Ik sloeg ook een beetje door net, maar dat kan gebeuren.quote:Op maandag 25 juli 2016 23:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uiteindelijk is dat ook niet echt een uitdaging hoor dus maak je niet druk.
gewoon al met mes en vork kunnen eten en je bent er al.quote:Op maandag 25 juli 2016 23:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uiteindelijk is dat ook niet echt een uitdaging hoor dus maak je niet druk.
Je vult 'shots fired' in op giphy.comquote:Op maandag 25 juli 2016 23:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zoals die met die 40 guns van vanmiddag bijvoorbeeld.
Meerdere keren gedaan. Maar die 40 guns kwamen nooit naar vorenquote:Op maandag 25 juli 2016 23:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je vult 'shots fired' in op giphy.com
Zo moeilijk is dat niet?
Het is meestal random, maar wat is daar raar aan dan?quote:Op maandag 25 juli 2016 23:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Meerdere keren gedaan. Maar die 40 guns kwamen nooit naar voren
sowquote:Op maandag 25 juli 2016 23:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
gewoon al met mes en vork kunnen eten en je bent er al.
Ik moet wel bekennen dat de vork in de rechter hand wel mijn voorkeur heeft.quote:Op maandag 25 juli 2016 23:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Steek hem in je plasbuis.quote:Op maandag 25 juli 2016 23:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik moet wel bekennen dat de vork in de rechter hand wel mijn voorkeur heeft.
Meen je?quote:Op maandag 25 juli 2016 23:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik eet met mijn mondquote:Op maandag 25 juli 2016 23:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn linkshandig he.quote:Op maandag 25 juli 2016 23:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Meen je?
Wij zullen nooit samen aan een tafel eten.
Ben je nou nog naar Feyenoord - Valencia geweest?quote:Op maandag 25 juli 2016 23:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn linkshandig he.
Ik ben slechts motorisch gestoord al staat een voorkeur natuurlijk los van het ook daadwerkelijk doen.quote:Op maandag 25 juli 2016 23:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn linkshandig he.
ik ook ja.quote:Op maandag 25 juli 2016 23:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 juli 2016 23:11 schreef GGMM het volgende:
Ork, ork, ork,...Nu enkel nog 'hond' als 'hont' spellen en het feest kan beginnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ork, ork, ork,...Ik vind de magie achter een Je Moeder grap verdwenen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ork, ork, ork,...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
had feestje en dat vond ik leuker.quote:Op maandag 25 juli 2016 23:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ben je nou nog naar Feyenoord - Valencia geweest?
Nou deze was ook wel verdomd slecht.quote:Op maandag 25 juli 2016 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind de magie achter een Je Moeder grap verdwenen.
Ork, ork, ork,...Door dit soort posts leest Don veel maar post ie hier nog weinig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent daar mede schuldig aan.
Zo, die zit.
Je moeder grappen zijn het leukst als ze compleet onverwacht en keihard zijn.quote:Op maandag 25 juli 2016 23:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou deze was ook wel verdomd slecht.
Maar alles om LR te irriteren.
Ik ben slechts keihard in het bijzijn van je moederquote:Op maandag 25 juli 2016 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je moeder grappen zijn het leukst als ze compleet onverwacht en keihard zijn.
SOWquote:Op maandag 25 juli 2016 23:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben slechts keihard in het bijzijn van je moeder
Verlaat het zinkende schip maar weer, hé. Bah.quote:Op maandag 25 juli 2016 23:14 schreef GGMM het volgende:
Nu dit dramatische niveau bereikt is is het tijd om naar bed te gaan.
Welterusten.
en nog gebruiktquote:Op maandag 25 juli 2016 23:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
had feestje en dat vond ik leuker.
ga maar weg bamibalquote:Op maandag 25 juli 2016 23:14 schreef GGMM het volgende:
Welterusten.
Slaaplekkerquote:Op maandag 25 juli 2016 23:14 schreef GGMM het volgende:
Welterusten.
doe ik niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |