Je zou haast zeggen dat ik maar beter weer blauw kan worden.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Don schittert ook door afwezigheid om over Roland nog maar te zwijgen.
Het is te hopen dat Karina straks wakker is.
Het niveau in deze SC is (normaal gesproken) erg hoog.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan sta je nog verdomd hoog in de lijsten.
Zo dan. Ben ik ff net op tijd...quote:Op maandag 25 juli 2016 15:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je zou haast zeggen dat ik maar beter weer blauw kan worden.
Om die glorieuze woorden te lezen? Inderdaad.quote:
Ik heb nog liever Guitarist.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je zou haast zeggen dat ik maar beter weer blauw kan worden.
Deze bewering durf ik abject en pertinent onwaar te noemen.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Om die glorieuze woorden te lezen? Inderdaad.
Tenzij het over wielrennen gaat of de moeder van Onlogischquote:Op maandag 25 juli 2016 15:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het niveau in deze SC is (normaal gesproken) erg hoog.
Die was er nooit, dan is het idd makkelijk om te rellen, boefje.quote:
Monopoly?quote:Op maandag 25 juli 2016 15:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Morpheus of die andere met zijn vriendin op fok
Ken ik niet.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Morpheus of die andere met zijn vriendin op fok
Valhallen.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee met zo'n gitaartje ofzo in zijn UI.. Postte hier ook vaak mee
Daarmee zegt Don eigenlijk dat jij ik en GGMM onze biezen moeten pakken.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tenzij het over wielrennen gaat of de moeder van Onlogisch
Ja die of natuurlijk Steven..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 juli 2016 15:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja die of natuurlijk Steven..Of Jojo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
Die heeft straks geen tijd meer voor Fok, als alleenstaande moeder.quote:
Jij weet dat ze alleenstaand is?quote:Op maandag 25 juli 2016 15:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die heeft straks geen tijd meer voor Fok, als alleenstaande moeder.
Ho ho ik nietquote:Op maandag 25 juli 2016 15:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daarmee zegt Don eigenlijk dat jij ik en GGMM onze biezen moeten pakken.
Leer toch eens tussen de regels door te lezen amice.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |