Niet een twee driequote:
Het was grappig bedoeld denk ik.quote:Op maandag 25 juli 2016 23:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vooralsnog is PSV dit seizoen geen straf.
wut, ik riep vandaag dit nogquote:Op maandag 25 juli 2016 23:33 schreef napoleonfour het volgende:
BREAKING: Japanese news agency: 19 dead, 20 injured in knife attack outside Tokyo.
omg
quote:Op maandag 25 juli 2016 12:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Er zijn nog steeds weinig landen ter wereld meer veilig dan Duitsland
lolquote:
Vandaag ook voetbalschoenen voor ze gekocht. Rip uit mijn lijf.quote:
tot morgen gozertquote:Op maandag 25 juli 2016 23:37 schreef onlogisch het volgende:
Ik wil jullie danken voor deze fantastische dag. Hopelijk wordt ie morgen net zo!
Welterusten.quote:Op maandag 25 juli 2016 23:37 schreef onlogisch het volgende:
Ik wil jullie danken voor deze fantastische dag. Hopelijk wordt ie morgen net zo!
Mooi man. Niks is zo mooi als de eerste keer naar het stadion met papa. Of de eerste keer dat je je kinderen mee neemt.quote:Op maandag 25 juli 2016 23:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vandaag ook voetbalschoenen voor ze gekocht. Rip uit mijn lijf.
Heb jij al je zoontje meegenomen dan?quote:Op maandag 25 juli 2016 23:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mooi man. Niks is zo mooi als de eerste keer naar het stadion met papa. Of de eerste keer dat je je kinderen mee neemt.
Geniet er van Lans.
Het gaat bijna losbarsten. Kansen voor Dante Rigo.quote:Op maandag 25 juli 2016 23:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoop het. Vrij saaie geruisloze zomer voor PSV.
Al met al ben je dus medeschuldig.quote:Op maandag 25 juli 2016 23:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
wut, ik riep vandaag dit nog
[..]
[..]
lol
Mijn dochter is fan van Pröpper. Mijn zoon van Moreno sinds het Shaw accident.quote:Op maandag 25 juli 2016 23:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mooi man. Niks is zo mooi als de eerste keer naar het stadion met papa. Of de eerste keer dat je je kinderen mee neemt.
Geniet er van Lans.
quote:Op maandag 25 juli 2016 23:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al met al ben je dus medeschuldig.
RESTECP
Het gaat even om de stadionervaring. Als ze dadelijk iets ouder zijn seizoenskaartje op Noord samen met mijn oom.quote:Op maandag 25 juli 2016 23:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
opzich zit je wel goed voor 1 helft
FC Utrecht uit, altijd lastig.quote:Op maandag 25 juli 2016 23:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het gaat bijna losbarsten. Kansen voor Dante Rigo.
Charles Mansin zijn 'tattoo' weg laten laseren?quote:
was die adidas-sale niet nog bezig?quote:Op maandag 25 juli 2016 23:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vandaag ook voetbalschoenen voor ze gekocht. Rip uit mijn lijf.
Grappigquote:Op maandag 25 juli 2016 23:41 schreef Saind het volgende:
[..]
ja best wel
Copper head road is van hem, heel bekend in country en beetje in rock.
Dude. Steve fucking Earlequote:Op maandag 25 juli 2016 23:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Charles Mansin zijn 'tattoo' weg laten laseren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |