Nou deze was ook wel verdomd slecht.quote:Op maandag 25 juli 2016 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind de magie achter een Je Moeder grap verdwenen.
quote:Op maandag 25 juli 2016 23:11 schreef GGMM het volgende:
Ork, ork, ork,...Door dit soort posts leest Don veel maar post ie hier nog weinig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent daar mede schuldig aan.
Zo, die zit.
Je moeder grappen zijn het leukst als ze compleet onverwacht en keihard zijn.quote:Op maandag 25 juli 2016 23:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou deze was ook wel verdomd slecht.
Maar alles om LR te irriteren.
Ik ben slechts keihard in het bijzijn van je moederquote:Op maandag 25 juli 2016 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je moeder grappen zijn het leukst als ze compleet onverwacht en keihard zijn.
SOWquote:Op maandag 25 juli 2016 23:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben slechts keihard in het bijzijn van je moeder
Verlaat het zinkende schip maar weer, hé. Bah.quote:Op maandag 25 juli 2016 23:14 schreef GGMM het volgende:
Nu dit dramatische niveau bereikt is is het tijd om naar bed te gaan.
Welterusten.
en nog gebruiktquote:Op maandag 25 juli 2016 23:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
had feestje en dat vond ik leuker.
ga maar weg bamibalquote:Op maandag 25 juli 2016 23:14 schreef GGMM het volgende:
Welterusten.
Slaaplekkerquote:Op maandag 25 juli 2016 23:14 schreef GGMM het volgende:
Welterusten.
doe ik niet.quote:
Nee, snap het nut er niet van als ik gewoon in de kroeg sta. Laatste festival van mij was dancevalley 2014 oid?quote:
PSV haalt middenvelder Rosario van Almere Cityquote:
4-0quote:Op maandag 25 juli 2016 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoeveel wordt de winst in de Super Cup?
Toppertje hoorquote:Op maandag 25 juli 2016 23:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
PSV haalt middenvelder Rosario van Almere City
Tot zover mijn kortstondige gedachte dat PSV weer een Zuid-Amerikaans talent voor miljoenen had aangetrokken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |