SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbau's, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
Donald vs Hillary
Leuk filmpske
Kwam er ook toevallig een keer achter, hij deed bij een van de seizoenen de themesong en een keer een ander liedje. Eind van een seizoen.quote:
Ik maakte een grapjequote:
twitter:BBCSporf twitterde op maandag 25-07-2016 om 22:01:02CLASSIC: When you could run away from the referee and not get booked on FIFA 94. (via @dreamteamfc) https://t.co/bbrZhS1tHP reageer retweet
Het was bijna gezellig knutsan.quote:Op maandag 25 juli 2016 23:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik pleeg sepukku het was leuk jullie gekend te hebben
seizoen 5 dus die ik nu kijkquote:Op maandag 25 juli 2016 23:43 schreef Saind het volgende:
[..]
Kwam er ook toevallig een keer achter, hij deed bij een van de seizoenen de themesong en een keer een ander liedje. Eind van een seizoen.
Ik ga het tegenvallend vinden als er niet tenminste een Hattori Hanzō is gebruikt.quote:
Heb je ergens ruimte voor die container vol ananassen ?quote:Op maandag 25 juli 2016 23:44 schreef Saind het volgende:
[..]
later ouwe. mag ik je overgebleven sos?
Ja man tonnetje meer drugs hier in de straat valt niet opquote:Op maandag 25 juli 2016 23:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb je ergens ruimte voor die container vol ananassen ?
ja die rollen ook niet zo snel weg.quote:Op maandag 25 juli 2016 23:45 schreef Lange_Lans het volgende:
Het is een steekpartij in een wooncentrum voor gehandicapten.
Oei, is Davy veilig?quote:Op maandag 25 juli 2016 23:45 schreef Lange_Lans het volgende:
Endlösungquote:Op maandag 25 juli 2016 23:45 schreef Lange_Lans het volgende:
Alsof Davy van Vucht af magquote:
最終的な解決quote:Op maandag 25 juli 2016 23:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Endlösung
Weet t Japanse woord niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |