Ing me er niet op vast. Maar je slaat de spijker op z'n kop. Doeltreffende post, ik sta voor paal.quote:
Oh, gelukkig niet dicht bij Sydney, familie/kennissen wonen daarquote:Op maandag 25 juli 2016 11:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
https://www.google.nl/map(...)L8AKHfqSDvAQ8gEIHTAA
Nou dat hoeft ook weer niet direct. Gewoon goed in je oren knopen. Dat het niet tegen dovenmans oren is gepost.quote:
Pijn je knieën nu ?quote:
Nu we het toch over bukken hebben.quote:
Tong, het boeit me echt helemaal geen ene flikker.quote:Op maandag 25 juli 2016 11:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nou dat hoeft ook weer niet direct. Gewoon goed in je oren knopen. Dat het niet tegen dovenmans oren is gepost.
Goed humeur ?quote:
Als ik eenmaal aan de beurt ben gaat het altijd snel, maar je kan wel nog eens in een lange rij terecht komen als er net meerdere vliegtuigen tegelijk geland zijn. Een keer 's nachts aangekomen en toen stond ik met 25 minuten buiten met mijn kofferquote:Op maandag 25 juli 2016 11:44 schreef Insomnia_ het volgende:
en als het net zoals in de VS is dat je als niet blanke moslima sowieso uren mag wachten
dan stel ik me daar op in dat ik lang moet wachten
maar denk je dat ze extra controle krijgtquote:Op maandag 25 juli 2016 11:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als ik eenmaal aan de beurt ben gaat het altijd snel, maar je kan wel nog eens in een lange rij terecht komen als er net meerdere vliegtuigen tegelijk geland zijn. Een keer 's nachts aangekomen en toen stond ik met 25 minuten buiten met mijn koffer
Ditquote:Op maandag 25 juli 2016 11:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Tong, het boeit me echt helemaal geen ene flikker.
Hou dat gezeik van je voor je of doe het ergens anders.
mij interesseert het wel tongquote:Op maandag 25 juli 2016 11:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Peteyburg duurde ook iets van 25 minuten. Als ik geen kut duitsers voor mij had was ik sneller klaar.quote:Op maandag 25 juli 2016 11:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als ik eenmaal aan de beurt ben gaat het altijd snel, maar je kan wel nog eens in een lange rij terecht komen als er net meerdere vliegtuigen tegelijk geland zijn. Een keer 's nachts aangekomen en toen stond ik met 25 minuten buiten met mijn koffer
Jeetje, wat een taal. Ga je mond spoelen doerak. Je weet me wel te raken nozem. Zo kan ik je nooit mieters gaan noemen qua flikker.quote:Op maandag 25 juli 2016 11:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Die kans is net zo groot voor jou als voor haar denk ik.quote:Op maandag 25 juli 2016 11:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
maar denk je dat ze extra controle krijgt
hoezoquote:Op maandag 25 juli 2016 11:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die kans is net zo groot voor jou als voor haar denk ik.
Als je iets geflikt hebt kom je VS helemaal niet binnen toch?quote:Op maandag 25 juli 2016 11:44 schreef Insomnia_ het volgende:
en als het net zoals in de VS is dat je als niet blanke moslima sowieso uren mag wachten
dan stel ik me daar op in dat ik lang moet wachten
Weet ik. Ze zetten zichzelf weer lekker neer. De grote monden monden straks weer uit in één grote teleurstellende afgang naar het schavot, als de koppen eenmaal rollen is het te laat en lacht Isis in haar vuistje als ze het feest op gang brengt met haar techno set in Tha House.quote:
wat versta je onder gefliktquote:Op maandag 25 juli 2016 11:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je iets geflikt hebt kom je VS helemaal niet binnen toch?
Je hebt daar alleen Rus privilege.quote:Op maandag 25 juli 2016 11:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoezo
heb je daar geen white privilege
was niets zwaars, maar geloof geweldsdelicten na je 18e tellen wel zwaarquote:
We gaan het zien.quote:Op maandag 25 juli 2016 11:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je hebt daar alleen Rus privilege.
Maar je hebt gekozen voor?quote:
9/10quote:Op maandag 25 juli 2016 11:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kan me er iets bij voorstellen. De dader kwam trouwens ook niet meer bij.
Je bent wel in toffe landen geweestquote:Op maandag 25 juli 2016 11:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
was niets zwaars, maar geloof geweldsdelicten na je 18e tellen wel zwaar
Ik kies voor het niet te doen.quote:
Tot nu toen zijn we lekker veilig in Nederlandquote:Op maandag 25 juli 2016 12:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik kies voor het niet te doen.
Maar het kan werkelijk op elke plaats in Nederland gebeuren. Bang zijn of voorzichtig heeft geen zin want tegen dit soort idioten kun je je niet beschermen.
Dit is eigenlijk mijn opener.quote:
Dachten ze in Duitsland ook tot eind vorige week.quote:Op maandag 25 juli 2016 12:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tot nu toen zijn we lekker veilig in Nederland
Wie had dat gedacht?
Er zijn nog steeds weinig landen ter wereld meer veilig dan Duitslandquote:Op maandag 25 juli 2016 12:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dachten ze in Duitsland ook tot eind vorige week.
Daarom vlieg ik donderdag ook naar Duitsland.quote:Op maandag 25 juli 2016 12:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Er zijn nog steeds weinig landen ter wereld meer veilig dan Duitsland
welke maatschappijquote:Op maandag 25 juli 2016 12:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Daarom vlieg ik donderdag ook naar Duitsland.
Gecondoleerd.quote:
Japangodquote:Op maandag 25 juli 2016 12:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Er zijn nog steeds weinig landen ter wereld meer veilig dan Duitsland
Zo lang voor een vlucht ergens in Duitsland?quote:Op maandag 25 juli 2016 12:05 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
1 uur 20 minuten in zo'n vliegtuig zitten moet nog wel lukken.
Een echte club nooit, meer grote bars enzo waar ook werd gedanst.quote:Op maandag 25 juli 2016 12:07 schreef Insomnia_ het volgende:
ben je wel eens naar de club gegaan in moskou opper
Ja, Berlijn is best een stukje he.quote:Op maandag 25 juli 2016 12:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zo lang voor een vlucht ergens in Duitsland?
Volgens mij was ik naar Praag ook iets van 1 uur en een kwartier onderweg ofzo.quote:Op maandag 25 juli 2016 12:08 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, Berlijn is best een stukje he.
quote:Op maandag 25 juli 2016 12:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
HMF heeft een ban?
nvm, je had het over jezus, niet over een achterlijke dorpsidioot
Ben je nog bezig met je nietrook-streak?quote:Op maandag 25 juli 2016 12:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nog weddenschappen nakomen de laatste tijd?
Oei, hoe countert Tom422 deze aanval.quote:Op maandag 25 juli 2016 12:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
OH SHITquote:Op maandag 25 juli 2016 12:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zoek 'm graag voor je op. Geef me 2 minutenquote:Op maandag 25 juli 2016 12:47 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb een weddenschapdiscussie gemist. Iemand samenvatting?
Doe maar!quote:Op maandag 25 juli 2016 12:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zoek 'm graag voor je op. Geef me 2 minuten
Hier vind je een beknopte samenvatting.quote:Op maandag 25 juli 2016 12:47 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb een weddenschapdiscussie gemist. Iemand samenvatting?
ik ook.quote:Op maandag 25 juli 2016 12:49 schreef onlogisch het volgende:
Binnen 1 minuut. Ik ben trots op mijzelf
Oh is dat alles? Had iets sappiger verwacht.quote:Op maandag 25 juli 2016 12:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hier vind je een beknopte samenvatting.
dat zei je moeder ook vannachtquote:Op maandag 25 juli 2016 12:51 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh is dat alles? Had iets sappiger verwacht.
Ik snap dat jij als jood niet zo zwaar aan weddenschappen tilt, maar ik hanteer daar liever een oud gezegde bij.quote:Op maandag 25 juli 2016 12:51 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh is dat alles? Had iets sappiger verwacht.
Je zegt een hoop onwaarheden nu.quote:Op maandag 25 juli 2016 12:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik snap dat jij als jood niet zo zwaar aan weddenschappen tilt, maar ik hanteer daar liever een oud gezegde bij.
Een man een man, een woord een woord.
je hebt gewoon last van hormonenquote:Op maandag 25 juli 2016 12:57 schreef Jojoortje het volgende:
Tijd dat de eredivisie weer begint. Jullie worden met de dag vervelender.
Klopt. Maar dat is niks nieuws.quote:Op maandag 25 juli 2016 12:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Je kunt weer zien wie de meest volwassen users in het topic zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kom op het goede moment binnen. Dat ben ik natuurlijk.quote:Op maandag 25 juli 2016 12:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Je kunt weer zien wie de meest volwassen users in het topic zijn.
GGMM en Onlogisch zakken door de ondergrens. Houd ze in de gaten, ik ben over een klein anderhalf uurtje terug.quote:Op maandag 25 juli 2016 12:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik kom op het goede moment binnen. Dat ben ik natuurlijk.
Geef je mij even modrechten dan?quote:Op maandag 25 juli 2016 13:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM en Onlogisch zakken door de ondergrens. Houd ze in de gaten, ik ben over een klein anderhalf uurtje terug.
quote:Op maandag 25 juli 2016 12:59 schreef Ajacied422 het volgende:
NAAR DE CAUBERG!111111Jammer weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Er is hier maar 1 iemand door de absolute bodem gezakt amice, en dat ben jij. Met je waardeloze opmerkingen en het niet nakomen van je weddenschappen.quote:Op maandag 25 juli 2016 13:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM en Onlogisch zakken door de ondergrens. Houd ze in de gaten, ik ben over een klein anderhalf uurtje terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |