijn achtertuin gedaan. Compleet dicht gelegd nu.
quote:In Seine-Maritime, in het noorden van Frankrijk, is een gijzeling aan de gang in een kerk. Twee mannen gewapend met messen zouden er vier tot zes personen vasthouden. Dat meldt het persbureau Reuters.
De twee zouden in het stadje Saint-Étienne-du-Rouvra nabij Rouen sinds vanmorgen een priester, twee nonnen en mogelijk ook meerdere kerkgangers in gijzeling houden, zo melden Franse media.
Het is meer dat mensen tegenwoordig op een ziekelijk niveau elk nieuwtje volgenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 10:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
We slaan komkommertijd gewoon volledig over deze zomer.
Het wordt de mensen dan ook niet heel moeilijk gemaakt om het live te volgen. Kreeg zelfs een push bericht omdat de schoonmoeder van Bernie Ecclestone gegijzeld zou zijn.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is meer dat mensen tegenwoordig op een ziekelijk niveau elk nieuwtje volgen
Nou ja. Er zit een verschil tussen nieuws tot je nemen en er een sitting van maken om het eens in tot in de details uit te pluizen en op fok te discussierenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het wordt de mensen dan ook niet heel moeilijk gemaakt om het live te volgen. Kreeg zelfs een push bericht omdat de schoonmoeder van Bernie Ecclestone gegijzeld zou zijn.
Ja, dat laatste heb ik sowieso geen zin in.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nou ja. Er zit een verschil tussen nieuws tot je nemen en er een sitting van maken om het eens in tot in de details uit te pluizen en op fok te discussieren
Kun je niet beter verhuizen?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 10:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ach. Bij mij staat er ook nog genoeg op de nominatie... Nieuwe badkamer, nieuwe wc, nieuwe keuken, nieuwe vloer met vloerverwarming kunsstofkozijnen...
Hoe laat vlieg je?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is meer dat mensen tegenwoordig op een ziekelijk niveau elk nieuwtje volgen
Einde ophef.twitter:HeartKentNews twitterde op dinsdag 26-07-2016 om 11:10:31Local media reports 2 knifemen have been shot dead after taking hostages in a church in #Normandy France. #HeartNews https://t.co/qB9MQjZcDM reageer retweet
Ze zijn al dood.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een dag geen leed is een dag niet geleefd.
Ja, dat dus.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Einde ophef.twitter:HeartKentNews twitterde op dinsdag 26-07-2016 om 11:10:31Local media reports 2 knifemen have been shot dead after taking hostages in a church in #Normandy France. #HeartNews https://t.co/qB9MQjZcDM reageer retweet
De locatie. Ik woon aan een hofje waar geen auto's doorheen kunnen rijden. Dicht bij mijn werk. Een veilige buurt voor mijn zoon, een grote,met toezicht, speeltuin aansluitend aan dat hofje.quote:
Woon je in een gezellige volksbuurt?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De locatie. Ik woon aan een hofje waar geen auto's doorheen kunnen rijden. Dicht bij mijn werk. Een veilige buurt voor mijn zoon, een grote,met toezicht, speeltuin aansluitend aan dat hofje.
Ik ga hier nooit meer weg.
Tenzij Gaston voor mijn deur staat
Half 5.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hoe laat vlieg je?
Mijn vrouw gaat over een maand waarschijnlijk voor het werk naar Southampton en Londen.
Zo eentje met bijna iedere 2 jaar oranje vlaggetjes in de straat?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Woon je in een gezellige volksbuurt?
Dat valt wel mee. Gelukkig geen buurt waarbij men in de voortuin bier zit te zuipen, als dat je definitie van volksbuurt isquote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Woon je in een gezellige volksbuurt?
Ja inderdaad.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zo eentje met bijna iedere 2 jaar oranje vlaggetjes in de straat?
Werken, een kliniek bezoeken omdat haar Britse collega met vakantie is. Maar het is nog niet 100% zeker.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Half 5.Met LOT vliegen we.
En wat leuk zeg, wat moet ze in Southampton doen
Heb hier ook zo'n volksbuurt dichtbij. Daar zitten ze met mooi weer allemaal op straat ja.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Gelukkig geen buurt waarbij men in de voortuin bier zit te zuipen, als dat je definitie van volksbuurt is
Wat voor kliniek? Een afkickkliniek?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Werken, een kliniek bezoeken omdat haar Britse collega met vakantie is. Maar het is nog niet 100% zeker.
linkquote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zijn die daders dood, is die priester onthoofd. Of mijn Frans is niet al te best, dat kan ook.
Je kan ook gewoon het topic hier op fok lezen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zijn die daders dood, is die priester onthoofd. Of mijn Frans is niet al te best, dat kan ook.
Nee, gewoon een ziekenhuis waar ze een bepaald medicijn testen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat voor kliniek? Een afkickkliniek?
In Southamptonquote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee, gewoon een ziekenhuis waar ze een bepaald medicijn testen.
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon het topic hier op fok lezen.
Uh ja, even gecheckt. Klopt.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon het topic hier op fok lezen.
Lekker hoor. Ik ga in december ook met LOT naar Moskou. Die landen tenminste op Sheremetyevo. Dat is tenminste in de buurt bij mijn schoonouders. Ga je met de trein en metro naar het hotel? Taxi zijn vaak afzetters.quote:
Is bij mij in de buurt wel. Liefst met een kapotte scooter/golf/caravan erbij in de voortuin.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb hier ook zo'n volksbuurt dichtbij. Daar zitten ze met mooi weer allemaal op straat ja.
Jazeker.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:23 schreef opperkleurder het volgende:
Ga je met de trein en metro naar het hotel? Taxi zijn vaak afzetters.
Ja precies. Tijdens ieder EK/WK dat Nederland meedoet is er ook minstens 1 debiel die zijn camper of caravan helemaal oranje spuit en midden op straat parkeertquote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:23 schreef Saind het volgende:
[..]
Is bij mij in de buurt wel. Liefst met een kapotte scooter/golf/caravan erbij in de voortuin.
En na het EK/WK is die plek te herkennen omdat hij helemaal zwart geblakerd is omdat de caravan in de fik is gestoken.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja precies. Tijdens ieder EK/WK dat Nederland meedoet is er ook minstens 1 debiel die zijn camper of caravan helemaal oranje spuit en midden op straat parkeert![]()
met 6 personen taxi ook lastig geweestquote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat is wel relaxt. Prima treintje en dan genieten in de metro. Mooiste stations van de wereld
geef je dit door opperquote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:22 schreef Insomnia_ het volgende:
In Southampton kan ik het Grand Harbour Hotel aanraden
Zijn wel taxibusjes natuurlijk, maar dan kun je beter van te voren iets regelen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
met 6 personen taxi ook lastig geweest
Dat heb ik volgens mij nog niet meegemaakt hier.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
En na het EK/WK is die plek te herkennen omdat hij helemaal zwart geblakerd is omdat de caravan in de fik is gestoken.
Matige volksbuurt woon jijquote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat heb ik volgens mij nog niet meegemaakt hier.
Ik woonde vroeger in volksbuurten waar dat vooral gebeurde als Turkije speelde.quote:
heb liever trein dan zon busjequote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zijn wel taxibusjes natuurlijk, maar dan kun je beter van te voren iets regelen.
Ik woon er pak hem beet 1 kilometer vandaan. Woon er niet zelf in. De hovy buurt, ken je wellicht wel?quote:
Ah lekker tuuterennnnquote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik woonde vroeger in volksbuurten waar dat vooral gebeurde als Turkije speelde.
Dit werkt niet, maar ken de buurt ja.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik woon er pak hem beet 1 kilometer vandaan. Woon er niet zelf in. De hovy buurt, ken je wellicht wel?
Ik kwam er laatst achter dat mijn eerste wedstrijd die ik zag van het Nederlands elftal in 2007 was.quote:
Welke wedstrijd was dat dan?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kwam er laatst achter dat mijn eerste wedstrijd die ik zag van het Nederlands elftal in 2007 was.
Roemenie - Nederlandquote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Welke wedstrijd was dat dan?
met oud en nieuw 1x een heel degelijke palletstapel gemaakt. om 23.55 ontplofte de bende. Alle ruiten eruit bij woningen in een straal van 1 kmquote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dit werkt niet, maar ken de buurt ja.
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
RAF in nedeland
Hoe zou ik met ze in contact kunnen komen om hen onderdak te verlenen. Lekker hasj roken en fantaseren over een revolutie
Ah oke. Weet je ook nog die van Polen?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Roemenie - Nederland
op 13 oktober 2007
nee man das de lang geleden toen ik 4-5 was denk ikquote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ah oke. Weet je ook nog die van Polen?
RAF leden mogen ze aan de galg hangenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Auto met vingerafdrukken gevonden in Nijmegen
Links is niet je ding.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
RAF leden mogen ze aan de galg hangen
(niet royal air force dus)
Mijn eerste was België - Nederland 1-0, met de rode kaart voor Kieft.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Roemenie - Nederland
op 13 oktober 2007
links terreur helemaal nietquote:
Als onze revoluti3 slaagt maak ik jou hoofd propaganda en binnenlandse veiligheidquote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
RAF leden mogen ze aan de galg hangen
(niet royal air force dus)
uiteraard nimma ookquote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Auto met vingerafdrukken gevonden in Nijmegen
Hoezo dat?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
links terreur helemaal niet
net zoals islam terreur
maar nog liever islam terreur dan links terreur
zit een Instagram foto in die linkquote:Op dinsdag 26 juli 2016 09:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Deze post is nutteloos zonder een tieten foto.
Links laat hun standpunten soms zo overkomen dat ze voor de goede zaak strijden en er zijn domme zielen die daarin geloven.quote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:32 schreef Caland het volgende:
Dus twee IS'ers vermoorden een kinderverkrachter en gaan vervolgens zelf ook dood.
Die uitkomst kan mij wel bekoren eerlijk gezegd
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Links laat hun standpunten soms zo overkomen dat ze voor de goede zaak strijden en er zijn domme zielen die daarin geloven.
Over het algemeen is de hele wereld wel eens dat islam terrorisme niet goed wijs zijn
Islamterrorisme durven ze het niet te noemen, joh.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Links laat hun standpunten soms zo overkomen dat ze voor de goede zaak strijden en er zijn domme zielen die daarin geloven.
Over het algemeen is de hele wereld wel eens dat islam terrorisme niet goed wijs zijn
wie nietquote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Islamterrorisme durven ze het niet te noemen, joh.
Nou, de meeste politiek vindt het maar eng om de ideologie op te hangen aan de Islam. Als ze het over IS hebben, gaat het zelden over de Islam. Zelfs de NOS probeert het op zijn tijd vakkundig te omzeilen. Alleen de PVV/VNL durven het echt te benoemen, lijkt het.quote:
Het zijn een handje vol theologen die echt wel goed onderlegd zijn, maar hun verhaal verdraaien en vertellen aan kansarme en ongeletterde. Dan kan je makkelijk een hetze creëren, hetgeen wereldwijd gebeurt.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Islam is toch zelfde man Inso
Al het geloof is gebaseerd op strijden voor een betere wereld met domme zielen die daarin geloven
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)ratieproblemen.dhtmlquote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik snap ook niet hoe je wakker kan worden en opeens bedenkt een klaploper te worden en extreem-links te worden
in westerse wereld zijn veel religieuzen succesvoller dan hun klaploper apetheisten leeftijdsgenotenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het zijn een handje vol theologen die echt wel goed onderlegd zijn, maar hun verhaal verdraaien en vertellen aan kansarme en ongeletterde. Dan kan je makkelijk een hetze creëren, hetgeen wereldwijd gebeurt.
Je kan ook moeilijk beweren dat zo'n achmed Bagdad Alibaba of hoe die topper van IS ook heet een dommerik is. Manier waarop ze gebruik maken van sociale media voor het bespelen van kutmarokanen is uiterst gerafineerd. Ik bedoel wik proberen t al 30 jaar om ze aan het werk te krijgen en dat is nog nooit gelukt.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het zijn een handje vol theologen die echt wel goed onderlegd zijn, maar hun verhaal verdraaien en vertellen aan kansarme en ongeletterde. Dan kan je makkelijk een hetze creëren, hetgeen wereldwijd gebeurt.
Beter een kerk dan een moskeequote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Knut, leg je post alsjeblieft nader uit want dit is echt absurd.
Hij heeft alleen een punt dat veel schooiers vaak buitenlanders de schuld geven van persoonlijk falen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)ratieproblemen.dhtml
Dit soort artikelen doen me huilen en janken.
Als ik een doelwit moet kiezen kies ik kerken omdat die hoger op het laddertje van schuldigen van deze puinhoop staan.quote:
Amerikaanse politiek is dan niet debet?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als ik een doelwit moet kiezen kies ik kerken omdat die hoger op het laddertje van schuldigen van deze puinhoop staan.
Amerikaanse kerken zijn ook erg, niet dat ik ze een aanslag gunquote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Amerikaanse politiek is dan niet debet?
We proberen ze niet aan het werk te krijgen hoor. Gewoon bijstand en andere troep afnemen en je zult zien dat ze binnen 4 weken werk hebben. Vervolgens laten ze zich afkeuren wegens een geestelijke ziekte (trauma blabla) en de nederlandse verzekeringsartsenmachine gaan overuren draaien om te zorgen dat het verhaal klopt of niet. In de tussentijd krijgen ze een voorwaardelijk uitkering en rekken ze de procedure met drie/vier jaar dat ze genoeg geld hebben gespaard om een huisje te kopen in maroc (turkije kan niet meer door een verdrag) en verdwijnen ze van de radar om vervolgens weer op te duiken in het criminele circuit als drugsdealer.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je kan ook moeilijk beweren dat zo'n achmed Bagdad Alibaba of hoe die topper van IS ook heet een dommerik is. Manier waarop ze gebruik maken van sociale media voor het bespelen van kutmarokanen is uiterst gerafineerd. Ik bedoel wik proberen t al 30 jaar om ze aan het werk te krijgen en dat is nog nooit gelukt.
Kan ze geen ongelijk gevenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
We proberen ze niet aan het werk te krijgen hoor. Gewoon bijstand en andere troep afnemen en je zult zien dat ze binnen 4 weken werk hebben. Vervolgens laten ze zich afkeuren wegens een geestelijke ziekte (trauma blabla) en de nederlandse verzekeringsartsenmachine gaan overuren draaien om te zorgen dat het verhaal klopt of niet. In de tussentijd krijgen ze een voorwaardelijk uitkering en rekken ze de procedure met drie/vier jaar dat ze genoeg geld hebben gespaard om een huisje te kopen in maroc (turkije kan niet meer door een verdrag) en verdwijnen ze van de radar om vervolgens weer op te duiken in het criminele circuit als drugsdealer.
Heb liever dat er een verbod komt op religiueze scholen, waarom is er een Christelijke school terwijl er wetenschappelijk bewezen is dat het anders ligt, al die kinderen krijgen leugens voorgeschoteld en dat mag blijkbaarquote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Amerikanen is ook prima maar we hadden het nu over kerken
Meneer heeft ook eens een Netflix docu gezien.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:41 schreef Doublepain het volgende:
Ik maak even een eyeopener voor alle gelovigen.
Ja, een fundamenteel mensenrecht afnemen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:48 schreef Doublepain het volgende:
Heb liever dat er een verbod komt op religiueze scholen,
Om nog maar te zwijgen over vrije scholenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Openbare scholen zitten altijd alle schooiers, zou mn kinderen daar nooit opzetten
Openbare scholen zijn net zo gevaarlijk. Daarnaast heb ik op mijn katholieke school gewoon geleerd over evolutie.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind het meer gevaarlijk dat religiekritiek heel uitzonderlijk is bij de gevestigde partijen.
Dat mogen die ouders zelf bepalen m.i.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Om nog maar te zwijgen over vrije scholen
Man man manquote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, een fundamenteel mensenrecht afnemen.
Lekker alle kinderen de staatspropaganda in.
Is al een halve eeuw geaccepteerd door de katholieke leer.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:50 schreef napoleonfour het volgende:
Daarnaast heb ik op mijn katholieke school gewoon geleed over evolutie.
Ik heb op een katholieke middelbare school gezeten en aan alle religies werd evenveel aandacht besteed.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:50 schreef Insomnia_ het volgende:
En wat leer je op een katholieke school anders dan op een openbare school, vraag ik me dan af.
Buiten wat religieuze dingen
Beetje nationalisms, niks mis meequote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, een fundamenteel mensenrecht afnemen.
Lekker alle kinderen de staatspropaganda in.
Last man on the moon, geloof er geen reet vanquote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Meneer heeft ook eens een Netflix docu gezien.
Ja als linkse zie jij dat wel zitten.quote:
Oh op mijnes niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb op een katholieke middelbare school gezeten en aan alle religies werd evenveel aandacht besteed.
Dat is wat je leert ik groep 3 inderdaadquote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja als linkse zie jij dat wel zitten.
Gelijk in groep 3 al leren dat het westen overal de schuld van heeft en dat je voor arme sloebers moet zorgen door hard te werken zonder er zelf de vruchten van te plukken.
Walgelijk
Mijn neef zat op een christelijke school en in groep 7/8? moest je een toneelstuk doen, de kinderen kozen een stuk met spoken en dat mocht niet, de ouders van een aantal kinderen waren er fel op tegen volgens hun geloof.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Openbare scholen zijn net zo gevaarlijk. Daarnaast heb ik op mijn katholieke school gewoon geleerd over evolutie.
Omdat je als ouder altijd de mogelijkheid moet hebben je kind naar de school van je voorkeur te moeten sturen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat is wat je leert ik groep 3 inderdaad
Jij weet net zo goed als ik dat t behalve godsdienst zo goed als zelfde lesprogramma is op christelijke of openbare basisschool . Waarom zouden we resources verspillen en ongelijkheid in samenleving creëren door vanuit de staat steun te geven aan een tiental verschillende onderwijsmethoden? Vrijheid van godsdienst is een groot goed maar dat kan je je kind thuis en in de kerk net zo goed meegeven
Vergeet FARC_aanhanger niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ben niet eens links man Inso
Ik ben knut
Atheïst, anarchist met een voorliefde voor het derde rijk
Terechtquote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mijn neef zat op een christelijke school en in groep 7/8? moest je een toneelstuk doen, de kinderen kozen een stuk met spoken en dat mocht niet, de ouders van een aantal kinderen waren er fel op tegen volgens hun geloof.
Oh zo erg was het bij mij niet, maar deze regio is dan ook totaal niet gelovig meerquote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mijn neef zat op een christelijke school en in groep 7/8? moest je een toneelstuk doen, de kinderen kozen een stuk met spoken en dat mocht niet, de ouders van een aantal kinderen waren er fel op tegen volgens hun geloof.
Volgens mij is alleen opleiding een mensenrecht. Niet in welk straatje dat pastquote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat je als ouder altijd de mogelijkheid moet hebben je kind naar de school van je voorkeur te moeten sturen.
Of dat nu religieus is, of bijvoorbeeld montessori of een andere didactische wijze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |