Wutquote:Op maandag 25 juli 2016 15:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De kut van Scrummies moeder.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Ik maak 'm gewoon.
[ afbeelding ]
Soowwwwquote:Op maandag 25 juli 2016 15:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
KOEKOEKquote:Op maandag 25 juli 2016 15:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tis fantastisch.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ben iemand die graag assists maakt dan de goal, beetje de Modric onder de users
Dat komt ook omdat je lul verhoudingsgewijs net zo lang is als Modric.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ben iemand die graag assists maakt dan de goal, beetje de Modric onder de users
Ik moet het meer van mijn talent hebben idd, daarom presteer ik ook altijd op hogere niveau's dan jijquote:Op maandag 25 juli 2016 15:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat komt ook omdat je lul verhoudingsgewijs net zo lang is als Modric.
Ik ben dan meer een Jan Koller
Zo, die zit.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik moet het meer van mijn talent hebben idd, daarom presteer ik ook altijd op hogere niveau's dan jij
Het talent komt er alleen nooit uit. Aldus mijn moeder.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik moet het meer van mijn talent hebben idd, daarom presteer ik ook altijd op hogere niveau's dan jij
Gelukkig ben jij de Koller in dat soort situatiesquote:Op maandag 25 juli 2016 15:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het talent komt er alleen nooit uit. Aldus mijn moeder.
Dit stemt jouw moeder dan weer tot tevredenheidquote:Op maandag 25 juli 2016 15:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij de Koller in dat soort situaties
Ik vind het een rare gesprek wordenquote:Op maandag 25 juli 2016 15:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit stemt jouw moeder dan weer tot tevredenheid
*raarquote:Op maandag 25 juli 2016 15:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik vind het een rare gesprek worden
Het loopt echt compleet uit de hand.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik vind het een rare gesprek worden
Ik vroeg nog of Tom mij modrechten wilde geven, maar daar reageerde hij niet op.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Precies en er is geen mod die dit in goede banen kan leiden.
Het escaleert volledig uit de hand.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het loopt echt compleet uit de hand.
quote:Op maandag 25 juli 2016 15:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik vroeg nog of Tom mij modrechten wilde geven, maar daar reageerde hij niet op.
Die vraagt het zeker eerst nog even aan Don, zonder Don kan ie niksquote:Op maandag 25 juli 2016 15:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik vroeg nog of Tom mij modrechten wilde geven, maar daar reageerde hij niet op.
Don schittert ook door afwezigheid om over Roland nog maar te zwijgen.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die vraagt het zeker eerst nog even aan Don, zonder Don kan ie niks
Ik ben er altijd. Ik post alleen niet mee als het niveau te laag is.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Don schittert ook door afwezigheid om over Roland nog maar te zwijgen.
Het is te hopen dat Karina straks wakker is.
Dan sta je nog verdomd hoog in de lijsten.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben er altijd. Ik post alleen niet mee als het niveau te laag is.
Logisch dat je dan net op mijn post reageert. Die trekken het niveau erg omhoog.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben er altijd. Ik post alleen niet mee als het niveau te laag is.
quote:Op maandag 25 juli 2016 15:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Logisch dat je dan net op mijn post reageert. Die trekken het niveau erg omhoog.
Je zou haast zeggen dat ik maar beter weer blauw kan worden.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Don schittert ook door afwezigheid om over Roland nog maar te zwijgen.
Het is te hopen dat Karina straks wakker is.
Het niveau in deze SC is (normaal gesproken) erg hoog.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan sta je nog verdomd hoog in de lijsten.
Zo dan. Ben ik ff net op tijd...quote:Op maandag 25 juli 2016 15:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je zou haast zeggen dat ik maar beter weer blauw kan worden.
Om die glorieuze woorden te lezen? Inderdaad.quote:
Ik heb nog liever Guitarist.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je zou haast zeggen dat ik maar beter weer blauw kan worden.
Deze bewering durf ik abject en pertinent onwaar te noemen.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Om die glorieuze woorden te lezen? Inderdaad.
Tenzij het over wielrennen gaat of de moeder van Onlogischquote:Op maandag 25 juli 2016 15:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het niveau in deze SC is (normaal gesproken) erg hoog.
Die was er nooit, dan is het idd makkelijk om te rellen, boefje.quote:
Monopoly?quote:Op maandag 25 juli 2016 15:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Morpheus of die andere met zijn vriendin op fok
Ken ik niet.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Morpheus of die andere met zijn vriendin op fok
Valhallen.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee met zo'n gitaartje ofzo in zijn UI.. Postte hier ook vaak mee
Daarmee zegt Don eigenlijk dat jij ik en GGMM onze biezen moeten pakken.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tenzij het over wielrennen gaat of de moeder van Onlogisch
Ja die of natuurlijk Steven..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 juli 2016 15:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja die of natuurlijk Steven..Of Jojo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
Die heeft straks geen tijd meer voor Fok, als alleenstaande moeder.quote:
Jij weet dat ze alleenstaand is?quote:Op maandag 25 juli 2016 15:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die heeft straks geen tijd meer voor Fok, als alleenstaande moeder.
Ho ho ik nietquote:Op maandag 25 juli 2016 15:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daarmee zegt Don eigenlijk dat jij ik en GGMM onze biezen moeten pakken.
Leer toch eens tussen de regels door te lezen amice.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |