SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbau's, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
Donald vs Hillary![]()
Lijstje van Nap. Goed lijstje wel.quote:Zullen wij het lijstje afmaken?
- Europride (incl. canal pride)
- Kampioensfeest Feijenoord
- JC Schaal
- Ziggo Dome
- Ahoy
- Een willekeurige kermis in den lande
- Festival
- Efteling
- Den Haag - ministeries (booslims zijn niet op hoogte van het reces)
quote:Op maandag 25 juli 2016 10:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zullen wij het lijstje afmaken?
- Europride (incl. canal pride)
- Kampioensfeest Feijenoord
- JC Schaal
- Ziggo Dome
- Ahoy
- Een willekeurige kermis in den lande
- Festival
- Efteling
- Den Haag - ministeries (booslims zijn niet op hoogte van het reces)
Dat zei je alquote:Op maandag 25 juli 2016 10:26 schreef napoleonfour het volgende:
OF gewoon geen aanslag, die kans bestaat ook. Op een willekeurig markt in nederland raak je namelijk meer soort genoten dan die boze witte mannen en vrouwen.
Dit jaar gewoon kampioen hoor. Even jantjes geven aan iedereen.quote:
Wat zijn jantjes?quote:Op maandag 25 juli 2016 10:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dit jaar gewoon kampioen hoor. Even jantjes geven aan iedereen.
Ik vind dat niet om te lachen Doublepain.quote:Op maandag 25 juli 2016 10:33 schreef Doublepain het volgende:
Gisteravond weer een aanslag in Germany
Lol
Zijn plan is mislukt lees ik, geen doden, ik vind dat grappig.quote:Op maandag 25 juli 2016 10:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik vind dat niet om te lachen Doublepain.
Gewoon een ouderwetse spijkerbomquote:Op maandag 25 juli 2016 10:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zijn plan is mislukt lees ik, geen doden, ik vind dat grappig.
Sterkte aan de gewonden wel.
Ja lachen man. Maar negen zwaargewonden.quote:Op maandag 25 juli 2016 10:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zijn plan is mislukt lees ik, geen doden, ik vind dat grappig.
Sterkte aan de gewonden wel.
Als het goed is net weer aanslag in Florida.quote:Op maandag 25 juli 2016 10:33 schreef Doublepain het volgende:
Gisteravond weer een aanslag in Germany
Lol
Ik ken degene die hem heeft gegooid. Niet bevriend of kennis. Maar is één van de beste vrienden van een vriend van mij. Een Molukker uit Culemborg. Herkenbaar op TV in het busje gestopt. Naar politiebureau. Moest zelf als Feijenoorder het station maar zien te bereiken toen ie vrij werd gelaten.quote:
CNN altijd opstaan voor dat soort dingen. Geen Breaking News.quote:Op maandag 25 juli 2016 10:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Als het goed is net weer aanslag in Florida.
Florida shooting: 2 confirmed killed, 14-17 injured at Club Blu nightclub in Ft. Myersquote:Op maandag 25 juli 2016 10:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Als het goed is net weer aanslag in Florida.
oh Tong je had het moeten zien, kwam NIET meer bij joh niet normaal zelden zo gelachenquote:Op maandag 25 juli 2016 10:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja lachen man. Maar negen zwaargewonden.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |