SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbau's, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
Donald vs Hillary
Leuk filmpske
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 25-07-2016 22:24:19 ]
ik wel vaker helaasquote:Op maandag 25 juli 2016 22:23 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik ben één keer aangehouden door popo toen ik 13 was voor door rood rijden met fiets
Stonden ze achter de bosjes
Ja, die bedoelde ik ook.quote:
Wat een prutserquote:Op maandag 25 juli 2016 22:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, die bedoelde ik ook.
[ afbeelding ]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!! EN HET IS NOG DE LAPO OOK DUS HIJ KAN HEM NIET EDITEN!!!
Wel godverdommequote:Op maandag 25 juli 2016 22:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, die bedoelde ik ook.
[ afbeelding ]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!! EN HET IS NOG DE LAPO OOK DUS HIJ KAN HEM NIET EDITEN!!!
haha Onlogisch voelt zich kut, gelukkig heb ik een leuk filmpje voor hem in de OP gezetquote:Op maandag 25 juli 2016 22:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, die bedoelde ik ook.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 juli 2016 22:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
haha Onlogisch voelt zich kut, gelukkig heb ik een leuk filmpje voor hem in de OP gezet
helpt wel dat ik woon waar ik woon denk ikquote:Op maandag 25 juli 2016 22:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik wel vaker helaas
wouten moeten me altijd hebben
De kans dat mijn vetpercentage te hoog wordt is niet zo hoog.quote:
ja en je je beter gedraagtquote:Op maandag 25 juli 2016 22:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
helpt wel dat ik woon waar ik woon denk ik
Soms ben ik even bang dat de posts die je hier plaatst geen debiele act is.quote:Op maandag 25 juli 2016 22:26 schreef JanCees het volgende:
De glimlach van een kind is echt een prachtig nummer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |