Echt hequote:Op maandag 25 juli 2016 11:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat programma was er alleen om mensen kapot te maken die niet in het VARA straatje passen.
Die uitzending met Hans Janmaat is ook het terugkijken waard.quote:Op maandag 25 juli 2016 11:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Echt he
Vara wilde rost van toningen eigenlijk niet uitzenden omdat ze teveel weerwoord gaf
Soowquote:Op maandag 25 juli 2016 11:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Andere dingen doet Inso nog niet in bed.
Jij bent nooit wakker in bed?quote:Op maandag 25 juli 2016 11:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Uiteraardquote:
Kloptquote:Op maandag 25 juli 2016 11:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Tour voorbij stinhoquote:Op maandag 25 juli 2016 11:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik merk dat de maandag zwaar valt bij jullie.
Focus op de wegrit dan maar. Denemarken / Burgos tussendoor.quote:Op maandag 25 juli 2016 11:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tour voorbij stinho
Voor LottoNL-Jumbo geen teleurstelling aldus LottoNL-Jumbo
Voor mij wel. Saaie tour manquote:Op maandag 25 juli 2016 11:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tour voorbij stinho
Voor LottoNL-Jumbo geen teleurstelling aldus LottoNL-Jumbo
Kan me er iets bij voorstellen. De dader kwam trouwens ook niet meer bij.quote:Op maandag 25 juli 2016 11:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
oh Tong je had het moeten zien, kwam NIET meer bij joh niet normaal zelden zo gelachen
Dus je loogquote:Op maandag 25 juli 2016 11:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik slaap eigenlijk altijd heel snel en als ik wakker ben ga ik er vrij snel uit.
Deze is HEERLIJKquote:Op maandag 25 juli 2016 11:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kan me er iets bij voorstellen. De dader kwam trouwens ook niet meer bij.
Dat interviewprogramma, waar ook Ratelband werd geïnterviewd ? Was zo vol vooroordelen en agressief, proberen goedkoop te scoren dat de geïnterviewden gelijk in de verdediging gingen. Ben haar naam kwijt. Nooit meer teruggezien.quote:Op maandag 25 juli 2016 11:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Gisteravond interressant stukje met mevrouw rost van tonningen gekeken . Walgelijk Hoe ze weg wordt gezet als jodenhater. Is enkel propaganda joh
Deze post is diep man.quote:Op maandag 25 juli 2016 11:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat interviewprogramma, waar ook Ratelband werd geïnterviewd ? Was zo vol vooroordelen en agressief, proberen goedkoop te scoren dat de geïnterviewden gelijk in de verdediging gingen. Ben haar naam kwijt. Nooit meer teruggezien.
Inso bevestigd dat net. Ik ben een goudeerlijke jongen.quote:Op maandag 25 juli 2016 11:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
oh nee ging over inso
Maar daar loog je ook over
En wat denk je van de Duitsers die hun handen uit de mouwen staken als echte Rotterdammers en hielpen met het verbouwen van het centrum van Rotterdam. Stank voor dank.quote:Op maandag 25 juli 2016 11:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja jammer dat links europa alle oud nazis wegzet als onmensen en communisme als utopie
39-45 was in polen beter dna daarna
Партизанскаяquote:Op maandag 25 juli 2016 11:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Leuk hoor, weet je nu al welk hotel je zit?
al sinds 6.40 wakkerquote:Op maandag 25 juli 2016 11:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Inso bevestigd dat net. Ik ben een goudeerlijke jongen.
moskva?quote:Op maandag 25 juli 2016 11:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Партизанская
Bij deze metrotje in de buurt
Waar in Australie?quote:Op maandag 25 juli 2016 11:38 schreef opperkleurder het volgende:
A 6.1 magnitude earthquake has struck near Australia, according to Geoscience Australia. The quake reportedly has the potential to cause a tsunami.
is het weer zo'n dag???!?quote:Op maandag 25 juli 2016 11:38 schreef opperkleurder het volgende:
A 6.1 magnitude earthquake has struck near Australia, according to Geoscience Australia. The quake reportedly has the potential to cause a tsunami.
Ik slaap extreem slecht de laatste tijd. Als ik 3 of 4 uurtjes heb geslapen, ga ik er uit. Blijven liggen is dan nutteloos.quote:Op maandag 25 juli 2016 11:34 schreef Saind het volgende:
Ik lig nu toch ook al weer anderhalf uur wakker in bed. Enige reden dat ik er straks eens uit ga is dat ik kapot veel honger heb
Partizanskaya, dan zit je waarschijnlijk in zo'n groot Sovjet hotel (Alpha, Beta of Delta). De Izmaylovo markt is daar vlakbij. Is de beste plaats voor souvenirs en het "Kremlin" daar is wel leuk om doorheen te lopen.quote:Op maandag 25 juli 2016 11:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Партизанская
Bij deze metrotje in de buurt
waarvan aktequote:Op maandag 25 juli 2016 11:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik slaap extreem slecht de laatste tijd. Als ik 3 of 4 uurtjes heb geslapen, ga ik er uit. Blijven liggen is dan nutteloos.
zo zag het er wel uit jaquote:Op maandag 25 juli 2016 11:42 schreef opperkleurder het volgende:
Partizanskaya, dan zit je waarschijnlijk in zo'n groot Sovjet hotel (Alpha, Beta of Delta)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |