Om nog maar te zwijgen over vrije scholenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Openbare scholen zitten altijd alle schooiers, zou mn kinderen daar nooit opzetten
Openbare scholen zijn net zo gevaarlijk. Daarnaast heb ik op mijn katholieke school gewoon geleerd over evolutie.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind het meer gevaarlijk dat religiekritiek heel uitzonderlijk is bij de gevestigde partijen.
Dat mogen die ouders zelf bepalen m.i.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Om nog maar te zwijgen over vrije scholen
Man man manquote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, een fundamenteel mensenrecht afnemen.
Lekker alle kinderen de staatspropaganda in.
Is al een halve eeuw geaccepteerd door de katholieke leer.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:50 schreef napoleonfour het volgende:
Daarnaast heb ik op mijn katholieke school gewoon geleed over evolutie.
Ik heb op een katholieke middelbare school gezeten en aan alle religies werd evenveel aandacht besteed.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:50 schreef Insomnia_ het volgende:
En wat leer je op een katholieke school anders dan op een openbare school, vraag ik me dan af.
Buiten wat religieuze dingen
Beetje nationalisms, niks mis meequote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, een fundamenteel mensenrecht afnemen.
Lekker alle kinderen de staatspropaganda in.
Last man on the moon, geloof er geen reet vanquote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Meneer heeft ook eens een Netflix docu gezien.
Ja als linkse zie jij dat wel zitten.quote:
Oh op mijnes niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb op een katholieke middelbare school gezeten en aan alle religies werd evenveel aandacht besteed.
Dat is wat je leert ik groep 3 inderdaadquote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja als linkse zie jij dat wel zitten.
Gelijk in groep 3 al leren dat het westen overal de schuld van heeft en dat je voor arme sloebers moet zorgen door hard te werken zonder er zelf de vruchten van te plukken.
Walgelijk
Mijn neef zat op een christelijke school en in groep 7/8? moest je een toneelstuk doen, de kinderen kozen een stuk met spoken en dat mocht niet, de ouders van een aantal kinderen waren er fel op tegen volgens hun geloof.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Openbare scholen zijn net zo gevaarlijk. Daarnaast heb ik op mijn katholieke school gewoon geleerd over evolutie.
Omdat je als ouder altijd de mogelijkheid moet hebben je kind naar de school van je voorkeur te moeten sturen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat is wat je leert ik groep 3 inderdaad
Jij weet net zo goed als ik dat t behalve godsdienst zo goed als zelfde lesprogramma is op christelijke of openbare basisschool . Waarom zouden we resources verspillen en ongelijkheid in samenleving creëren door vanuit de staat steun te geven aan een tiental verschillende onderwijsmethoden? Vrijheid van godsdienst is een groot goed maar dat kan je je kind thuis en in de kerk net zo goed meegeven
Vergeet FARC_aanhanger niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ben niet eens links man Inso
Ik ben knut
Atheïst, anarchist met een voorliefde voor het derde rijk
Terechtquote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mijn neef zat op een christelijke school en in groep 7/8? moest je een toneelstuk doen, de kinderen kozen een stuk met spoken en dat mocht niet, de ouders van een aantal kinderen waren er fel op tegen volgens hun geloof.
Oh zo erg was het bij mij niet, maar deze regio is dan ook totaal niet gelovig meerquote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mijn neef zat op een christelijke school en in groep 7/8? moest je een toneelstuk doen, de kinderen kozen een stuk met spoken en dat mocht niet, de ouders van een aantal kinderen waren er fel op tegen volgens hun geloof.
Volgens mij is alleen opleiding een mensenrecht. Niet in welk straatje dat pastquote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat je als ouder altijd de mogelijkheid moet hebben je kind naar de school van je voorkeur te moeten sturen.
Of dat nu religieus is, of bijvoorbeeld montessori of een andere didactische wijze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |