Je kan altijd maar beter eerlijk over je waar zijn amice.quote:Op maandag 25 juli 2016 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij gaat spul dat TERINGHERRIE maakt verkopen?
Dan zou ik mijn zoon ook kunnen verkopen.quote:Op maandag 25 juli 2016 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij gaat spul dat TERINGHERRIE maakt verkopen?
Valt mee dan maar was sowieso onhandig met identificeren in de bardancingquote:Op maandag 25 juli 2016 22:05 schreef Saind het volgende:
[..]
pas als je een ander iets geflikt hebt waardoor je je moet identificeren
Moet je niet gewoon eens psychologische hulp zoeken voor je obsessie?quote:Op maandag 25 juli 2016 22:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je kan altijd maar beter eerlijk over je waar zijn amice.
Dat geldt overigens ook voor weddenschappen.
Alweer?quote:Op maandag 25 juli 2016 22:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dan zou ik mijn zoon ook kunnen verkopen.
quote:Op maandag 25 juli 2016 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet je niet gewoon eens psychologische hulp zoeken voor je obsessie?
wouten kunnen gwn iets bedenkenquote:Op maandag 25 juli 2016 22:05 schreef Saind het volgende:
[..]
pas als je een ander iets geflikt hebt waardoor je je moet identificeren
Ik denk niet dat deze opmerking een positieve bijdrage gaat leveren aan de verkoop van mijn kaart.quote:Op maandag 25 juli 2016 22:18 schreef leeell het volgende:
Ah ja, de gtx480. Geweldig bij gebrek aan een elektrische kookplaat
nee gewoon buitenlands pratenquote:Op maandag 25 juli 2016 22:20 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ja voor iets onbenulligs als dronken autorijden ofzo
niet zeurenquote:Op maandag 25 juli 2016 22:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk niet dat deze opmerking een positieve bijdrage gaat leveren aan de verkoop van mijn kaart.
Wat denken jullie boys?
ik ben één keer aangehouden door popo toen ik 13 was voor door rood rijden met fietsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |