SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbau's, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
Donald vs Hillary![]()
Lijstje van Nap. Goed lijstje wel.quote:Zullen wij het lijstje afmaken?
- Europride (incl. canal pride)
- Kampioensfeest Feijenoord
- JC Schaal
- Ziggo Dome
- Ahoy
- Een willekeurige kermis in den lande
- Festival
- Efteling
- Den Haag - ministeries (booslims zijn niet op hoogte van het reces)
quote:Op maandag 25 juli 2016 10:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zullen wij het lijstje afmaken?
- Europride (incl. canal pride)
- Kampioensfeest Feijenoord
- JC Schaal
- Ziggo Dome
- Ahoy
- Een willekeurige kermis in den lande
- Festival
- Efteling
- Den Haag - ministeries (booslims zijn niet op hoogte van het reces)
Dat zei je alquote:Op maandag 25 juli 2016 10:26 schreef napoleonfour het volgende:
OF gewoon geen aanslag, die kans bestaat ook. Op een willekeurig markt in nederland raak je namelijk meer soort genoten dan die boze witte mannen en vrouwen.
Dit jaar gewoon kampioen hoor. Even jantjes geven aan iedereen.quote:
Wat zijn jantjes?quote:Op maandag 25 juli 2016 10:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dit jaar gewoon kampioen hoor. Even jantjes geven aan iedereen.
Ik vind dat niet om te lachen Doublepain.quote:Op maandag 25 juli 2016 10:33 schreef Doublepain het volgende:
Gisteravond weer een aanslag in Germany
Lol
Zijn plan is mislukt lees ik, geen doden, ik vind dat grappig.quote:Op maandag 25 juli 2016 10:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik vind dat niet om te lachen Doublepain.
Gewoon een ouderwetse spijkerbomquote:Op maandag 25 juli 2016 10:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zijn plan is mislukt lees ik, geen doden, ik vind dat grappig.
Sterkte aan de gewonden wel.
Ja lachen man. Maar negen zwaargewonden.quote:Op maandag 25 juli 2016 10:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zijn plan is mislukt lees ik, geen doden, ik vind dat grappig.
Sterkte aan de gewonden wel.
Als het goed is net weer aanslag in Florida.quote:Op maandag 25 juli 2016 10:33 schreef Doublepain het volgende:
Gisteravond weer een aanslag in Germany
Lol
Ik ken degene die hem heeft gegooid. Niet bevriend of kennis. Maar is één van de beste vrienden van een vriend van mij. Een Molukker uit Culemborg. Herkenbaar op TV in het busje gestopt. Naar politiebureau. Moest zelf als Feijenoorder het station maar zien te bereiken toen ie vrij werd gelaten.quote:
CNN altijd opstaan voor dat soort dingen. Geen Breaking News.quote:Op maandag 25 juli 2016 10:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Als het goed is net weer aanslag in Florida.
Florida shooting: 2 confirmed killed, 14-17 injured at Club Blu nightclub in Ft. Myersquote:Op maandag 25 juli 2016 10:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
oh Tong je had het moeten zien, kwam NIET meer bij joh niet normaal zelden zo gelachenquote:Op maandag 25 juli 2016 10:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja lachen man. Maar negen zwaargewonden.![]()
![]()
quote:Op maandag 25 juli 2016 10:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Denk niet dat dit isis is.quote:Op maandag 25 juli 2016 11:01 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Florida shooting: 2 confirmed killed, 14-17 injured at Club Blu nightclub in Ft. Myers
Was een kinderfeestje
[ afbeelding ]
Ik betwijfel hetquote:Op maandag 25 juli 2016 11:13 schreef opperkleurder het volgende:
Er is ook goed nieuws vandaag
Turkey is in no position to become a European Union member any time soon and all negotiations for it to join will stop immediately if it reintroduces the death penalty, EU Commission President Jean-Claude Juncker said on Monday. Turkish authorities have suspended, detained or placed under investigation more than 60,000 soldiers, police, judges, teachers, civil servants and others since a failed military coup. “I believe that Turkey, in its current state, is not in a position to become a member any time soon and not even over a longer period,” Juncker said on French television France 2. He said that a country that included the death penalty in its legislative arsenal had no place in the EU.
Alsof Turkije zonder doodstraf wel op korte termijn bij de EU zou kunnenquote:Op maandag 25 juli 2016 11:13 schreef opperkleurder het volgende:
Er is ook goed nieuws vandaag
Turkey is in no position to become a European Union member any time soon and all negotiations for it to join will stop immediately if it reintroduces the death penalty, EU Commission President Jean-Claude Juncker said on Monday. Turkish authorities have suspended, detained or placed under investigation more than 60,000 soldiers, police, judges, teachers, civil servants and others since a failed military coup. “I believe that Turkey, in its current state, is not in a position to become a member any time soon and not even over a longer period,” Juncker said on French television France 2. He said that a country that included the death penalty in its legislative arsenal had no place in the EU.
Als zijndequote:Op maandag 25 juli 2016 11:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Alsof Turkije zonder doodstraf wel op korte termijn bij de EU zou kunnen
Als Nog 26 brexits wilt moet je als juncker zijnde vooral turkije erdoor gaan duwen
gangcrime ofzoquote:
Nu is het weer goedquote:Op maandag 25 juli 2016 11:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is me niet opgevallen toen ik net mobiel zat.
Neger watquote:Op maandag 25 juli 2016 11:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Gisteravond interressant stukje met mevrouw rost van tonningen gekeken . Walgelijk Hoe ze weg wordt gezet als jodenhater. Is enkel propaganda joh
#watjequote:Op maandag 25 juli 2016 11:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gisteren weer eens stukje op de fiets gezeten. Nu last van mijn knieën.
Ja jammer dat links europa alle oud nazis wegzet als onmensen en communisme als utopiequote:Op maandag 25 juli 2016 11:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Gisteravond interressant stukje met mevrouw rost van tonningen gekeken . Walgelijk Hoe ze weg wordt gezet als jodenhater. Is enkel propaganda joh
Echt hequote:Op maandag 25 juli 2016 11:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat programma was er alleen om mensen kapot te maken die niet in het VARA straatje passen.
Die uitzending met Hans Janmaat is ook het terugkijken waard.quote:Op maandag 25 juli 2016 11:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Echt he
Vara wilde rost van toningen eigenlijk niet uitzenden omdat ze teveel weerwoord gaf
Soowquote:Op maandag 25 juli 2016 11:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Andere dingen doet Inso nog niet in bed.
Jij bent nooit wakker in bed?quote:Op maandag 25 juli 2016 11:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Uiteraardquote:
Kloptquote:Op maandag 25 juli 2016 11:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Tour voorbij stinhoquote:Op maandag 25 juli 2016 11:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik merk dat de maandag zwaar valt bij jullie.
Focus op de wegrit dan maar. Denemarken / Burgos tussendoor.quote:Op maandag 25 juli 2016 11:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tour voorbij stinho
Voor LottoNL-Jumbo geen teleurstelling aldus LottoNL-Jumbo
Voor mij wel. Saaie tour manquote:Op maandag 25 juli 2016 11:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tour voorbij stinho
Voor LottoNL-Jumbo geen teleurstelling aldus LottoNL-Jumbo
Kan me er iets bij voorstellen. De dader kwam trouwens ook niet meer bij.quote:Op maandag 25 juli 2016 11:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
oh Tong je had het moeten zien, kwam NIET meer bij joh niet normaal zelden zo gelachen
Dus je loogquote:Op maandag 25 juli 2016 11:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik slaap eigenlijk altijd heel snel en als ik wakker ben ga ik er vrij snel uit.
Deze is HEERLIJKquote:Op maandag 25 juli 2016 11:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kan me er iets bij voorstellen. De dader kwam trouwens ook niet meer bij.
Dat interviewprogramma, waar ook Ratelband werd geïnterviewd ? Was zo vol vooroordelen en agressief, proberen goedkoop te scoren dat de geïnterviewden gelijk in de verdediging gingen. Ben haar naam kwijt. Nooit meer teruggezien.quote:Op maandag 25 juli 2016 11:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Deze post is diep man.quote:Op maandag 25 juli 2016 11:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat interviewprogramma, waar ook Ratelband werd geïnterviewd ? Was zo vol vooroordelen en agressief, proberen goedkoop te scoren dat de geïnterviewden gelijk in de verdediging gingen. Ben haar naam kwijt. Nooit meer teruggezien.
Inso bevestigd dat net. Ik ben een goudeerlijke jongen.quote:Op maandag 25 juli 2016 11:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
oh nee ging over inso
Maar daar loog je ook over
En wat denk je van de Duitsers die hun handen uit de mouwen staken als echte Rotterdammers en hielpen met het verbouwen van het centrum van Rotterdam. Stank voor dank.quote:Op maandag 25 juli 2016 11:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja jammer dat links europa alle oud nazis wegzet als onmensen en communisme als utopie
39-45 was in polen beter dna daarna
Партизанскаяquote:Op maandag 25 juli 2016 11:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Leuk hoor, weet je nu al welk hotel je zit?
al sinds 6.40 wakkerquote:Op maandag 25 juli 2016 11:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Inso bevestigd dat net. Ik ben een goudeerlijke jongen.
moskva?quote:Op maandag 25 juli 2016 11:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Партизанская
Bij deze metrotje in de buurt
Waar in Australie?quote:Op maandag 25 juli 2016 11:38 schreef opperkleurder het volgende:
A 6.1 magnitude earthquake has struck near Australia, according to Geoscience Australia. The quake reportedly has the potential to cause a tsunami.
is het weer zo'n dag???!?quote:Op maandag 25 juli 2016 11:38 schreef opperkleurder het volgende:
A 6.1 magnitude earthquake has struck near Australia, according to Geoscience Australia. The quake reportedly has the potential to cause a tsunami.
Ik slaap extreem slecht de laatste tijd. Als ik 3 of 4 uurtjes heb geslapen, ga ik er uit. Blijven liggen is dan nutteloos.quote:Op maandag 25 juli 2016 11:34 schreef Saind het volgende:
Ik lig nu toch ook al weer anderhalf uur wakker in bed. Enige reden dat ik er straks eens uit ga is dat ik kapot veel honger heb
Partizanskaya, dan zit je waarschijnlijk in zo'n groot Sovjet hotel (Alpha, Beta of Delta). De Izmaylovo markt is daar vlakbij. Is de beste plaats voor souvenirs en het "Kremlin" daar is wel leuk om doorheen te lopen.quote:Op maandag 25 juli 2016 11:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Партизанская
Bij deze metrotje in de buurt
waarvan aktequote:Op maandag 25 juli 2016 11:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik slaap extreem slecht de laatste tijd. Als ik 3 of 4 uurtjes heb geslapen, ga ik er uit. Blijven liggen is dan nutteloos.
zo zag het er wel uit jaquote:Op maandag 25 juli 2016 11:42 schreef opperkleurder het volgende:
Partizanskaya, dan zit je waarschijnlijk in zo'n groot Sovjet hotel (Alpha, Beta of Delta)
Ing me er niet op vast. Maar je slaat de spijker op z'n kop. Doeltreffende post, ik sta voor paal.quote:
Oh, gelukkig niet dicht bij Sydney, familie/kennissen wonen daarquote:Op maandag 25 juli 2016 11:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
https://www.google.nl/map(...)L8AKHfqSDvAQ8gEIHTAA
Nou dat hoeft ook weer niet direct. Gewoon goed in je oren knopen. Dat het niet tegen dovenmans oren is gepost.quote:
Pijn je knieën nu ?quote:
Nu we het toch over bukken hebben.quote:
Tong, het boeit me echt helemaal geen ene flikker.quote:Op maandag 25 juli 2016 11:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nou dat hoeft ook weer niet direct. Gewoon goed in je oren knopen. Dat het niet tegen dovenmans oren is gepost.
Goed humeur ?quote:
Als ik eenmaal aan de beurt ben gaat het altijd snel, maar je kan wel nog eens in een lange rij terecht komen als er net meerdere vliegtuigen tegelijk geland zijn. Een keer 's nachts aangekomen en toen stond ik met 25 minuten buiten met mijn kofferquote:Op maandag 25 juli 2016 11:44 schreef Insomnia_ het volgende:
en als het net zoals in de VS is dat je als niet blanke moslima sowieso uren mag wachten
dan stel ik me daar op in dat ik lang moet wachten
maar denk je dat ze extra controle krijgtquote:Op maandag 25 juli 2016 11:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als ik eenmaal aan de beurt ben gaat het altijd snel, maar je kan wel nog eens in een lange rij terecht komen als er net meerdere vliegtuigen tegelijk geland zijn. Een keer 's nachts aangekomen en toen stond ik met 25 minuten buiten met mijn koffer
Ditquote:Op maandag 25 juli 2016 11:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Tong, het boeit me echt helemaal geen ene flikker.
Hou dat gezeik van je voor je of doe het ergens anders.
mij interesseert het wel tongquote:Op maandag 25 juli 2016 11:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Peteyburg duurde ook iets van 25 minuten. Als ik geen kut duitsers voor mij had was ik sneller klaar.quote:Op maandag 25 juli 2016 11:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als ik eenmaal aan de beurt ben gaat het altijd snel, maar je kan wel nog eens in een lange rij terecht komen als er net meerdere vliegtuigen tegelijk geland zijn. Een keer 's nachts aangekomen en toen stond ik met 25 minuten buiten met mijn koffer
Jeetje, wat een taal. Ga je mond spoelen doerak. Je weet me wel te raken nozem. Zo kan ik je nooit mieters gaan noemen qua flikker.quote:Op maandag 25 juli 2016 11:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Die kans is net zo groot voor jou als voor haar denk ik.quote:Op maandag 25 juli 2016 11:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
maar denk je dat ze extra controle krijgt
hoezoquote:Op maandag 25 juli 2016 11:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die kans is net zo groot voor jou als voor haar denk ik.
Als je iets geflikt hebt kom je VS helemaal niet binnen toch?quote:Op maandag 25 juli 2016 11:44 schreef Insomnia_ het volgende:
en als het net zoals in de VS is dat je als niet blanke moslima sowieso uren mag wachten
dan stel ik me daar op in dat ik lang moet wachten
Weet ik. Ze zetten zichzelf weer lekker neer. De grote monden monden straks weer uit in één grote teleurstellende afgang naar het schavot, als de koppen eenmaal rollen is het te laat en lacht Isis in haar vuistje als ze het feest op gang brengt met haar techno set in Tha House.quote:
wat versta je onder gefliktquote:Op maandag 25 juli 2016 11:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je iets geflikt hebt kom je VS helemaal niet binnen toch?
Je hebt daar alleen Rus privilege.quote:Op maandag 25 juli 2016 11:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoezo
heb je daar geen white privilege
was niets zwaars, maar geloof geweldsdelicten na je 18e tellen wel zwaarquote:
We gaan het zien.quote:Op maandag 25 juli 2016 11:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je hebt daar alleen Rus privilege.
Maar je hebt gekozen voor?quote:
9/10quote:Op maandag 25 juli 2016 11:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kan me er iets bij voorstellen. De dader kwam trouwens ook niet meer bij.
Je bent wel in toffe landen geweestquote:Op maandag 25 juli 2016 11:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
was niets zwaars, maar geloof geweldsdelicten na je 18e tellen wel zwaar
Ik kies voor het niet te doen.quote:
Tot nu toen zijn we lekker veilig in Nederlandquote:Op maandag 25 juli 2016 12:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik kies voor het niet te doen.
Maar het kan werkelijk op elke plaats in Nederland gebeuren. Bang zijn of voorzichtig heeft geen zin want tegen dit soort idioten kun je je niet beschermen.
Dit is eigenlijk mijn opener.quote:
Dachten ze in Duitsland ook tot eind vorige week.quote:Op maandag 25 juli 2016 12:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tot nu toen zijn we lekker veilig in Nederland
Wie had dat gedacht?
Er zijn nog steeds weinig landen ter wereld meer veilig dan Duitslandquote:Op maandag 25 juli 2016 12:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dachten ze in Duitsland ook tot eind vorige week.
Daarom vlieg ik donderdag ook naar Duitsland.quote:Op maandag 25 juli 2016 12:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Er zijn nog steeds weinig landen ter wereld meer veilig dan Duitsland
welke maatschappijquote:Op maandag 25 juli 2016 12:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Daarom vlieg ik donderdag ook naar Duitsland.
Gecondoleerd.quote:
Japangodquote:Op maandag 25 juli 2016 12:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Er zijn nog steeds weinig landen ter wereld meer veilig dan Duitsland
Zo lang voor een vlucht ergens in Duitsland?quote:Op maandag 25 juli 2016 12:05 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
1 uur 20 minuten in zo'n vliegtuig zitten moet nog wel lukken.
Een echte club nooit, meer grote bars enzo waar ook werd gedanst.quote:Op maandag 25 juli 2016 12:07 schreef Insomnia_ het volgende:
ben je wel eens naar de club gegaan in moskou opper
Ja, Berlijn is best een stukje he.quote:Op maandag 25 juli 2016 12:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zo lang voor een vlucht ergens in Duitsland?
Volgens mij was ik naar Praag ook iets van 1 uur en een kwartier onderweg ofzo.quote:Op maandag 25 juli 2016 12:08 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, Berlijn is best een stukje he.
quote:Op maandag 25 juli 2016 12:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
HMF heeft een ban?
nvm, je had het over jezus, niet over een achterlijke dorpsidioot
Ben je nog bezig met je nietrook-streak?quote:Op maandag 25 juli 2016 12:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nog weddenschappen nakomen de laatste tijd?
Oei, hoe countert Tom422 deze aanval.quote:Op maandag 25 juli 2016 12:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
OH SHITquote:Op maandag 25 juli 2016 12:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zoek 'm graag voor je op. Geef me 2 minutenquote:Op maandag 25 juli 2016 12:47 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb een weddenschapdiscussie gemist. Iemand samenvatting?
Doe maar!quote:Op maandag 25 juli 2016 12:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zoek 'm graag voor je op. Geef me 2 minuten
Hier vind je een beknopte samenvatting.quote:Op maandag 25 juli 2016 12:47 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb een weddenschapdiscussie gemist. Iemand samenvatting?
ik ook.quote:Op maandag 25 juli 2016 12:49 schreef onlogisch het volgende:
Binnen 1 minuut. Ik ben trots op mijzelf
Oh is dat alles? Had iets sappiger verwacht.quote:Op maandag 25 juli 2016 12:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hier vind je een beknopte samenvatting.
dat zei je moeder ook vannachtquote:Op maandag 25 juli 2016 12:51 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh is dat alles? Had iets sappiger verwacht.
Ik snap dat jij als jood niet zo zwaar aan weddenschappen tilt, maar ik hanteer daar liever een oud gezegde bij.quote:Op maandag 25 juli 2016 12:51 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh is dat alles? Had iets sappiger verwacht.
Je zegt een hoop onwaarheden nu.quote:Op maandag 25 juli 2016 12:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik snap dat jij als jood niet zo zwaar aan weddenschappen tilt, maar ik hanteer daar liever een oud gezegde bij.
Een man een man, een woord een woord.
je hebt gewoon last van hormonenquote:Op maandag 25 juli 2016 12:57 schreef Jojoortje het volgende:
Tijd dat de eredivisie weer begint. Jullie worden met de dag vervelender.
Klopt. Maar dat is niks nieuws.quote:Op maandag 25 juli 2016 12:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Je kunt weer zien wie de meest volwassen users in het topic zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kom op het goede moment binnen. Dat ben ik natuurlijk.quote:Op maandag 25 juli 2016 12:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Je kunt weer zien wie de meest volwassen users in het topic zijn.
GGMM en Onlogisch zakken door de ondergrens. Houd ze in de gaten, ik ben over een klein anderhalf uurtje terug.quote:Op maandag 25 juli 2016 12:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik kom op het goede moment binnen. Dat ben ik natuurlijk.
Geef je mij even modrechten dan?quote:Op maandag 25 juli 2016 13:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM en Onlogisch zakken door de ondergrens. Houd ze in de gaten, ik ben over een klein anderhalf uurtje terug.
quote:Op maandag 25 juli 2016 12:59 schreef Ajacied422 het volgende:
NAAR DE CAUBERG!111111Jammer weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Er is hier maar 1 iemand door de absolute bodem gezakt amice, en dat ben jij. Met je waardeloze opmerkingen en het niet nakomen van je weddenschappen.quote:Op maandag 25 juli 2016 13:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM en Onlogisch zakken door de ondergrens. Houd ze in de gaten, ik ben over een klein anderhalf uurtje terug.
quote:
quote:De aanhef 'amice' of 'amica' wordt gebruikt voor het aanschrijven van min of meer bevriende mannelijke respectievelijk vrouwelijke collega's of beroepsgenoten. Het gebruik van de aanhef is niet algemeen en alleen gangbaar onder academici en van vrije beroepen (onder andere advocaten en medici). In het mondelinge taalgebruik is de aanspreektitel - buiten de medische wereld en de advocatuur - alleen bij leden van sommige studentenverenigingen in zwang.
Confrère wordt meer gebruikt binnen de juridische wereld bij advocaten onderling. Tenminste, bij mannen onderling dan.quote:
Gelukkig ben je net zo consequent jegens Typischquote:Op maandag 25 juli 2016 13:06 schreef onlogisch het volgende:
Ik denk dat het wel gerechtvaardigd is om de volgende TT ook weer op te dragen aan Ajacied Tom422.
Hij zal het godverdomme weten de komende jaren.
Waarom concentreer jij je niet op het verkeer?quote:Op maandag 25 juli 2016 13:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gelukkig ben je net zo consequent jegens Typisch.
Of je zet een strean aan.quote:Op maandag 25 juli 2016 13:13 schreef Doublepain het volgende:
PL is vanaf nu op ziggo sports te zien, hinderlijk die switches. Nu moet je dus 3 abo's nemen om al het voetbal te kunnen zien
*streamquote:
Ik ben benieuwd hoe dit op mijn schotel is.quote:Op maandag 25 juli 2016 13:13 schreef Doublepain het volgende:
PL is vanaf nu op ziggo sports te zien, hinderlijk die switches. Nu moet je dus 3 abo's nemen om al het voetbal te kunnen zien
Kan je reageren op mijn vraag?quote:Op maandag 25 juli 2016 13:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe dit op mijn schotel is.
Ik ga er van uit dat Mo dit fijntjes geregeld heeft
Onlogisch loopt weer weg voor zijn verantwoordelijkheden, typisch joods met zijn neusquote:
Ik werd zaterdag gebeld door iemand. Ik miste zijn oproep. Nu maalt er continu door mijn hoofd dat ik zijn neefje teleur heb gesteldquote:Op maandag 25 juli 2016 13:58 schreef DonRaja het volgende:
Ik werd vandaag gebeld door een irritant persoon. Ik heb haar een half uur laten praten en toen gezegd dat ik geen interesse had in een maandverband-abonnement.
Duitse politicitwitter:AxHoepner twitterde op maandag 25-07-2016 om 12:23:46#München OB Reiter: "Müssen über Rucksackverbot auf dem Oktoberfest nachdenken." #Handelsblatt https://t.co/neOEi2hdwi reageer retweet
quote:Op maandag 25 juli 2016 14:02 schreef opperkleurder het volgende:
Duitse politicitwitter:AxHoepner twitterde op maandag 25-07-2016 om 12:23:46#München OB Reiter: "Müssen über Rucksackverbot auf dem Oktoberfest nachdenken." #Handelsblatt https://t.co/neOEi2hdwi reageer retweet
Kan gebeuren gast, ik neem hem wel mee naar een EL wedstrijd.quote:Op maandag 25 juli 2016 14:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik werd zaterdag gebeld door iemand. Ik miste zijn oproep. Nu maalt er continu door mijn hoofd dat ik zijn neefje teleur heb gesteld
Potverdikkie, ga ik even af.quote:
quote:
quote:
Ik doe heel rustug.quote:Op maandag 25 juli 2016 14:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Rustig maatje. Gebeurt de beste. Kijk naar Stijn Tom.
De ventilator staat aanquote:Op maandag 25 juli 2016 14:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Houd je hoofd koel want dat doet je goed
Drizzietje heb jij Batushka al eens geluisterd? Oprecht mijn persoonlijk beste ontdekking van de laatste jaren.quote:
Ik luister nu deze:quote:Op maandag 25 juli 2016 15:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Drizzietje heb jij Batushka al eens geluisterd? Oprecht mijn persoonlijk beste ontdekking van de laatste jaren.
Heel dat album is en blijft tof. Het is een soort Ghost met ook een mysterie wie er in de band zitten achter het kostuum maar dan daadwerkelijk goedquote:Op maandag 25 juli 2016 15:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik luister nu deze:
Klinkt wel tof
Wat een fucking tering herrie.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik luister nu deze:
Klinkt wel tof
Die is mad zeg, wat een geschreeuwquote:Op maandag 25 juli 2016 15:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik luister nu deze:
Klinkt wel tof
Lijkt me verstandig ouwe reus.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar goed, genoeg tijd gerekt. Ik ga maar weer eens wat doen.
nou nou nouquote:Op maandag 25 juli 2016 15:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat een fucking tering herrie.
Ik vind het jammer dat jij hem niet maakt. Ik maakte hem bewust. Maar jij laat het weer aan een ander over.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Weet je wat na gisteren wel wijd is?
Onlogisch kop hem in
De kut van Scrummies moeder.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Weet je wat na gisteren wel wijd is?
Onlogisch kop hem in
Ik ben iemand die graag assists maakt dan de goal, beetje de Modric onder de usersquote:Op maandag 25 juli 2016 15:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat jij hem niet maakt. Ik maakte hem bewust. Maar jij laat het weer aan een ander over.
Wutquote:Op maandag 25 juli 2016 15:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De kut van Scrummies moeder.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Ik maak 'm gewoon.
[ afbeelding ]
Soowwwwquote:Op maandag 25 juli 2016 15:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
KOEKOEKquote:Op maandag 25 juli 2016 15:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tis fantastisch.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ben iemand die graag assists maakt dan de goal, beetje de Modric onder de users
Dat komt ook omdat je lul verhoudingsgewijs net zo lang is als Modric.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ben iemand die graag assists maakt dan de goal, beetje de Modric onder de users
Ik moet het meer van mijn talent hebben idd, daarom presteer ik ook altijd op hogere niveau's dan jijquote:Op maandag 25 juli 2016 15:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat komt ook omdat je lul verhoudingsgewijs net zo lang is als Modric.
Ik ben dan meer een Jan Koller
Zo, die zit.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik moet het meer van mijn talent hebben idd, daarom presteer ik ook altijd op hogere niveau's dan jij
Het talent komt er alleen nooit uit. Aldus mijn moeder.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik moet het meer van mijn talent hebben idd, daarom presteer ik ook altijd op hogere niveau's dan jij
Gelukkig ben jij de Koller in dat soort situatiesquote:Op maandag 25 juli 2016 15:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het talent komt er alleen nooit uit. Aldus mijn moeder.
Dit stemt jouw moeder dan weer tot tevredenheidquote:Op maandag 25 juli 2016 15:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij de Koller in dat soort situaties
Ik vind het een rare gesprek wordenquote:Op maandag 25 juli 2016 15:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit stemt jouw moeder dan weer tot tevredenheid
*raarquote:Op maandag 25 juli 2016 15:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik vind het een rare gesprek worden
Het loopt echt compleet uit de hand.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik vind het een rare gesprek worden
Ik vroeg nog of Tom mij modrechten wilde geven, maar daar reageerde hij niet op.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Precies en er is geen mod die dit in goede banen kan leiden.
Het escaleert volledig uit de hand.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het loopt echt compleet uit de hand.
quote:Op maandag 25 juli 2016 15:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik vroeg nog of Tom mij modrechten wilde geven, maar daar reageerde hij niet op.
Die vraagt het zeker eerst nog even aan Don, zonder Don kan ie niksquote:Op maandag 25 juli 2016 15:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik vroeg nog of Tom mij modrechten wilde geven, maar daar reageerde hij niet op.
Don schittert ook door afwezigheid om over Roland nog maar te zwijgen.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die vraagt het zeker eerst nog even aan Don, zonder Don kan ie niks
Ik ben er altijd. Ik post alleen niet mee als het niveau te laag is.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Don schittert ook door afwezigheid om over Roland nog maar te zwijgen.
Het is te hopen dat Karina straks wakker is.
Dan sta je nog verdomd hoog in de lijsten.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben er altijd. Ik post alleen niet mee als het niveau te laag is.
Logisch dat je dan net op mijn post reageert. Die trekken het niveau erg omhoog.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben er altijd. Ik post alleen niet mee als het niveau te laag is.
quote:Op maandag 25 juli 2016 15:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Logisch dat je dan net op mijn post reageert. Die trekken het niveau erg omhoog.
Je zou haast zeggen dat ik maar beter weer blauw kan worden.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Don schittert ook door afwezigheid om over Roland nog maar te zwijgen.
Het is te hopen dat Karina straks wakker is.
Het niveau in deze SC is (normaal gesproken) erg hoog.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan sta je nog verdomd hoog in de lijsten.
Zo dan. Ben ik ff net op tijd...quote:Op maandag 25 juli 2016 15:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je zou haast zeggen dat ik maar beter weer blauw kan worden.
Om die glorieuze woorden te lezen? Inderdaad.quote:
Ik heb nog liever Guitarist.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je zou haast zeggen dat ik maar beter weer blauw kan worden.
Deze bewering durf ik abject en pertinent onwaar te noemen.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Om die glorieuze woorden te lezen? Inderdaad.
Tenzij het over wielrennen gaat of de moeder van Onlogischquote:Op maandag 25 juli 2016 15:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het niveau in deze SC is (normaal gesproken) erg hoog.
Die was er nooit, dan is het idd makkelijk om te rellen, boefje.quote:
Monopoly?quote:Op maandag 25 juli 2016 15:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Morpheus of die andere met zijn vriendin op fok
Ken ik niet.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Morpheus of die andere met zijn vriendin op fok
Valhallen.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee met zo'n gitaartje ofzo in zijn UI.. Postte hier ook vaak mee
Daarmee zegt Don eigenlijk dat jij ik en GGMM onze biezen moeten pakken.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tenzij het over wielrennen gaat of de moeder van Onlogisch
Ja die of natuurlijk Steven..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 juli 2016 15:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja die of natuurlijk Steven..Of Jojo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
Die heeft straks geen tijd meer voor Fok, als alleenstaande moeder.quote:
Jij weet dat ze alleenstaand is?quote:Op maandag 25 juli 2016 15:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die heeft straks geen tijd meer voor Fok, als alleenstaande moeder.
Ho ho ik nietquote:Op maandag 25 juli 2016 15:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daarmee zegt Don eigenlijk dat jij ik en GGMM onze biezen moeten pakken.
Leer toch eens tussen de regels door te lezen amice.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |