Nou ja, jullie. Onlogisch vooral.quote:
Onlogisch heeft een pijnlijke obsessie gekregen. Gelukkig is hij net zo consequent bij een Typisch die ook al drie jaar een bierschuld heeft bij Davy.quote:
Wanneer je moeder in de buurt is, meer dan ik aan kan makkerquote:Op maandag 25 juli 2016 22:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja, jullie. Onlogisch vooral.
En de reden is dat onlogisch niet zoveel om handen heeft in zijn leven momenteel.
Wat laat jij je simpel inpamperen door iemand.quote:Op maandag 25 juli 2016 22:43 schreef JanCees het volgende:
[..]
Heb ik van onlogisch. Iets infantiels maar Stinho heb je er zo mee (uit) op de kast
Typisch is een Feyenoorder, dus dan mag het.quote:Op maandag 25 juli 2016 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Onlogisch heeft een pijnlijke obsessie gekregen. Gelukkig is hij net zo consequent bij een Typisch die ook al drie jaar een bierschuld heeft bij Davy.
Typisch is dan ook een vlerk. Jou had ik hoog zittenquote:Op maandag 25 juli 2016 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Onlogisch heeft een pijnlijke obsessie gekregen. Gelukkig is hij net zo consequent bij een Typisch die ook al drie jaar een bierschuld heeft bij Davy.
Plus dit inderdaad.quote:Op maandag 25 juli 2016 22:43 schreef JanCees het volgende:
[..]
Iets infantiels maar Stinho heb je er zo mee (uit) op de kast
doe niet die drugsdingquote:Op maandag 25 juli 2016 22:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Werkt t nog
Moet bruin bestellen kan niet regelen in roffa
Dat is wel heavy shitquote:Op maandag 25 juli 2016 22:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Werkt t nog
Moet bruin bestellen kan niet regelen in roffa
Juist door niemandquote:Op maandag 25 juli 2016 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat laat jij je simpel inpamperen door iemand.
Goed idee.quote:Op maandag 25 juli 2016 22:45 schreef Doublepain het volgende:
Het is weer eens tijd om te rellen ergens
Nicequote:Op maandag 25 juli 2016 22:45 schreef Insomnia_ het volgende:
je moet gewoon even op r/darknetmarkets kijken
Als je een mod-tagje hebt, verdwijnen je jeugdzonden van drie jaar geleden of langer niet 1-2-3. Derhalve gaat je argumentatie niet goed op.quote:Op maandag 25 juli 2016 22:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Typisch is dan ook een vlerk. Jou had ik hoog zitten
niksquote:Op maandag 25 juli 2016 22:46 schreef JanCees het volgende:
[..]
Nice
Hoeveel risico neem je als koper
Vast wel. Maar ik ben bang dat er hier alleen maar tere zieltjes zitten die niet mee zullen rellen.quote:
Ja. Probeer het nog maar een keer.quote:Op maandag 25 juli 2016 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je een mod-tagje hebt, verdwijnen je jeugdzonden van drie jaar geleden of langer niet 1-2-3. Derhalve gaat je argumentatie niet goed op.
Nou dit nodigt uit om te trollen zeg.quote:Op maandag 25 juli 2016 22:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
POL / Amerikaanse verkiezingen 2016 #76, Ivanka 2020
Beste dat ik kon vinden.
pff zou het zo doen héquote:Op maandag 25 juli 2016 22:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
niks
gewoon zeggen dat het niet van je is toch
Zegt iemand met fucking Hans Kàzan als UI.quote:Op maandag 25 juli 2016 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sterkte met je domheid. Het overkomt niet iedereen, dus prijs jezelf.
quote:Op maandag 25 juli 2016 22:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zegt iemand met fucking Hans Kàzan als UI.
quote:Op maandag 18 juli 2016 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Dolan wint, neem ik een UI van Hans Kazan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |