Nu is het weer goedquote:Op maandag 25 juli 2016 11:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is me niet opgevallen toen ik net mobiel zat.
Neger watquote:Op maandag 25 juli 2016 11:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Gisteravond interressant stukje met mevrouw rost van tonningen gekeken . Walgelijk Hoe ze weg wordt gezet als jodenhater. Is enkel propaganda joh
#watjequote:Op maandag 25 juli 2016 11:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gisteren weer eens stukje op de fiets gezeten. Nu last van mijn knieën.
Ja jammer dat links europa alle oud nazis wegzet als onmensen en communisme als utopiequote:Op maandag 25 juli 2016 11:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Gisteravond interressant stukje met mevrouw rost van tonningen gekeken . Walgelijk Hoe ze weg wordt gezet als jodenhater. Is enkel propaganda joh
Echt hequote:Op maandag 25 juli 2016 11:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat programma was er alleen om mensen kapot te maken die niet in het VARA straatje passen.
Die uitzending met Hans Janmaat is ook het terugkijken waard.quote:Op maandag 25 juli 2016 11:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Echt he
Vara wilde rost van toningen eigenlijk niet uitzenden omdat ze teveel weerwoord gaf
Soowquote:Op maandag 25 juli 2016 11:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Andere dingen doet Inso nog niet in bed.
Jij bent nooit wakker in bed?quote:Op maandag 25 juli 2016 11:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Uiteraardquote:
Kloptquote:Op maandag 25 juli 2016 11:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Tour voorbij stinhoquote:Op maandag 25 juli 2016 11:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik merk dat de maandag zwaar valt bij jullie.
Focus op de wegrit dan maar. Denemarken / Burgos tussendoor.quote:Op maandag 25 juli 2016 11:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tour voorbij stinho
Voor LottoNL-Jumbo geen teleurstelling aldus LottoNL-Jumbo
Voor mij wel. Saaie tour manquote:Op maandag 25 juli 2016 11:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tour voorbij stinho
Voor LottoNL-Jumbo geen teleurstelling aldus LottoNL-Jumbo
Kan me er iets bij voorstellen. De dader kwam trouwens ook niet meer bij.quote:Op maandag 25 juli 2016 11:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
oh Tong je had het moeten zien, kwam NIET meer bij joh niet normaal zelden zo gelachen
Dus je loogquote:Op maandag 25 juli 2016 11:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik slaap eigenlijk altijd heel snel en als ik wakker ben ga ik er vrij snel uit.
Deze is HEERLIJKquote:Op maandag 25 juli 2016 11:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kan me er iets bij voorstellen. De dader kwam trouwens ook niet meer bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |