Ben je nog bezig met je nietrook-streak?quote:Op maandag 25 juli 2016 12:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nog weddenschappen nakomen de laatste tijd?
Oei, hoe countert Tom422 deze aanval.quote:Op maandag 25 juli 2016 12:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
OH SHITquote:Op maandag 25 juli 2016 12:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zoek 'm graag voor je op. Geef me 2 minutenquote:Op maandag 25 juli 2016 12:47 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb een weddenschapdiscussie gemist. Iemand samenvatting?
Doe maar!quote:Op maandag 25 juli 2016 12:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zoek 'm graag voor je op. Geef me 2 minuten
Hier vind je een beknopte samenvatting.quote:Op maandag 25 juli 2016 12:47 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb een weddenschapdiscussie gemist. Iemand samenvatting?
ik ook.quote:Op maandag 25 juli 2016 12:49 schreef onlogisch het volgende:
Binnen 1 minuut. Ik ben trots op mijzelf
Oh is dat alles? Had iets sappiger verwacht.quote:Op maandag 25 juli 2016 12:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hier vind je een beknopte samenvatting.
dat zei je moeder ook vannachtquote:Op maandag 25 juli 2016 12:51 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh is dat alles? Had iets sappiger verwacht.
Ik snap dat jij als jood niet zo zwaar aan weddenschappen tilt, maar ik hanteer daar liever een oud gezegde bij.quote:Op maandag 25 juli 2016 12:51 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh is dat alles? Had iets sappiger verwacht.
Je zegt een hoop onwaarheden nu.quote:Op maandag 25 juli 2016 12:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik snap dat jij als jood niet zo zwaar aan weddenschappen tilt, maar ik hanteer daar liever een oud gezegde bij.
Een man een man, een woord een woord.
je hebt gewoon last van hormonenquote:Op maandag 25 juli 2016 12:57 schreef Jojoortje het volgende:
Tijd dat de eredivisie weer begint. Jullie worden met de dag vervelender.
Klopt. Maar dat is niks nieuws.quote:Op maandag 25 juli 2016 12:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Je kunt weer zien wie de meest volwassen users in het topic zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kom op het goede moment binnen. Dat ben ik natuurlijk.quote:Op maandag 25 juli 2016 12:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Je kunt weer zien wie de meest volwassen users in het topic zijn.
GGMM en Onlogisch zakken door de ondergrens. Houd ze in de gaten, ik ben over een klein anderhalf uurtje terug.quote:Op maandag 25 juli 2016 12:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik kom op het goede moment binnen. Dat ben ik natuurlijk.
Geef je mij even modrechten dan?quote:Op maandag 25 juli 2016 13:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM en Onlogisch zakken door de ondergrens. Houd ze in de gaten, ik ben over een klein anderhalf uurtje terug.
quote:Op maandag 25 juli 2016 12:59 schreef Ajacied422 het volgende:
NAAR DE CAUBERG!111111Jammer weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Er is hier maar 1 iemand door de absolute bodem gezakt amice, en dat ben jij. Met je waardeloze opmerkingen en het niet nakomen van je weddenschappen.quote:Op maandag 25 juli 2016 13:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM en Onlogisch zakken door de ondergrens. Houd ze in de gaten, ik ben over een klein anderhalf uurtje terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |