SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbau's, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
Donald vs Hillary
Leuk filmpske
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 25-07-2016 22:24:19 ]
ik wel vaker helaasquote:Op maandag 25 juli 2016 22:23 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik ben één keer aangehouden door popo toen ik 13 was voor door rood rijden met fiets
Stonden ze achter de bosjes
Ja, die bedoelde ik ook.quote:
Wat een prutserquote:Op maandag 25 juli 2016 22:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, die bedoelde ik ook.
[ afbeelding ]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!! EN HET IS NOG DE LAPO OOK DUS HIJ KAN HEM NIET EDITEN!!!
Wel godverdommequote:Op maandag 25 juli 2016 22:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, die bedoelde ik ook.
[ afbeelding ]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!! EN HET IS NOG DE LAPO OOK DUS HIJ KAN HEM NIET EDITEN!!!
haha Onlogisch voelt zich kut, gelukkig heb ik een leuk filmpje voor hem in de OP gezetquote:Op maandag 25 juli 2016 22:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, die bedoelde ik ook.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 juli 2016 22:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
haha Onlogisch voelt zich kut, gelukkig heb ik een leuk filmpje voor hem in de OP gezet
helpt wel dat ik woon waar ik woon denk ikquote:Op maandag 25 juli 2016 22:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik wel vaker helaas
wouten moeten me altijd hebben
De kans dat mijn vetpercentage te hoog wordt is niet zo hoog.quote:
ja en je je beter gedraagtquote:Op maandag 25 juli 2016 22:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
helpt wel dat ik woon waar ik woon denk ik
Soms ben ik even bang dat de posts die je hier plaatst geen debiele act is.quote:Op maandag 25 juli 2016 22:26 schreef JanCees het volgende:
De glimlach van een kind is echt een prachtig nummer
Welke act?quote:Op maandag 25 juli 2016 22:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Soms ben ik even bang dat de posts die je hier plaatst geen debiele act is.
Maar dan bedenk ik me dat niemand zo'n mongool kan zijn.
jouw vader was zeker politie he woutenblaagquote:
me zuster.quote:Op maandag 25 juli 2016 22:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jouw vader was zeker politie he woutenblaag
beter me zuster als hoer dan de wouten als broer!!
Nope.quote:Op maandag 25 juli 2016 22:29 schreef Insomnia_ het volgende:
jouw vader was zeker politie he woutenblaag
Nou dat is je gelukt.quote:Op maandag 25 juli 2016 22:29 schreef Insomnia_ het volgende:
beter me zuster als hoer dan de wouten als broer!!
of linksquote:Op maandag 25 juli 2016 22:29 schreef JanCees het volgende:
[..]
behalve als ze bij BLM of isis zitten
Je hoeft niet zo te overdrijven. Iedereen leest dat JC hier de plank volledig misslaat.quote:Op maandag 25 juli 2016 22:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
OOOOOOOOOOWWWWWWWWHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!
wat is er aan de handquote:Op maandag 25 juli 2016 22:31 schreef Doublepain het volgende:
1e dag in Brazilië en meteen ellende
OS16 gaat een flop worden
Ik reken op een aanslag.quote:Op maandag 25 juli 2016 22:31 schreef Doublepain het volgende:
1e dag in Brazilië en meteen ellende
OS16 gaat een flop worden
Slaapplaatsen zijn slecht geregeld.quote:
Ik niet, ik achtte de kans hoger tijdens EK16 dan de OSquote:Op maandag 25 juli 2016 22:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik reken op een aanslag.
U las het hier voor het eerst.
Je moeder heeft toch altijd een bed vrij?quote:Op maandag 25 juli 2016 22:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Slaapplaatsen zijn slecht geregeld.
Woont die in Brazilië?quote:Op maandag 25 juli 2016 22:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je moeder heeft toch altijd een bed vrij?
Sowquote:Op maandag 25 juli 2016 22:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In een kartonnen doos met een ISISvlag in der reet als ze maar genoeg betaald krijgt.
Sowquote:
Nee. Wat het was betaald.quote:Op maandag 25 juli 2016 22:34 schreef JanCees het volgende:
Nu post GGMM of onlogisch dat het betaalt moet zijn
Graag gedaan.quote:Op maandag 25 juli 2016 22:34 schreef JanCees het volgende:
Nu post GGMM of onlogisch dat het betaalt moet zijn
Ga weg, jouw humor waarderen we hier niet.quote:Op maandag 25 juli 2016 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe vaak is het 41-45 grapje al gemaakt?
Ehm. Ok.quote:Op maandag 25 juli 2016 22:35 schreef JanCees het volgende:
[..]
Niet zo dom doen achterlijke ransmakaak
uh okquote:Op maandag 25 juli 2016 22:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ehm. Ok.
https://www.google.nl/sea(...)ansmakaak&aqs=chrome..69i57.207j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8
Spreek voor jezelf.quote:Op maandag 25 juli 2016 22:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga weg, jouw humor waarderen we hier niet.
Je bent traag amice. Je poging om de lachers op je had te krijgen faalt jammerlijk omdat de lachers wel snel van begrip zijn.quote:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!quote:Op maandag 25 juli 2016 22:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ehm. Ok.
https://www.google.nl/sea(...)ansmakaak&aqs=chrome..69i57.207j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8
Je moeder kan dit bevestigenquote:Op maandag 25 juli 2016 22:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!![]()
Je bent echt in vorm vandaag he?
Als ik op die link klik, werkt hij gewoon. Dat is wel vaker het geval met die linkjes.quote:Op maandag 25 juli 2016 22:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!![]()
Je bent echt in vorm vandaag he?
Oei, dat je nu hiermee komt bevestigt je vorm.quote:
Dat zeg ik, GGMM is niet zo snel vandaag. Hoewel ie dat soms wel is. (Volgens mijn moeder dan :S)quote:Op maandag 25 juli 2016 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ik op die link klik, werkt hij gewoon. Dat is wel vaker het geval met die linkjes.
GGMM is prima bij geest.quote:Op maandag 25 juli 2016 22:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat zeg ik, GGMM is niet zo snel vandaag. Hoewel ie dat soms wel is. (Volgens mijn moeder dan :S)
Dat maakt niet uit. Iedereen heeft wel eens een mindere dag.quote:Op maandag 25 juli 2016 22:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Klopt. Alleen niet zo snel vandaag.
Dat mag.quote:Op maandag 25 juli 2016 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik haat mensen die altijd kortaf reageren.
Dat magquote:Op maandag 25 juli 2016 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Yep.quote:Op maandag 25 juli 2016 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Goed.quote:Op maandag 25 juli 2016 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je magere kwark morst op je toetsenbord.
Hoe gaat het trouwens met je kat?
jaquote:Op maandag 25 juli 2016 22:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
BELANGRIJKE VRAAG
Heeft iemand laatste tijd nog op silkroad besteld?
Ik nietquote:Op maandag 25 juli 2016 22:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
BELANGRIJKE VRAAG
Heeft iemand laatste tijd nog op silkroad besteld?
Nou ja, jullie. Onlogisch vooral.quote:
Onlogisch heeft een pijnlijke obsessie gekregen. Gelukkig is hij net zo consequent bij een Typisch die ook al drie jaar een bierschuld heeft bij Davy.quote:
Wanneer je moeder in de buurt is, meer dan ik aan kan makkerquote:Op maandag 25 juli 2016 22:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja, jullie. Onlogisch vooral.
En de reden is dat onlogisch niet zoveel om handen heeft in zijn leven momenteel.
Wat laat jij je simpel inpamperen door iemand.quote:Op maandag 25 juli 2016 22:43 schreef JanCees het volgende:
[..]
Heb ik van onlogisch. Iets infantiels maar Stinho heb je er zo mee (uit) op de kast
Typisch is een Feyenoorder, dus dan mag het.quote:Op maandag 25 juli 2016 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Onlogisch heeft een pijnlijke obsessie gekregen. Gelukkig is hij net zo consequent bij een Typisch die ook al drie jaar een bierschuld heeft bij Davy.
Typisch is dan ook een vlerk. Jou had ik hoog zittenquote:Op maandag 25 juli 2016 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Onlogisch heeft een pijnlijke obsessie gekregen. Gelukkig is hij net zo consequent bij een Typisch die ook al drie jaar een bierschuld heeft bij Davy.
Plus dit inderdaad.quote:Op maandag 25 juli 2016 22:43 schreef JanCees het volgende:
[..]
Iets infantiels maar Stinho heb je er zo mee (uit) op de kast
doe niet die drugsdingquote:Op maandag 25 juli 2016 22:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Werkt t nog
Moet bruin bestellen kan niet regelen in roffa
Dat is wel heavy shitquote:Op maandag 25 juli 2016 22:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Werkt t nog
Moet bruin bestellen kan niet regelen in roffa
Juist door niemandquote:Op maandag 25 juli 2016 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat laat jij je simpel inpamperen door iemand.
Goed idee.quote:Op maandag 25 juli 2016 22:45 schreef Doublepain het volgende:
Het is weer eens tijd om te rellen ergens
Nicequote:Op maandag 25 juli 2016 22:45 schreef Insomnia_ het volgende:
je moet gewoon even op r/darknetmarkets kijken
Als je een mod-tagje hebt, verdwijnen je jeugdzonden van drie jaar geleden of langer niet 1-2-3. Derhalve gaat je argumentatie niet goed op.quote:Op maandag 25 juli 2016 22:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Typisch is dan ook een vlerk. Jou had ik hoog zitten
niksquote:Op maandag 25 juli 2016 22:46 schreef JanCees het volgende:
[..]
Nice
Hoeveel risico neem je als koper
Vast wel. Maar ik ben bang dat er hier alleen maar tere zieltjes zitten die niet mee zullen rellen.quote:
Ja. Probeer het nog maar een keer.quote:Op maandag 25 juli 2016 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je een mod-tagje hebt, verdwijnen je jeugdzonden van drie jaar geleden of langer niet 1-2-3. Derhalve gaat je argumentatie niet goed op.
Nou dit nodigt uit om te trollen zeg.quote:Op maandag 25 juli 2016 22:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
POL / Amerikaanse verkiezingen 2016 #76, Ivanka 2020
Beste dat ik kon vinden.
pff zou het zo doen héquote:Op maandag 25 juli 2016 22:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
niks
gewoon zeggen dat het niet van je is toch
Zegt iemand met fucking Hans Kàzan als UI.quote:Op maandag 25 juli 2016 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sterkte met je domheid. Het overkomt niet iedereen, dus prijs jezelf.
quote:Op maandag 25 juli 2016 22:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zegt iemand met fucking Hans Kàzan als UI.
quote:Op maandag 18 juli 2016 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Dolan wint, neem ik een UI van Hans Kazan.
iets gematigder mag best.quote:Op maandag 25 juli 2016 22:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Fiets eerst die kanker berg maar eens op. Dan praten we weer
quote:Op maandag 25 juli 2016 22:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Fiets eerst die kanker berg maar eens op. Dan praten we weer
Deze krachttermen waren onnodig Onlo.quote:
quote:
Excuus.quote:Op maandag 25 juli 2016 22:53 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Deze krachttermen waren onnodig Onlo.
Volgend jaar zit je in Den Haag op school dus dat gebrek komt vanzelf goed.quote:Op maandag 25 juli 2016 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nwah, ik snap gewoon niet wat er leuk, tof of geweldig is om ''kanker'' te posten.
Haha, negeer je dan ook even Typisch tot hij vier kratjes bier naar Davy heeft overgemaakt? Intens sneu figuur.quote:Op maandag 25 juli 2016 22:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Excuus.
Maar het mag duidelijk zijn dat ik Stijn Tom negeer totdat de berg is bedwongen
www.freecandy.onion is een betrouwbare site heb ik van LL vernomen.quote:Op maandag 25 juli 2016 22:55 schreef JanCees het volgende:
[..]
bitcoin kopen
Tor client downloaden
Naar zo'n .onion website gaan
Bestellen
Ik vond het een vrij triest plaatje.quote:Op maandag 25 juli 2016 22:55 schreef Doublepain het volgende:
Mijn plaatjes waren grappig, durf te lachen
Ik weet niet wat slechter is. Je grammatica of je plaatjes.quote:Op maandag 25 juli 2016 22:55 schreef Doublepain het volgende:
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmenquote:Op maandag 25 juli 2016 22:55 schreef GGMM het volgende:
Poll: Onlogisch is een intens sneu figuur
• Ja
• Nee
• KingFlopland
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op maandag 25 juli 2016 22:55 schreef Doublepain het volgende:
edit
Waarom verwijder je mijn plaatje 422? Wat is dit voor NSB gedrag?
quote:Op maandag 25 juli 2016 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vond het een vrij triest plaatje.
Graag gedaan.quote:
quote:Op maandag 25 juli 2016 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vond het een vrij triest plaatje.
Kingflopland is een van de beste dingen ooitquote:Op maandag 25 juli 2016 22:55 schreef GGMM het volgende:
Poll: Onlogisch is een intens sneu figuur
• Ja
• Nee
• KingFlopland
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Leg op zijn minst de humor er van uit, want ik zie het compleet niet. Nazi-gedoe en spotten met kanker tegelijk, echt wat leuk jongens ik sta helemaal op de banken van het lachen.quote:
Kingflopland vindt dit niet leuk.quote:Op maandag 25 juli 2016 22:57 schreef JanCees het volgende:
[..]
Kingflopland is een van de beste dingen ooit
Graag gedaanquote:Op maandag 25 juli 2016 22:57 schreef JanCees het volgende:
[..]
Kingflopland is een van de beste dingen ooit
Zoiets heet dark humorquote:Op maandag 25 juli 2016 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Leg op zijn minst de humor er van uit, want ik zie het compleet niet. Nazi-gedoe en spotten met kanker tegelijk, echt wat leuk jongens ik sta helemaal op de banken van het lachen.
Ja mooi. En die chick die haar wilt redden, gaat uiteindelijk dood.quote:Op maandag 25 juli 2016 22:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Ze wordt meegesleurd alsof ze niks weegt.
Met die vormen van humor associeer ik me niet.quote:Op maandag 25 juli 2016 22:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zoiets heet dark humor
jij komt er wel
quote:Op maandag 25 juli 2016 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met die vormen van humor associeer ik me niet.
Met vriendelijke groet.
quote:Op maandag 25 juli 2016 22:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zoiets heet dark humor
jij komt er wel
Weet je wel wie dit is grote vriend?quote:Op maandag 25 juli 2016 23:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Soms vraag ik me af welke zoektermen je allemaal gebruikt
Ja. Maar niet specifiek dit plaatje amice.quote:Op maandag 25 juli 2016 23:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Weet je wel wie dit is grote vriend?
Welke dan?quote:Op maandag 25 juli 2016 23:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja. Maar niet specifiek dit plaatje amice.
Sorry ook van mijn kant.quote:Op maandag 25 juli 2016 23:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Stijn is volwassener dan ik en dat spijt mij enorm voor hem.
Ik sloeg ook een beetje door net, maar dat kan gebeuren.quote:Op maandag 25 juli 2016 23:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uiteindelijk is dat ook niet echt een uitdaging hoor dus maak je niet druk.
gewoon al met mes en vork kunnen eten en je bent er al.quote:Op maandag 25 juli 2016 23:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uiteindelijk is dat ook niet echt een uitdaging hoor dus maak je niet druk.
Je vult 'shots fired' in op giphy.comquote:Op maandag 25 juli 2016 23:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zoals die met die 40 guns van vanmiddag bijvoorbeeld.
Meerdere keren gedaan. Maar die 40 guns kwamen nooit naar vorenquote:Op maandag 25 juli 2016 23:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je vult 'shots fired' in op giphy.com
Zo moeilijk is dat niet?
Het is meestal random, maar wat is daar raar aan dan?quote:Op maandag 25 juli 2016 23:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Meerdere keren gedaan. Maar die 40 guns kwamen nooit naar voren
sowquote:Op maandag 25 juli 2016 23:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
gewoon al met mes en vork kunnen eten en je bent er al.
Ik moet wel bekennen dat de vork in de rechter hand wel mijn voorkeur heeft.quote:Op maandag 25 juli 2016 23:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Steek hem in je plasbuis.quote:Op maandag 25 juli 2016 23:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik moet wel bekennen dat de vork in de rechter hand wel mijn voorkeur heeft.
Meen je?quote:Op maandag 25 juli 2016 23:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik eet met mijn mondquote:Op maandag 25 juli 2016 23:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn linkshandig he.quote:Op maandag 25 juli 2016 23:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Meen je?
Wij zullen nooit samen aan een tafel eten.
Ben je nou nog naar Feyenoord - Valencia geweest?quote:Op maandag 25 juli 2016 23:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn linkshandig he.
Ik ben slechts motorisch gestoord al staat een voorkeur natuurlijk los van het ook daadwerkelijk doen.quote:Op maandag 25 juli 2016 23:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn linkshandig he.
ik ook ja.quote:Op maandag 25 juli 2016 23:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 juli 2016 23:11 schreef GGMM het volgende:
Ork, ork, ork,...Nu enkel nog 'hond' als 'hont' spellen en het feest kan beginnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ork, ork, ork,...Ik vind de magie achter een Je Moeder grap verdwenen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ork, ork, ork,...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
had feestje en dat vond ik leuker.quote:Op maandag 25 juli 2016 23:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ben je nou nog naar Feyenoord - Valencia geweest?
Nou deze was ook wel verdomd slecht.quote:Op maandag 25 juli 2016 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind de magie achter een Je Moeder grap verdwenen.
Ork, ork, ork,...Door dit soort posts leest Don veel maar post ie hier nog weinig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent daar mede schuldig aan.
Zo, die zit.
Je moeder grappen zijn het leukst als ze compleet onverwacht en keihard zijn.quote:Op maandag 25 juli 2016 23:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou deze was ook wel verdomd slecht.
Maar alles om LR te irriteren.
Ik ben slechts keihard in het bijzijn van je moederquote:Op maandag 25 juli 2016 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je moeder grappen zijn het leukst als ze compleet onverwacht en keihard zijn.
SOWquote:Op maandag 25 juli 2016 23:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben slechts keihard in het bijzijn van je moeder
Verlaat het zinkende schip maar weer, hé. Bah.quote:Op maandag 25 juli 2016 23:14 schreef GGMM het volgende:
Nu dit dramatische niveau bereikt is is het tijd om naar bed te gaan.
Welterusten.
en nog gebruiktquote:Op maandag 25 juli 2016 23:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
had feestje en dat vond ik leuker.
ga maar weg bamibalquote:Op maandag 25 juli 2016 23:14 schreef GGMM het volgende:
Welterusten.
Slaaplekkerquote:Op maandag 25 juli 2016 23:14 schreef GGMM het volgende:
Welterusten.
doe ik niet.quote:
Nee, snap het nut er niet van als ik gewoon in de kroeg sta. Laatste festival van mij was dancevalley 2014 oid?quote:
PSV haalt middenvelder Rosario van Almere Cityquote:
4-0quote:Op maandag 25 juli 2016 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoeveel wordt de winst in de Super Cup?
Toppertje hoorquote:Op maandag 25 juli 2016 23:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
PSV haalt middenvelder Rosario van Almere City
Tot zover mijn kortstondige gedachte dat PSV weer een Zuid-Amerikaans talent voor miljoenen had aangetrokken
Speelt Ronaldo mee bij de Cruijff Schaal?quote:Op maandag 25 juli 2016 23:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als Ronaldo niet scoort zie je af van je fok kerstbonus.
Ronaldo speelt ook niet mee in de Europese Super Cupquote:Op maandag 25 juli 2016 23:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als Ronaldo niet scoort zie je af van je fok kerstbonus.
Morgen gaat het 1-2 wordenquote:Op maandag 25 juli 2016 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ronaldo speelt ook niet mee in de Europese Super Cup.
Aha die 'prijs' was ik volkomen vergeten.quote:Op maandag 25 juli 2016 23:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Speelt Ronaldo mee bij de Cruijff Schaal?
Ahoy maatje.quote:
Alleen als je hem wint is het een prijs.quote:Op maandag 25 juli 2016 23:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aha die 'prijs' was ik volkomen vergeten.
Maar goed. Kben losoe
Het luidt het seizoen in en derhalve kijk ik er nu al naar uit.quote:Op maandag 25 juli 2016 23:26 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Alleen als je hem wint is het een prijs.
Dan niet neequote:Op maandag 25 juli 2016 23:18 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nee, snap het nut er niet van als ik gewoon in de kroeg sta. Laatste festival van mij was dancevalley 2014 oid?
sterktequote:Op maandag 25 juli 2016 23:33 schreef Lange_Lans het volgende:
Morgen voor het eerst met zoon en dochter naar PSV.
Wat hebben ze nu weer uitgespookt?quote:Op maandag 25 juli 2016 23:33 schreef Lange_Lans het volgende:
zal wel geen neger zijn geweestquote:Op maandag 25 juli 2016 23:33 schreef napoleonfour het volgende:
BREAKING: Japanese news agency: 19 dead, 20 injured in knife attack outside Tokyo.
omg
Lekker hoor, waar zit je?quote:Op maandag 25 juli 2016 23:33 schreef Lange_Lans het volgende:
Family corner hè.quote:
quote:Op maandag 25 juli 2016 23:33 schreef Lange_Lans het volgende:
Niet een twee driequote:
Het was grappig bedoeld denk ik.quote:Op maandag 25 juli 2016 23:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vooralsnog is PSV dit seizoen geen straf.
wut, ik riep vandaag dit nogquote:Op maandag 25 juli 2016 23:33 schreef napoleonfour het volgende:
BREAKING: Japanese news agency: 19 dead, 20 injured in knife attack outside Tokyo.
omg
quote:Op maandag 25 juli 2016 12:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Er zijn nog steeds weinig landen ter wereld meer veilig dan Duitsland
lolquote:
Vandaag ook voetbalschoenen voor ze gekocht. Rip uit mijn lijf.quote:
tot morgen gozertquote:Op maandag 25 juli 2016 23:37 schreef onlogisch het volgende:
Ik wil jullie danken voor deze fantastische dag. Hopelijk wordt ie morgen net zo!
Welterusten.quote:Op maandag 25 juli 2016 23:37 schreef onlogisch het volgende:
Ik wil jullie danken voor deze fantastische dag. Hopelijk wordt ie morgen net zo!
Mooi man. Niks is zo mooi als de eerste keer naar het stadion met papa. Of de eerste keer dat je je kinderen mee neemt.quote:Op maandag 25 juli 2016 23:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vandaag ook voetbalschoenen voor ze gekocht. Rip uit mijn lijf.
Heb jij al je zoontje meegenomen dan?quote:Op maandag 25 juli 2016 23:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mooi man. Niks is zo mooi als de eerste keer naar het stadion met papa. Of de eerste keer dat je je kinderen mee neemt.
Geniet er van Lans.
Het gaat bijna losbarsten. Kansen voor Dante Rigo.quote:Op maandag 25 juli 2016 23:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoop het. Vrij saaie geruisloze zomer voor PSV.
Al met al ben je dus medeschuldig.quote:Op maandag 25 juli 2016 23:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
wut, ik riep vandaag dit nog
[..]
[..]
lol
Mijn dochter is fan van Pröpper. Mijn zoon van Moreno sinds het Shaw accident.quote:Op maandag 25 juli 2016 23:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mooi man. Niks is zo mooi als de eerste keer naar het stadion met papa. Of de eerste keer dat je je kinderen mee neemt.
Geniet er van Lans.
quote:Op maandag 25 juli 2016 23:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al met al ben je dus medeschuldig.
RESTECP
Het gaat even om de stadionervaring. Als ze dadelijk iets ouder zijn seizoenskaartje op Noord samen met mijn oom.quote:Op maandag 25 juli 2016 23:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
opzich zit je wel goed voor 1 helft
FC Utrecht uit, altijd lastig.quote:Op maandag 25 juli 2016 23:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het gaat bijna losbarsten. Kansen voor Dante Rigo.
Charles Mansin zijn 'tattoo' weg laten laseren?quote:
was die adidas-sale niet nog bezig?quote:Op maandag 25 juli 2016 23:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vandaag ook voetbalschoenen voor ze gekocht. Rip uit mijn lijf.
Grappigquote:Op maandag 25 juli 2016 23:41 schreef Saind het volgende:
[..]
ja best wel
Copper head road is van hem, heel bekend in country en beetje in rock.
Dude. Steve fucking Earlequote:Op maandag 25 juli 2016 23:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Charles Mansin zijn 'tattoo' weg laten laseren?
De ene knalgele nikes à ¤ 65,00 en de andere zwart met oranje Adidasjes à ¤ 50.quote:Op maandag 25 juli 2016 23:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
was die adidas-sale niet nog bezig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |