quote:
quote:
Ik doe heel rustug.quote:Op maandag 25 juli 2016 14:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Rustig maatje. Gebeurt de beste. Kijk naar Stijn Tom.
De ventilator staat aanquote:Op maandag 25 juli 2016 14:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Houd je hoofd koel want dat doet je goed
Drizzietje heb jij Batushka al eens geluisterd? Oprecht mijn persoonlijk beste ontdekking van de laatste jaren.quote:
Ik luister nu deze:quote:Op maandag 25 juli 2016 15:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Drizzietje heb jij Batushka al eens geluisterd? Oprecht mijn persoonlijk beste ontdekking van de laatste jaren.
Heel dat album is en blijft tof. Het is een soort Ghost met ook een mysterie wie er in de band zitten achter het kostuum maar dan daadwerkelijk goedquote:Op maandag 25 juli 2016 15:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik luister nu deze:
Klinkt wel tof
Wat een fucking tering herrie.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik luister nu deze:
Klinkt wel tof
Die is mad zeg, wat een geschreeuwquote:Op maandag 25 juli 2016 15:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik luister nu deze:
Klinkt wel tof
Lijkt me verstandig ouwe reus.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar goed, genoeg tijd gerekt. Ik ga maar weer eens wat doen.
nou nou nouquote:Op maandag 25 juli 2016 15:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat een fucking tering herrie.
Ik vind het jammer dat jij hem niet maakt. Ik maakte hem bewust. Maar jij laat het weer aan een ander over.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Weet je wat na gisteren wel wijd is?
Onlogisch kop hem in
De kut van Scrummies moeder.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Weet je wat na gisteren wel wijd is?
Onlogisch kop hem in
Ik ben iemand die graag assists maakt dan de goal, beetje de Modric onder de usersquote:Op maandag 25 juli 2016 15:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat jij hem niet maakt. Ik maakte hem bewust. Maar jij laat het weer aan een ander over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |